Incendi industrial en una fàbrica de palets d’Alacant

 

Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han extingit esta matinada de dijous un incendi industrial en una fàbrica de palets, situada en la CV-824 en el camí de la Colomina, i la Policia ha obert una investigació per a comprovar si el foc ha sigut provocat.

 

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS s’ha desplaçat fins a la fàbrica, juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, tres patrulles de Policia Local d’Alacant que han tallat el trànsit de la CV-824, Policia Nacional i Guàrdia Civil que han sigut mobilitzats per a coordinar l’emergència.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 22-.,47 hores, i fins al lloc de l’incendi industrial s’han desplaçat una dotzena de bombers que han extingit el foc amb línies d’aigua i distribuïts en equips. L’incendi afectava els palets emmagatzemats en l’exterior, no arribant a les instal·lacions de la fàbrica, gràcies a la ràpida intervenció dels bombers.

 

S’ha evitat que el foc arribara a altres empreses

Els bombers també han treballat amb una pala excavadora per a mobilitzar els palets incendiats i reduir la càrrega tèrmica de l’incendi en l’exterior, evitant que es propagara a les altres empreses i al seu torn que no afectara l’estructura de la nau.

 

Els bombers han treballat durant tres hores amb sis línies d’aigua, i amb el vehicle escala fins que a les 02.44 hores que el SPEIS l’ha donat per extingit. La Policia ha tallat el trànsit en la CV-824 durant les faenes d’extinció de l’incendi, i s’ha obert una investigació després de tindre coneixement per testimonis que el foc podria haver sigut intencionat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.

Pérez Llorca reivindica el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca elogia el virtuosisme i el compromís social del guitarrista valencià Rafael Serrallet, guanyador del Grammy Llatí 2025 al Millor Àlbum Instrumental pel disc 'I el cant de totes'. L'obra ret homenatge a compositores llatinoamericanes i es va gravar a Ucraïna en plena guerra.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou la participació de dones en les processons de Setmana Santa, decisió que reobri el conflicte per la igualtat i posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional.

El PSPV reclama al PP que done suport als decrets per la guerra i deixe de criticar

El PSPV demana al PP que recolze els decrets del Govern per a pal·liar els efectes de la guerra a Orient Mitjà i acusa el president de la Generalitat d'inacció, mentres PP i Compromís discrepen sobre l'abast de les mesures.

Barcala garantix transparència total en la comissió per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala assegura la màxima transparència en la nova comissió municipal que investigarà les irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.