Un incendi en l’Oceanogràfic esta matinada obliga a tancar les instal·lacions

 

Un incendi en un quadre elèctric de l’Oceanogràfic, en la Ciutat de València, ha obligat a tancar les instal·lacions de l’aquari este dissabte, 25 de juliol. El foc s’ha produït de matinada i, segons les primeres informacions del 112, s’ha hagut d’evacuar a un operari ha resultat ferit per inhalació de fum i «alguns animals del parc s’han vist afectats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través d’un comunicat, el centre ha indicat que s’ha produït un tall parcial en el subministrament d’energia elèctrica, després de cremar-se, cap a les tres de la matinada, el quadre de distribució d’un dels centres de transformació del complex. «Els servicis tècnics de l’aquari estan treballant per a recobrar la normalitat com més prompte, millor», han afirmat. De fet, i per sort, cap a les 10.30 hores del matí, Emergències de la Generalitat ha informat que tant l’operari com els animals estaven bé.

 

 

En les seues xarxes socials i diferents plataformes de comunicació, l’Oceanogràfic ha informat als seus visitants de les diferents possibilitats que ha posat a la seua disposició per a reintegrar el preu de l’entrada o diferir-la a unes altres dates. Igualment, l’aquari donarà a conéixer «immediatament» els detalls de la reobertura.

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.