Un incendi industrial actiu a una empresa abandonada de Benifaió

 

El Consorci Provincial de Bombers de València intervé a un incendi industrial a Benifaió, a una empresa abandonada en el Camí del Passet. L’empresa, sense activitat, es dedicava a treballs en fusta i encara hi quedava molt d’este material a l’interior de les instal·lacions, la qual cosa hi va propiciar una elevada càrrega tèrmica.

L’avís s’ha rebut a les 00:28 h de la matinada i fins allí s’hi han desplaçat nombroses dotacions del Consorci, concretament bombers dels parcs d’Alzira, Silla i Catarroja, amb sergent d’Alzira, cap de sector i Oficial de Guàrdia, que van aconseguir donar per controlat l’incendi a les 2:22 h de la matinada.

Ja dimecres de matí, s’hi han incorporat nous mitjans, amb bombers del parc de Torrent, Alzira i Silla amb sergent de Torrent i Oficial del Consorci. Els efectius s’hi han estat ajudant d’una màquina retroexcavadora per a remoure les restes de fusta per facilitar les tasques d’extinció. S’espera poder donar-lo per extingit al llarg del matí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.