Un incendi en l’Oceanogràfic esta matinada obliga a tancar les instal·lacions

 

Un incendi en un quadre elèctric de l’Oceanogràfic, en la Ciutat de València, ha obligat a tancar les instal·lacions de l’aquari este dissabte, 25 de juliol. El foc s’ha produït de matinada i, segons les primeres informacions del 112, s’ha hagut d’evacuar a un operari ha resultat ferit per inhalació de fum i «alguns animals del parc s’han vist afectats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través d’un comunicat, el centre ha indicat que s’ha produït un tall parcial en el subministrament d’energia elèctrica, després de cremar-se, cap a les tres de la matinada, el quadre de distribució d’un dels centres de transformació del complex. «Els servicis tècnics de l’aquari estan treballant per a recobrar la normalitat com més prompte, millor», han afirmat. De fet, i per sort, cap a les 10.30 hores del matí, Emergències de la Generalitat ha informat que tant l’operari com els animals estaven bé.

 

 

En les seues xarxes socials i diferents plataformes de comunicació, l’Oceanogràfic ha informat als seus visitants de les diferents possibilitats que ha posat a la seua disposició per a reintegrar el preu de l’entrada o diferir-la a unes altres dates. Igualment, l’aquari donarà a conéixer «immediatament» els detalls de la reobertura.

 

Últimes notícies

Nou conveni del calcer fins 2029 amb pujades salarials i més drets laborals

El sector del calcer ha tancat un conveni col·lectiu per al període 2026-2029 amb pujades salarials anuals, reducció de jornada i nous avanços en igualtat i protecció de les persones treballadores.

València neteja les platges del sud de restes carbonitzades arrossegades per la mar

L'Ajuntament de València ha iniciat la retirada de restes carbonitzades aparegudes esta matinada a les platges del sud, probablement arrossegades per corrents marines des de zones d'incendis pròximes.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar citar de nou l’alcaldessa de València

La jutgessa que investiga la DANA a València ha desestimat una nova petició per a citar com a testimoni l’alcaldessa María José Catalá, en considerar que les proves sol·licitades no guarden relació directa amb els morts de La Torre.

L’alcaldessa de Godelleta admet que no va saber la gravetat de la DANA fins les 20.15 hores

Amparo Pardo ha declarat com a testimoni que no va ser conscient de la situació de la DANA del 29 d’octubre fins que la Policia Local la va anar a buscar a les 20.15 hores, després d’haver passat el dia sense cobertura ni llum a casa.

Rovira alerta que les entregues a compte no corregeixen la infrafinançació valenciana

El conseller José Antonio Rovira adverteix que l’augment de les entregues a compte per a 2027 no resol la infrafinançació històrica de la Comunitat Valenciana i reclama una reforma del model i un fons transitori de nivellació.

L’Audiència de València rebutja citar com a testimonis els consellers per la gestió de la DANA

L’Audiència de València ha confirmat que no declararan com a testimonis els aleshores consellers d’Educació i Agricultura en la causa penal per la gestió de la DANA d’octubre de 2024, en considerar que seria una diligència prospectiva.

Nits tòrrides a Alacant amb mínimes que no baixaran dels 26 graus

La nova ona de calor deixarà a Alacant mínimes per damunt dels 26 graus i una sensació tèrmica nocturna superior als 30, el que convertirà diverses nits en tòrrides i molt difícils de descansar.

Les comunitats del PP planten la Conferència Sectorial d’Educació i bloquegen 31 milions per a FP

Les comunitats autònomes governades pel PP han rebutjat participar en la Conferència Sectorial d’Educació convocada pel Ministeri, que pretenia repartir 31,2 milions per a FP i abordar la reforma de l’etapa de 0 a 3 anys. Educació parla de boicot i d’una falta de lleialtat institucional que retarda ajudes clau per a alumnat i professorat.
FILMOTECA D'ESTIU