Un incendi a Losa del Obispo obliga a desallotjar un campament d’estiu amb 20 menors

 

 

El Consorci de Bombers de València ha donat per estabilitzat l’incendi forestal de Losa del Obispo al voltant de les 08.00 h d’este matí, i actualment se segueix treballant per a la seua extinció.

L’incendi es va declarar a les 17.24 h del dilluns, en una jornada especialment complicada per l’alerta 3 per risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València, amb vent de ponent i temperatures superiors als 40° a bona parta de la geografia. Durant la jornada d’ahir a més, els bombers hi van rebre uns 30 avisos per incendis de vegetació.

A Losa del Obispo, el Consorci hi va mobilitzar un ampli dispositiu amb dotacions de bombers i distints comandaments del Consorci, així com brigades de Diputació, bombers forestals de GVA-Sgise i mitjans aeris. L’incendi es trobava a una zona molt embarrancada, la qual cosa, junt amb les condicions meteorològiques, dificultava les tasques d’extinció.

Per prevenció, es va ordenar l’evacuació d’un campament d’estiu que estava a vora 2 km de l’incendi. No hi va haver danys.

Durant el matí del dimarts se segueix treballant a la zona, per acabar d’extingir l’incendi.

Últimes notícies

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.