Interceptats més de 20.000 euros en bitllets falsificats a Albaida

La Guàrdia Civil de València ha detingut en la localitat d’Albaida, pels delictes de tràfic de drogues, falsedat documental i falsificació de moneda, a un home que portava a l’interior del seu vehicle 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i permís de conduir, aparentment falsos, i 21.600 euros en bitllets falsificats, a més d’una bàscula de precisió.

Els agents de la Guàrdia Civil, en la seua labor de prevenció de seguretat ciutadana, van interceptar al conductor d’un vehicle, en els voltants d’un institut i en horari escolar, quan va tractar d’ocultar-se dels agents.

En observar la sospitosa actitud de l’home, de 35 anys i de nacionalitat búlgara, els agents li van sol·licitar la seua identificació i van procedir al registre del seu vehicle, ja que el mateix desprenia una forta olor de marihuana.

Practicat el registre d’aquest, els agents van intervindre 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i un permís de conduir búlgars, tots dos aparentment falsos, així com 21.600 euros en bitllets falsificats de 100, 50 i 20 euros.

A més, es va procedir a l’aprehensió d’una bàscula de precisió que portava en el vehicle.

Els fets van tindre lloc el mes de maig passat en la localitat d’Albaida, moment en el qual es va procedir a la detenció de l’autor dels citats delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.