Un incendi en una nau obliga a desallotjar a una trentena de persones sense sostre en Tavernes Blanques

 

Este dimecres, cap a les 14.00 hores, s’ha produït en Tavernes Blanques, en l’Horta Nord (València), un incendi que ha arrassat amb una de les naus de l’antic escorxador i han sigut desallotjades a contrarellotge 30 persones que viuen allí.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, dins de les instal·lacions habiten una trentena de persones que viuen com a temporers del camp o de la ferralla, ja que són persones sense sostre. El foc podria haver-se originat en una de les fogueres que els residents encenen pel fred.

 

A causa del fem acumulat allí, les flames es van propagar amb rapidesa. Per este motiu, fins a cinc dotacions de bombers es van desplaçar fins al lloc per a apagar el foc. Un dels sostres de la nau ha acabat enfonant-se, fet que no ha deixat ferits. 

 

No és la primera volta que es produixen incendis en estes instal·lacions, però mai han tingut l’envergadura dels fets d’este dimecres. Els tècnics municipals estan elaborant un informe per a determinar si s’ha d’obligar al propietari a demolir l’edifici. 

Últimes notícies

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.

Desarticulada a Elx una xarxa que ocultava droga en cotxes amb doble fons: nou detinguts

La Policia Nacional i l'Agència Tributària detenen a Elx a nou persones acusades de transportar droga en vehicles amb dobles fons i de blanquejar beneficis mitjançant béns i efectiu.

La Comunitat Valenciana encapçala l’augment de turistes estrangers amb un 10,4% més al febrer

La Comunitat Valenciana lidera al febrer el creixement del turisme estranger a Espanya, amb un augment interanual del 10,4% i 740.365 visitants que van gastar 920 milions d'euros. La regió consolida estades més llargues i un gasto mitjà per turista de 1.243 euros.

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.