7.4 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Intercepten dos pasteres amb 27 persones en Torrevieja i l’illa de Tabarca

Salvament Marítim ha interceptat este divendres altres dos noves pasteres, amb 27 persones, que s’han localitzat en la Cala Ferri de la localitat de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), i en l’Illa de Tabarca, que pertany a la ciutat d’Alacant.

 

En l’embarcació de Torrevieja es trobaven 12 hòmens, que ja es troben en el Port d’Alacant per a poder ser atesos, segons han confirmat fonts de Creu Roja. La segona pastera, amb 15 hòmens, es trobava a la deriva a 16 milles de la costa i ha sigut interceptada a l’illa de Tabarca, els qui estan sent traslladats al mateix punt per a poder fer-los a tots la prova PCR, tal com dicta el protocol sanitari per a detectar possibles contagis de coronavirus.

 

Estes dos noves embarcacions se sumen a les arribades entre el dijous i la matinada d’este divendres. En total, han arribat a la província d’Alacant cinc amb més de mig centenar de persones a bord.

Últimes notícies

Doblet de Chimy Ávila i remuntada que fica al Betis en quarts

El Betis va véncer 2-1 a l'Elx en La Cartoixa amb dos gols de Chimy Ávila entre el 68 i el 80, després del 0-1 de Pétrot. Va patir, però va certificar el passe a quarts.

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.