Un incendi en una nau obliga a desallotjar a una trentena de persones sense sostre en Tavernes Blanques

 

Este dimecres, cap a les 14.00 hores, s’ha produït en Tavernes Blanques, en l’Horta Nord (València), un incendi que ha arrassat amb una de les naus de l’antic escorxador i han sigut desallotjades a contrarellotge 30 persones que viuen allí.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, dins de les instal·lacions habiten una trentena de persones que viuen com a temporers del camp o de la ferralla, ja que són persones sense sostre. El foc podria haver-se originat en una de les fogueres que els residents encenen pel fred.

 

A causa del fem acumulat allí, les flames es van propagar amb rapidesa. Per este motiu, fins a cinc dotacions de bombers es van desplaçar fins al lloc per a apagar el foc. Un dels sostres de la nau ha acabat enfonant-se, fet que no ha deixat ferits. 

 

No és la primera volta que es produixen incendis en estes instal·lacions, però mai han tingut l’envergadura dels fets d’este dimecres. Els tècnics municipals estan elaborant un informe per a determinar si s’ha d’obligar al propietari a demolir l’edifici. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.