Un incendi a Losa del Obispo obliga a desallotjar un campament d’estiu amb 20 menors

 

 

El Consorci de Bombers de València ha donat per estabilitzat l’incendi forestal de Losa del Obispo al voltant de les 08.00 h d’este matí, i actualment se segueix treballant per a la seua extinció.

L’incendi es va declarar a les 17.24 h del dilluns, en una jornada especialment complicada per l’alerta 3 per risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València, amb vent de ponent i temperatures superiors als 40° a bona parta de la geografia. Durant la jornada d’ahir a més, els bombers hi van rebre uns 30 avisos per incendis de vegetació.

A Losa del Obispo, el Consorci hi va mobilitzar un ampli dispositiu amb dotacions de bombers i distints comandaments del Consorci, així com brigades de Diputació, bombers forestals de GVA-Sgise i mitjans aeris. L’incendi es trobava a una zona molt embarrancada, la qual cosa, junt amb les condicions meteorològiques, dificultava les tasques d’extinció.

Per prevenció, es va ordenar l’evacuació d’un campament d’estiu que estava a vora 2 km de l’incendi. No hi va haver danys.

Durant el matí del dimarts se segueix treballant a la zona, per acabar d’extingir l’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set detinguts a Nules per explotar a 80 migrants en condicions de semiesclavitud

La Guàrdia Civil deté a Nules a set persones per integrar una xarxa de tràfic laboral que explotava a 80 migrants en el camp en condicions de semiesclavitud.

Un llibre denuncia la guerra bruta judicial contra Mónica Oltra com una Inquisició moderna

Un treball acadèmic convertit en llibre sosté que el procés judicial contra Mónica Oltra és un cas acreditat de lawfare i una forma d'Inquisició moderna que danya la qualitat democràtica.

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.