12.9 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Incendi en una zona pròxima a l’AP-7 en Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta matinada de dimarts s’ha originat un incendi en l’avinguda de Novelda de la ciutat d’Alacant, en una zona annexa a l’AP-7, i la ràpida intervenció dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant -SPEIS-, han evitat la seua propagació i un incendi de majors dimensions, afectant 500 metres de matoll.

 

L’avís s’ha donat cap a les 05.16 hores, quan s’ha alertat de l’incendi, i una dotació del Parc de bombers amb sis efectius i quatre Policies Locals d’Alacant s’han mobilitzat immediatament fins al lloc dels fets, ja que el fum afectava la circulació del trànsit.

 

La Policia Local ha controlat la situació amb faenes de regulació de trànsit en l’avinguda durant l’extinció, sense arribar a tallar el trànsit de l’autopista, encara que sí ha sigut necessari extremar les precaucions en el carril dret sentit València en eixe punt pels agents policials per a evitar accidents.

 

Fonts del SPEIS informa que han començat a atacar el foc que tenia un focus d’ignició amb dos línies d’aigua per a conseguir controlar-lo, i la ràpida intervenció ha evitat la seua propagació. El foc s’ha apagat en 30 minuts i la intervenció ha durat una hora. A hores d’ara no es coneixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca que la nova gestora del PPCV aglutina totes les sensibilitats

El nou president del PPCV subratlla una transició ràpida i sense soroll i perfila un equip integrador. Carlos Gil assumix la secretaria general i es mantenen òrgans clau.

La Comunitat Valenciana gana 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del jugat

En un sorteig sense Grossa a la regió, la Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions, el 11,13% del gastat. Teulada-Moraira, Alcoi i Elda concentren premis.

La Banda de Música de Teulada, 38 anys abonada al 25.508, repartix milions amb el quart premi de Nadal

L'Agrupació Musical Cultural de Teulada portava 38 anys fidel al número 25.508, que ha eixit com a quart premi de la Loteria de Nadal. La banda ha distribuït al voltant de 16 milions entre músics, famílies, socis i veïns.

València aprova definitivament el major pressupost de la seua història: 1.250 milions per a 2026

El ple ha donat llum verda definitiva a 1.250 milions per a 2026 amb el suport de PP i Vox i el rebuig de Compromís i PSPV. El consolidat suma 1.415,3 milions i prioritza servicis socials, seguretat i vivenda.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La direcció nacional del PP ha aprovat una gestora per a pilotar el partit en la Comunitat Valenciana, encapçalada per Juanfran Pérez Llorca i amb Carlos Gil com a número dos.

Gènova aprova una gestora per a dirigir el PP valencià amb Pérez Llorca al capdavant

La Junta Directiva Nacional ha validat una gestora per al PP valencià liderada per Juanfran Pérez Llorca, amb Carlos Gil com a número dos i secretari general.

La jutgessa de la DANA pregunta a l’Advocacia de la Generalitat si el Consell va demanar assessorament per les inundacions

La instructora de la causa per la gestió de la DANA ha demanat a l'Advocacia que aclarisca si va haver-hi consultes del Consell el 29-O. També reclama dades i gravacions del 112 d'Euskadi.

Un jubilat de l’hospital de Sant Joan repartix 150 dècims del tercer premi entre zeladors i auxiliars

Ha distribuït 150 bitllets del 90.693, valorats en 7,5 milions, sobretot entre zeladors i auxiliars de l'hospital. Ell s'ha quedat un només dècim.