Interceptats més de 20.000 euros en bitllets falsificats a Albaida

La Guàrdia Civil de València ha detingut en la localitat d’Albaida, pels delictes de tràfic de drogues, falsedat documental i falsificació de moneda, a un home que portava a l’interior del seu vehicle 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i permís de conduir, aparentment falsos, i 21.600 euros en bitllets falsificats, a més d’una bàscula de precisió.

Els agents de la Guàrdia Civil, en la seua labor de prevenció de seguretat ciutadana, van interceptar al conductor d’un vehicle, en els voltants d’un institut i en horari escolar, quan va tractar d’ocultar-se dels agents.

En observar la sospitosa actitud de l’home, de 35 anys i de nacionalitat búlgara, els agents li van sol·licitar la seua identificació i van procedir al registre del seu vehicle, ja que el mateix desprenia una forta olor de marihuana.

Practicat el registre d’aquest, els agents van intervindre 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i un permís de conduir búlgars, tots dos aparentment falsos, així com 21.600 euros en bitllets falsificats de 100, 50 i 20 euros.

A més, es va procedir a l’aprehensió d’una bàscula de precisió que portava en el vehicle.

Els fets van tindre lloc el mes de maig passat en la localitat d’Albaida, moment en el qual es va procedir a la detenció de l’autor dels citats delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

TJ Shorts arriba al València Basket amb la mirada posada en un títol

TJ Shorts ja s'ha incorporat al València Basket i assegura que el seu objectiu és guanyar el màxim i tindre opcions reals de lluitar per un títol a final de temporada.

Docents i sindicats acumulen 14 multes per accions durant la vaga educativa

La Coordinadora d'Asemblees Docents ha denunciat 14 expedients sancionadors, per més de 8.600 euros, relacionats amb la vaga del professorat iniciada en maig.

L’interior de València s’enfila per damunt dels 41 graus en plena onada de calor

Les màximes han superat els 41 graus en diversos punts de l’interior de la província de València, amb 41,5 graus a Requena (Casas del Río), segons l’Associació Valenciana de Meteorologia.

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.