Intercepten dos pasteres amb 27 persones en Torrevieja i l’illa de Tabarca

Salvament Marítim ha interceptat este divendres altres dos noves pasteres, amb 27 persones, que s’han localitzat en la Cala Ferri de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en l’Illa de Tabarca, que pertany a la ciutat d’Alacant.

 

En l’embarcació de Torrevieja es trobaven 12 hòmens, que ja es troben en el Port d’Alacant per a poder ser atesos, segons han confirmat fonts de Creu Roja. La segona pastera, amb 15 hòmens, es trobava a la deriva a 16 milles de la costa i ha sigut interceptada a l’illa de Tabarca, els qui estan sent traslladats al mateix punt per a poder fer-los a tots la prova PCR, tal com dicta el protocol sanitari per a detectar possibles contagis de coronavirus.

 

Estes dos noves embarcacions se sumen a les arribades entre el dijous i la matinada d’este divendres. En total, han arribat a la província d’Alacant cinc amb més de mig centenar de persones a bord.

Últimes notícies

La Comunitat commemora els 750 anys del llegat de Jaume I amb activitats en les tres províncies

La programació inclou concerts, exposicions, congressos, propostes educatives, rutes turístiques i un volteig general de campanes el 27 de juliol

Un reventó càlid sacseja Chella amb més de 38 graus i ratxes de 80 km/h

Un reventó càlid i sec molt focalitzat a Chella ha disparat la temperatura per damunt dels 38 graus i ha deixat ratxes de vent de més de 80 km/h en pocs minuts, causant una incidència elèctrica a la zona.

Nit sufocant a la Comunitat: 32 graus a Alcoi i quasi 30 a l’interior passada la mitjanit

La passada mitjanit s’han registrat fins a 32 graus a Alcoi, 33 en municipis d’El Comtat i entre 27 i 29 graus en gran part de la costa valenciana amb un 90 % d’humitat.

Nova onada de calor amb fins a 40 graus a l’interior de València des d’este dimarts

Aemet ha activat l’avís taronja per calor extrema a l’interior de València des d’este dimarts i avís groc per tempestes i vent fort en zones d’Alacant, València i Castelló.

Controlat l’incendi forestal de Catí després de cremar la zona per un llamp

Un incendi forestal declarat este dilluns a Catí, presumptament per un llamp, ha quedat estabilitzat cap a les 21.30 hores gràcies a un ampli desplegament de mitjans terrestres i aeris.

Jalance fregant els 43 °C i Alcoi per damunt dels 40 °C abans d’una nova ona de calor

Les màximes han arribat hui als 42,7 °C a Jalance i han superat els 40 °C en diverses localitats interiors, en vespres de la tercera ona de calor de juliol.

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.