Un intern de Fontcalent aïllat en sa casa per un possible positiu per Covid-19

 

Un intern de tercer grau del Centre d’Inserció Social (CIS) de Fontcalent en la ciutat d’Alacant, està en aïllament domiciliari, després de què este cap de setmana haja alertat que tenia símptomes compatibles amb el coronavirus. L’home es va posar en contacte amb el seu centre sanitari que li va instar a estar confinat.

 

Segons han requerit fonts d’Institucions Penitenciàries a Europa Press, l’afectat està, per prescripció sanitària, en sa casa i a l’espera que les proves confirmen o descarten que patix el Covid-19. En qualsevol cas, des del centre penitenciari alacantí ja s’ha posat en quarantena a la vintena d’interns del CIS d’Alacant que han tingut contacte amb l’intern afectat.

 

Per part seua, des de l’associació professional de treballadors penitenciaris ‘El teu Abandó Em Pot Matar‘ han considerat que la política d’Institucions Penitenciàries per a afrontar la crisi sanitària «posa en greu risc tant als professionals com a les persones privades de llibertat».

 

«És qüestió de temps que, davant de l’alçament de totes les mesures preventives, el virus entre en les presons espanyoles, afectant una població de greu risc amb conseqüències imprevisibles», han estimat. Des de l’entitat, han apuntat que el retorn dels vis a vis farà que el risc siga «extrem». Per això, han exigit l’«anul·lació de l’autorització d’entrada» als familiars.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.