12.6 C
València
Divendres, 21 novembre, 2025

Incendi en una zona pròxima a l’AP-7 en Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta matinada de dimarts s’ha originat un incendi en l’avinguda de Novelda de la ciutat d’Alacant, en una zona annexa a l’AP-7, i la ràpida intervenció dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant -SPEIS-, han evitat la seua propagació i un incendi de majors dimensions, afectant 500 metres de matoll.

 

L’avís s’ha donat cap a les 05.16 hores, quan s’ha alertat de l’incendi, i una dotació del Parc de bombers amb sis efectius i quatre Policies Locals d’Alacant s’han mobilitzat immediatament fins al lloc dels fets, ja que el fum afectava la circulació del trànsit.

 

La Policia Local ha controlat la situació amb faenes de regulació de trànsit en l’avinguda durant l’extinció, sense arribar a tallar el trànsit de l’autopista, encara que sí ha sigut necessari extremar les precaucions en el carril dret sentit València en eixe punt pels agents policials per a evitar accidents.

 

Fonts del SPEIS informa que han començat a atacar el foc que tenia un focus d’ignició amb dos línies d’aigua per a conseguir controlar-lo, i la ràpida intervenció ha evitat la seua propagació. El foc s’ha apagat en 30 minuts i la intervenció ha durat una hora. A hores d’ara no es coneixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

El PP de València aprova la declaració del 25-N de la FEMP amb el vot en contra de Vox

L'Ajuntament de València ha recolzat la moció de la FEMP pel 25-N per a reforçar la lluita contra la violència masclista. Vox, soci de govern, ha votat en contra.

Una tortuga es recupera en el Oceanogràfic després de perdre una aleta per art de fons

Una tortuga Caretta caretta de 30 quilos es recupera en l'Arca de la Mar del Oceanogràfic després de ser rescatada a Oliva amb plàstics i cordes. Els veterinaris li van amputar una aleta i evoluciona favorablement.

Un projecte pioner d’IA recupera la veu d’un pacient amb ELA

Un equip de la UPV ha reconstruït la veu d'un pacient amb ELA a partir de 20 minutos d'àudios. El sistema reproduïx la seua entonació en castellà i valencià.

La jutgessa del cas DANA cita als escortes i al xofer de Mazón com a testimonis

La instructora ha ordenat identificar i citar als escortes i al xofer que van acompanyar a Carlos Mazón el 29 d'octubre, per a aclarir si van sentir crides o comentaris. L'acte veu 'perfectament plausible' que el president fora informat de l'enviament del Es-Alert minuts abans de la seua difusió.

Presó provisional per a un piròman que va intentar cremar a un indigent dos vegades a València

Un home de 43 anys ha sigut detingut per provocar diversos incendis a València i per intentar cremar a un indigent en dos ocasions. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó provisional.

Pérez Llorca sosté que va ser una coincidència parlar amb Pradas i Mazón en la jornada de la DANA

El secretari general del PP valencià ha declarat com a testimoni sobre les seues comunicacions del 29 d'octubre i ha negat que actuara d'intermediari amb el president. S'ha compromés a aportar el detall de missatges i crides.

La declaració de l’amo del Ventorro ha obert dubtes clau sobre el menjar de Mazón i Vilaplana

La declaració del propietari del Ventorro ha deslligat contradiccions sobre el reservat, el portàtil, la vestimenta i l'escorta en el menjar del 29-O. Les parts han demanat aclariments com una foto de l'espai.

Pren possessió el nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana

José Antonio Fernández de Llum ha pres possessió com a nou cap de la Guàrdia Civil en la Comunitat Valenciana en un acte presidit per Mercedes González. La seua trajectòria a València i els reptes de reconstrucció de casernes, ciberdelinqüència i atenció a víctimes han centrat el focus.