Interceptats més de 20.000 euros en bitllets falsificats a Albaida

La Guàrdia Civil de València ha detingut en la localitat d’Albaida, pels delictes de tràfic de drogues, falsedat documental i falsificació de moneda, a un home que portava a l’interior del seu vehicle 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i permís de conduir, aparentment falsos, i 21.600 euros en bitllets falsificats, a més d’una bàscula de precisió.

Els agents de la Guàrdia Civil, en la seua labor de prevenció de seguretat ciutadana, van interceptar al conductor d’un vehicle, en els voltants d’un institut i en horari escolar, quan va tractar d’ocultar-se dels agents.

En observar la sospitosa actitud de l’home, de 35 anys i de nacionalitat búlgara, els agents li van sol·licitar la seua identificació i van procedir al registre del seu vehicle, ja que el mateix desprenia una forta olor de marihuana.

Practicat el registre d’aquest, els agents van intervindre 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i un permís de conduir búlgars, tots dos aparentment falsos, així com 21.600 euros en bitllets falsificats de 100, 50 i 20 euros.

A més, es va procedir a l’aprehensió d’una bàscula de precisió que portava en el vehicle.

Els fets van tindre lloc el mes de maig passat en la localitat d’Albaida, moment en el qual es va procedir a la detenció de l’autor dels citats delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.