Intercepten dos pasteres amb 27 persones en Torrevieja i l’illa de Tabarca

Salvament Marítim ha interceptat este divendres altres dos noves pasteres, amb 27 persones, que s’han localitzat en la Cala Ferri de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en l’Illa de Tabarca, que pertany a la ciutat d’Alacant.

 

En l’embarcació de Torrevieja es trobaven 12 hòmens, que ja es troben en el Port d’Alacant per a poder ser atesos, segons han confirmat fonts de Creu Roja. La segona pastera, amb 15 hòmens, es trobava a la deriva a 16 milles de la costa i ha sigut interceptada a l’illa de Tabarca, els qui estan sent traslladats al mateix punt per a poder fer-los a tots la prova PCR, tal com dicta el protocol sanitari per a detectar possibles contagis de coronavirus.

 

Estes dos noves embarcacions se sumen a les arribades entre el dijous i la matinada d’este divendres. En total, han arribat a la província d’Alacant cinc amb més de mig centenar de persones a bord.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.