Incendi industrial en una fàbrica de palets d’Alacant

 

Bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament d’Alacant (SPEIS) han extingit esta matinada de dijous un incendi industrial en una fàbrica de palets, situada en la CV-824 en el camí de la Colomina, i la Policia ha obert una investigació per a comprovar si el foc ha sigut provocat.

 

Un operatiu amb quatre dotacions de bombers del SPEIS s’ha desplaçat fins a la fàbrica, juntament amb una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, tres patrulles de Policia Local d’Alacant que han tallat el trànsit de la CV-824, Policia Nacional i Guàrdia Civil que han sigut mobilitzats per a coordinar l’emergència.

 

El SPEIS ha sigut avisat cap a les 22-.,47 hores, i fins al lloc de l’incendi industrial s’han desplaçat una dotzena de bombers que han extingit el foc amb línies d’aigua i distribuïts en equips. L’incendi afectava els palets emmagatzemats en l’exterior, no arribant a les instal·lacions de la fàbrica, gràcies a la ràpida intervenció dels bombers.

 

S’ha evitat que el foc arribara a altres empreses

Els bombers també han treballat amb una pala excavadora per a mobilitzar els palets incendiats i reduir la càrrega tèrmica de l’incendi en l’exterior, evitant que es propagara a les altres empreses i al seu torn que no afectara l’estructura de la nau.

 

Els bombers han treballat durant tres hores amb sis línies d’aigua, i amb el vehicle escala fins que a les 02.44 hores que el SPEIS l’ha donat per extingit. La Policia ha tallat el trànsit en la CV-824 durant les faenes d’extinció de l’incendi, i s’ha obert una investigació després de tindre coneixement per testimonis que el foc podria haver sigut intencionat.

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.