Un incendi a Losa del Obispo obliga a desallotjar un campament d’estiu amb 20 menors

 

 

El Consorci de Bombers de València ha donat per estabilitzat l’incendi forestal de Losa del Obispo al voltant de les 08.00 h d’este matí, i actualment se segueix treballant per a la seua extinció.

L’incendi es va declarar a les 17.24 h del dilluns, en una jornada especialment complicada per l’alerta 3 per risc extrem d’incendis forestals per a tota la província de València, amb vent de ponent i temperatures superiors als 40° a bona parta de la geografia. Durant la jornada d’ahir a més, els bombers hi van rebre uns 30 avisos per incendis de vegetació.

A Losa del Obispo, el Consorci hi va mobilitzar un ampli dispositiu amb dotacions de bombers i distints comandaments del Consorci, així com brigades de Diputació, bombers forestals de GVA-Sgise i mitjans aeris. L’incendi es trobava a una zona molt embarrancada, la qual cosa, junt amb les condicions meteorològiques, dificultava les tasques d’extinció.

Per prevenció, es va ordenar l’evacuació d’un campament d’estiu que estava a vora 2 km de l’incendi. No hi va haver danys.

Durant el matí del dimarts se segueix treballant a la zona, per acabar d’extingir l’incendi.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.