17.8 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Incendi industrial en una fàbrica de palets d’Alacant

 

Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han extingit esta matinada de dijous un incendi industrial en una fàbrica de palets, situada en la CV-824 en el camí de la Colomina, i la Policia ha obert una investigació per a comprovar si el foc ha sigut provocat.

 

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS s’ha desplaçat fins a la fàbrica, juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, tres patrulles de Policia Local d’Alacant que han tallat el trànsit de la CV-824, Policia Nacional i Guàrdia Civil que han sigut mobilitzats per a coordinar l’emergència.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 22-.,47 hores, i fins al lloc de l’incendi industrial s’han desplaçat una dotzena de bombers que han extingit el foc amb línies d’aigua i distribuïts en equips. L’incendi afectava els palets emmagatzemats en l’exterior, no arribant a les instal·lacions de la fàbrica, gràcies a la ràpida intervenció dels bombers.

 

S’ha evitat que el foc arribara a altres empreses

Els bombers també han treballat amb una pala excavadora per a mobilitzar els palets incendiats i reduir la càrrega tèrmica de l’incendi en l’exterior, evitant que es propagara a les altres empreses i al seu torn que no afectara l’estructura de la nau.

 

Els bombers han treballat durant tres hores amb sis línies d’aigua, i amb el vehicle escala fins que a les 02.44 hores que el SPEIS l’ha donat per extingit. La Policia ha tallat el trànsit en la CV-824 durant les faenes d’extinció de l’incendi, i s’ha obert una investigació després de tindre coneixement per testimonis que el foc podria haver sigut intencionat.

Últimes notícies

Pérez Llorca defén prolongar la central de Cofrentes i la sobirania energètica

Pérez Llorca ha defés prolongar la vida útil de Cofrentes més enllà de 2030 i ha vinculat la decisió a la sobirania energètica. També ha anunciat el desbloqueig de 8.000 expedients elèctrics dins de la simplificació administrativa.

La jutgessa de la DANA rebutja investigar el mòbil de Feijóo i citar a Rufián

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha denegat la pericial del mòbil d'Alberto Núñez Feijóo i la citació com a testimoni de Gabriel Rufián. Delimita la investigació a diligències pertinents i descarta proves sense relació directa amb els fets.

Condemnada la exalcaldesa d’Orihuela i huit persones més pel contracte de les escombraries

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a nou dels 33 acusats en la causa matriu del cas Brugal per irregularitats en el contracte de neteja i residus d'Orihuela. Les penes inclouen presó, inhabilitació i indemnització solidària pròxima a 600.000 euros, i la sentència pot recórrer-se.

Catalá anuncia límits i control per als apartaments turístics a València

L'alcaldessa ha assegurat que estos allotjaments 'passaran a ser molt limitats, molt controlats i sempre legals' i ha oferit revertir-los a ús residencial. Hi ha unes mil sancions tramitades i tancaments a reincidents.

Morant insta a Pérez Llorca a no doblegar-se davant Gènova i a donar suport al nou model de finançament autonòmic

Diana Morant ha demanat a Juanfran Pérez Llorca que no se sotmeta a Gènova i recolze el nou model de finançament autonòmic, que xifra en 3.700 milions per a la Comunitat. Ha urgit a més al fet que els diputats valencians del PP el voten a favor per a assegurar la seua aprovació.

Pérez Llorca acusa el Govern de dividir amb la reforma del finançament autonòmic

El president ha denunciat que l'Executiu usa la reforma per a polaritzar en vespres de comicis i ha exigit negociar amb el PP. També ha demanat un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca creu que el confinament del 29-O no hauria evitat morts

Pérez Llorca ha sostingut que confinar a la població durant la DANA del 29 d'octubre de 2024 no hauria evitat víctimes. També ha reclamat més seguretat en el jutjat pels incidents registrats.

Morant acusa el PP d’iniciar els ‘jocs de la fam’ després de l’acarament per la dana

La líder del PSPV ha acusat el PP de passar de 'tot es va fer bé' a culpar-se per la gestió de la dana i ha demanat la compareixença urgent de Pérez Llorca. També ha assenyalat a la cúpula popular per la 'negligent' actuació i s'ha mostrat disposada a revelar les seues wasaps del dia de la tempesta.