Un incendi en l’Oceanogràfic esta matinada obliga a tancar les instal·lacions

 

Un incendi en un quadre elèctric de l’Oceanogràfic, en la Ciutat de València, ha obligat a tancar les instal·lacions de l’aquari este dissabte, 25 de juliol. El foc s’ha produït de matinada i, segons les primeres informacions del 112, s’ha hagut d’evacuar a un operari ha resultat ferit per inhalació de fum i «alguns animals del parc s’han vist afectats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través d’un comunicat, el centre ha indicat que s’ha produït un tall parcial en el subministrament d’energia elèctrica, després de cremar-se, cap a les tres de la matinada, el quadre de distribució d’un dels centres de transformació del complex. «Els servicis tècnics de l’aquari estan treballant per a recobrar la normalitat com més prompte, millor», han afirmat. De fet, i per sort, cap a les 10.30 hores del matí, Emergències de la Generalitat ha informat que tant l’operari com els animals estaven bé.

 

 

En les seues xarxes socials i diferents plataformes de comunicació, l’Oceanogràfic ha informat als seus visitants de les diferents possibilitats que ha posat a la seua disposició per a reintegrar el preu de l’entrada o diferir-la a unes altres dates. Igualment, l’aquari donarà a conéixer «immediatament» els detalls de la reobertura.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.