Incendi en una zona pròxima a l’AP-7 en Alacant

 

La Regidoria de Seguretat de l’Ajuntament informa que esta matinada de dimarts s’ha originat un incendi en l’avinguda de Novelda de la ciutat d’Alacant, en una zona annexa a l’AP-7, i la ràpida intervenció dels bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant -SPEIS-, han evitat la seua propagació i un incendi de majors dimensions, afectant 500 metres de matoll.

 

L’avís s’ha donat cap a les 05.16 hores, quan s’ha alertat de l’incendi, i una dotació del Parc de bombers amb sis efectius i quatre Policies Locals d’Alacant s’han mobilitzat immediatament fins al lloc dels fets, ja que el fum afectava la circulació del trànsit.

 

La Policia Local ha controlat la situació amb faenes de regulació de trànsit en l’avinguda durant l’extinció, sense arribar a tallar el trànsit de l’autopista, encara que sí ha sigut necessari extremar les precaucions en el carril dret sentit València en eixe punt pels agents policials per a evitar accidents.

 

Fonts del SPEIS informa que han començat a atacar el foc que tenia un focus d’ignició amb dos línies d’aigua per a conseguir controlar-lo, i la ràpida intervenció ha evitat la seua propagació. El foc s’ha apagat en 30 minuts i la intervenció ha durat una hora. A hores d’ara no es coneixen les causes de l’incendi.

Últimes notícies

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.

Quatre anys de presó per vendre la casa del seu pare malalt i quedar-se amb tots els diners

L'Audiència Provincial d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home que va aprofitar la deterioració cognitiva del seu pare de 78 anys per a buidar els seus comptes i vendre la seua vivenda per 90.000 euros.

Ford Almussafes fixa deu dies d’atur al maig per l’ERTO Xarxa

Ford Almussafes detindrà la producció de vehicles huit dies i la de motors dos dies al maig dins de l'ERTO Xarxa, que afecta de manera rotativa a tota la plantilla.

Alacant reforça els controls per a adjudicar les noves vivendes públiques

L'Ajuntament d'Alacant actualitza per decret els criteris d'adjudicació i control de les vivendes de protecció pública, mentres l'oposició critica el model triat per a la promoció del carrer Ceuta.