Interceptats més de 20.000 euros en bitllets falsificats a Albaida

La Guàrdia Civil de València ha detingut en la localitat d’Albaida, pels delictes de tràfic de drogues, falsedat documental i falsificació de moneda, a un home que portava a l’interior del seu vehicle 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i permís de conduir, aparentment falsos, i 21.600 euros en bitllets falsificats, a més d’una bàscula de precisió.

Els agents de la Guàrdia Civil, en la seua labor de prevenció de seguretat ciutadana, van interceptar al conductor d’un vehicle, en els voltants d’un institut i en horari escolar, quan va tractar d’ocultar-se dels agents.

En observar la sospitosa actitud de l’home, de 35 anys i de nacionalitat búlgara, els agents li van sol·licitar la seua identificació i van procedir al registre del seu vehicle, ja que el mateix desprenia una forta olor de marihuana.

Practicat el registre d’aquest, els agents van intervindre 12,5 grams de marihuana, una carta d’identitat i un permís de conduir búlgars, tots dos aparentment falsos, així com 21.600 euros en bitllets falsificats de 100, 50 i 20 euros.

A més, es va procedir a l’aprehensió d’una bàscula de precisió que portava en el vehicle.

Els fets van tindre lloc el mes de maig passat en la localitat d’Albaida, moment en el qual es va procedir a la detenció de l’autor dels citats delictes.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 d’Ontinyent.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.