Interceptats més de 20.000 euros en bitllets falsificats a Albaida

La Guàrdia Civil de València ha detingut en la localitat d’Albaida, pels delictes de tràfic de drogues, falsedat documental i falsificació de moneda, a un home que portava a l’interior del seu vehicle 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i permís de conduir, aparentment falsos, i 21.600 euros en bitllets falsificats, a més d’una bàscula de precisió.

Els agents de la Guàrdia Civil, en la seua labor de prevenció de seguretat ciutadana, van interceptar al conductor d’un vehicle, en els voltants d’un institut i en horari escolar, quan va tractar d’ocultar-se dels agents.

En observar la sospitosa actitud de l’home, de 35 anys i de nacionalitat búlgara, els agents li van sol·licitar la seua identificació i van procedir al registre del seu vehicle, ja que el mateix desprenia una forta olor de marihuana.

Practicat el registre d’aquest, els agents van intervindre 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i un permís de conduir búlgars, tots dos aparentment falsos, així com 21.600 euros en bitllets falsificats de 100, 50 i 20 euros.

A més, es va procedir a l’aprehensió d’una bàscula de precisió que portava en el vehicle.

Els fets van tindre lloc el mes de maig passat en la localitat d’Albaida, moment en el qual es va procedir a la detenció de l’autor dels citats delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.