Un incendi en una nau obliga a desallotjar a una trentena de persones sense sostre en Tavernes Blanques

 

Este dimecres, cap a les 14.00 hores, s’ha produït en Tavernes Blanques, en l’Horta Nord (València), un incendi que ha arrassat amb una de les naus de l’antic escorxador i han sigut desallotjades a contrarellotge 30 persones que viuen allí.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, dins de les instal·lacions habiten una trentena de persones que viuen com a temporers del camp o de la ferralla, ja que són persones sense sostre. El foc podria haver-se originat en una de les fogueres que els residents encenen pel fred.

 

A causa del fem acumulat allí, les flames es van propagar amb rapidesa. Per este motiu, fins a cinc dotacions de bombers es van desplaçar fins al lloc per a apagar el foc. Un dels sostres de la nau ha acabat enfonant-se, fet que no ha deixat ferits. 

 

No és la primera volta que es produixen incendis en estes instal·lacions, però mai han tingut l’envergadura dels fets d’este dimecres. Els tècnics municipals estan elaborant un informe per a determinar si s’ha d’obligar al propietari a demolir l’edifici. 

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU