Incendi en una zona pròxima a l’AP-7 en Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta matinada de dimarts s’ha originat un incendi en l’avinguda de Novelda de la ciutat d’Alacant, en una zona annexa a l’AP-7, i la ràpida intervenció dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant -SPEIS-, han evitat la seua propagació i un incendi de majors dimensions, afectant 500 metres de matoll.

 

L’avís s’ha donat cap a les 05.16 hores, quan s’ha alertat de l’incendi, i una dotació del Parc de bombers amb sis efectius i quatre Policies Locals d’Alacant s’han mobilitzat immediatament fins al lloc dels fets, ja que el fum afectava la circulació del trànsit.

 

La Policia Local ha controlat la situació amb faenes de regulació de trànsit en l’avinguda durant l’extinció, sense arribar a tallar el trànsit de l’autopista, encara que sí ha sigut necessari extremar les precaucions en el carril dret sentit València en eixe punt pels agents policials per a evitar accidents.

 

Fonts del SPEIS informa que han començat a atacar el foc que tenia un focus d’ignició amb dos línies d’aigua per a conseguir controlar-lo, i la ràpida intervenció ha evitat la seua propagació. El foc s’ha apagat en 30 minuts i la intervenció ha durat una hora. A hores d’ara no es coneixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.