Incendi industrial en una fàbrica de palets d’Alacant

 

Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han extingit esta matinada de dijous un incendi industrial en una fàbrica de palets, situada en la CV-824 en el camí de la Colomina, i la Policia ha obert una investigació per a comprovar si el foc ha sigut provocat.

 

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS s’ha desplaçat fins a la fàbrica, juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, tres patrulles de Policia Local d’Alacant que han tallat el trànsit de la CV-824, Policia Nacional i Guàrdia Civil que han sigut mobilitzats per a coordinar l’emergència.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 22-.,47 hores, i fins al lloc de l’incendi industrial s’han desplaçat una dotzena de bombers que han extingit el foc amb línies d’aigua i distribuïts en equips. L’incendi afectava els palets emmagatzemats en l’exterior, no arribant a les instal·lacions de la fàbrica, gràcies a la ràpida intervenció dels bombers.

 

S’ha evitat que el foc arribara a altres empreses

Els bombers també han treballat amb una pala excavadora per a mobilitzar els palets incendiats i reduir la càrrega tèrmica de l’incendi en l’exterior, evitant que es propagara a les altres empreses i al seu torn que no afectara l’estructura de la nau.

 

Els bombers han treballat durant tres hores amb sis línies d’aigua, i amb el vehicle escala fins que a les 02.44 hores que el SPEIS l’ha donat per extingit. La Policia ha tallat el trànsit en la CV-824 durant les faenes d’extinció de l’incendi, i s’ha obert una investigació després de tindre coneixement per testimonis que el foc podria haver sigut intencionat.

Últimes notícies

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.