Incendi industrial en una fàbrica de palets d’Alacant

 

Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han extingit esta matinada de dijous un incendi industrial en una fàbrica de palets, situada en la CV-824 en el camí de la Colomina, i la Policia ha obert una investigació per a comprovar si el foc ha sigut provocat.

 

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS s’ha desplaçat fins a la fàbrica, juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, tres patrulles de Policia Local d’Alacant que han tallat el trànsit de la CV-824, Policia Nacional i Guàrdia Civil que han sigut mobilitzats per a coordinar l’emergència.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 22-.,47 hores, i fins al lloc de l’incendi industrial s’han desplaçat una dotzena de bombers que han extingit el foc amb línies d’aigua i distribuïts en equips. L’incendi afectava els palets emmagatzemats en l’exterior, no arribant a les instal·lacions de la fàbrica, gràcies a la ràpida intervenció dels bombers.

 

S’ha evitat que el foc arribara a altres empreses

Els bombers també han treballat amb una pala excavadora per a mobilitzar els palets incendiats i reduir la càrrega tèrmica de l’incendi en l’exterior, evitant que es propagara a les altres empreses i al seu torn que no afectara l’estructura de la nau.

 

Els bombers han treballat durant tres hores amb sis línies d’aigua, i amb el vehicle escala fins que a les 02.44 hores que el SPEIS l’ha donat per extingit. La Policia ha tallat el trànsit en la CV-824 durant les faenes d’extinció de l’incendi, i s’ha obert una investigació després de tindre coneixement per testimonis que el foc podria haver sigut intencionat.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.