Un incendi en l’Oceanogràfic esta matinada obliga a tancar les instal·lacions

 

Un incendi en un quadre elèctric de l’Oceanogràfic, en la Ciutat de València, ha obligat a tancar les instal·lacions de l’aquari este dissabte, 25 de juliol. El foc s’ha produït de matinada i, segons les primeres informacions del 112, s’ha hagut d’evacuar a un operari ha resultat ferit per inhalació de fum i «alguns animals del parc s’han vist afectats».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A través d’un comunicat, el centre ha indicat que s’ha produït un tall parcial en el subministrament d’energia elèctrica, després de cremar-se, cap a les tres de la matinada, el quadre de distribució d’un dels centres de transformació del complex. «Els servicis tècnics de l’aquari estan treballant per a recobrar la normalitat com més prompte, millor», han afirmat. De fet, i per sort, cap a les 10.30 hores del matí, Emergències de la Generalitat ha informat que tant l’operari com els animals estaven bé.

 

 

En les seues xarxes socials i diferents plataformes de comunicació, l’Oceanogràfic ha informat als seus visitants de les diferents possibilitats que ha posat a la seua disposició per a reintegrar el preu de l’entrada o diferir-la a unes altres dates. Igualment, l’aquari donarà a conéixer «immediatament» els detalls de la reobertura.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.