Ingressen a un xiquet de 13 anys per un coma etílic a Torrevieja

 

El Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU) ha informat este matí de l’ingrés d’un home menor de 13 anys per intoxicació etílica. No han transcendit les causes de la intoxicació.

No obstant això, les mateixes fonts indiquen que el menor es troba en estat de coma. Els efectius del SAMU ho han assistit i traslladat a l’Hospital de Torrevieja

Segons fonts del Ministeri de Sanitat, el consum d’alcohol sol iniciar a Espanya al voltant dels 13 anys. En l’actualitat l’alcohol està molt present en el temps lliure i en les relacions socials dels joves.

El 75% de menors ha consumit alcohol alguna vegada

El 75,1% dels adolescents de 14-18 anys ha consumit alcohol alguna vegada a la vida 6 de cada 10 adolescents, s’han emborratxat alguna vegada a la vida i 1 de cada 3 ho ha fet en els últims 30 dies.

El nombre de xiques que consumeix alcohol i s’emborratxa és superior al dels xics. Els xics beuen més quantitat d’alcohol que les xiques.

La meitat dels adolescents espanyols no creu que consumir 4 o 5 copes durant els caps de setmana pot ocasionar problemes de salut.

A Espanya, és molt elevat el percentatge de joves i adolescents que beuen alcohol des d’edats molt primerenques. El consum d’alcohol pels adolescents produeix greus efectes sobre la seua salut física, psíquica i social al no haver-se completat el seu desenvolupament i augmenta la probabilitat de ser dependent de l’alcohol en l’edat adulta.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.