Un incendi a Losa del Obispo obliga a desallotjar un campament d’estiu amb 20 menors

 

 

El Consorci de Bombers de València ha donat per estabilitzat l’incendi forestal de Losa del Obispo al voltant de les 08.00 h d’este matí, i actualment se segueix treballant per a la seua extinció.

L’incendi es va declarar a les 17.24 h del dilluns, en una jornada especialment complicada per l’alerta 3 per risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València, amb vent de ponent i temperatures superiors als 40° a bona parta de la geografia. Durant la jornada d’ahir a més, els bombers hi van rebre uns 30 avisos per incendis de vegetació.

A Losa del Obispo, el Consorci hi va mobilitzar un ampli dispositiu amb dotacions de bombers i distints comandaments del Consorci, així com brigades de Diputació, bombers forestals de GVA-Sgise i mitjans aeris. L’incendi es trobava a una zona molt embarrancada, la qual cosa, junt amb les condicions meteorològiques, dificultava les tasques d’extinció.

Per prevenció, es va ordenar l’evacuació d’un campament d’estiu que estava a vora 2 km de l’incendi. No hi va haver danys.

Durant el matí del dimarts se segueix treballant a la zona, per acabar d’extingir l’incendi.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.