Incendi en una zona pròxima a l’AP-7 en Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta matinada de dimarts s’ha originat un incendi en l’avinguda de Novelda de la ciutat d’Alacant, en una zona annexa a l’AP-7, i la ràpida intervenció dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant -SPEIS-, han evitat la seua propagació i un incendi de majors dimensions, afectant 500 metres de matoll.

 

L’avís s’ha donat cap a les 05.16 hores, quan s’ha alertat de l’incendi, i una dotació del Parc de bombers amb sis efectius i quatre Policies Locals d’Alacant s’han mobilitzat immediatament fins al lloc dels fets, ja que el fum afectava la circulació del trànsit.

 

La Policia Local ha controlat la situació amb faenes de regulació de trànsit en l’avinguda durant l’extinció, sense arribar a tallar el trànsit de l’autopista, encara que sí ha sigut necessari extremar les precaucions en el carril dret sentit València en eixe punt pels agents policials per a evitar accidents.

 

Fonts del SPEIS informa que han començat a atacar el foc que tenia un focus d’ignició amb dos línies d’aigua per a conseguir controlar-lo, i la ràpida intervenció ha evitat la seua propagació. El foc s’ha apagat en 30 minuts i la intervenció ha durat una hora. A hores d’ara no es coneixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU