Un incendi en una nau obliga a desallotjar a una trentena de persones sense sostre en Tavernes Blanques

 

Este dimecres, cap a les 14.00 hores, s’ha produït en Tavernes Blanques, en l’Horta Nord (València), un incendi que ha arrassat amb una de les naus de l’antic escorxador i han sigut desallotjades a contrarellotge 30 persones que viuen allí.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, dins de les instal·lacions habiten una trentena de persones que viuen com a temporers del camp o de la ferralla, ja que són persones sense sostre. El foc podria haver-se originat en una de les fogueres que els residents encenen pel fred.

 

A causa del fem acumulat allí, les flames es van propagar amb rapidesa. Per este motiu, fins a cinc dotacions de bombers es van desplaçar fins al lloc per a apagar el foc. Un dels sostres de la nau ha acabat enfonant-se, fet que no ha deixat ferits. 

 

No és la primera volta que es produixen incendis en estes instal·lacions, però mai han tingut l’envergadura dels fets d’este dimecres. Els tècnics municipals estan elaborant un informe per a determinar si s’ha d’obligar al propietari a demolir l’edifici. 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.