Un incendi en l’Oceanogràfic esta matinada obliga a tancar les instal·lacions

 

Un incendi en un quadre elèctric de l’Oceanogràfic, en la Ciutat de València, ha obligat a tancar les instal·lacions de l’aquari este dissabte, 25 de juliol. El foc s’ha produït de matinada i, segons les primeres informacions del 112, s’ha hagut d’evacuar a un operari ha resultat ferit per inhalació de fum i «alguns animals del parc s’han vist afectats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través d’un comunicat, el centre ha indicat que s’ha produït un tall parcial en el subministrament d’energia elèctrica, després de cremar-se, cap a les tres de la matinada, el quadre de distribució d’un dels centres de transformació del complex. «Els servicis tècnics de l’aquari estan treballant per a recobrar la normalitat com més prompte, millor», han afirmat. De fet, i per sort, cap a les 10.30 hores del matí, Emergències de la Generalitat ha informat que tant l’operari com els animals estaven bé.

 

 

En les seues xarxes socials i diferents plataformes de comunicació, l’Oceanogràfic ha informat als seus visitants de les diferents possibilitats que ha posat a la seua disposició per a reintegrar el preu de l’entrada o diferir-la a unes altres dates. Igualment, l’aquari donarà a conéixer «immediatament» els detalls de la reobertura.

 

Últimes notícies

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.

La Nucia acull el Ple del Consell en el 321 aniversari de la seua fundació

La Nucia ha acollit el Ple del Consell amb motiu del 321 aniversari de la seua fundació, en una jornada en què Juanfran Pérez Llorca ha reivindicat el municipi com a referent esportiu europeu i ha ratificat el suport de la Generalitat als nous centres educatius.

Emotiva despedida d’El Último de la Fila a València després de dotze nits de gira

El Último de la Fila ha tancat la seua gira amb un últim concert al Ciutat de València, carregat de nostàlgia, humor i agraïment al públic valencià.

Cada valencià rep 3.465 euros en gasto social, un 27 % més que fa cinc anys

El gasto en sanitat, educació i servicis socials de la Generalitat ha augmentat un 27,6 % des de 2020 i arriba als 3.465 euros anuals per persona, segons un informe estatal.

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.