Un intern de Fontcalent aïllat en sa casa per un possible positiu per Covid-19

 

Un intern de tercer grau del Centre d’Inserció Social (CIS) de Fontcalent en la ciutat d’Alacant, està en aïllament domiciliari, després de què este cap de setmana haja alertat que tenia símptomes compatibles amb el coronavirus. L’home es va posar en contacte amb el seu centre sanitari que li va instar a estar confinat.

 

Segons han requerit fonts d’Institucions Penitenciàries a Europa Press, l’afectat està, per prescripció sanitària, en sa casa i a l’espera que les proves confirmen o descarten que patix el Covid-19. En qualsevol cas, des del centre penitenciari alacantí ja s’ha posat en quarantena a la vintena d’interns del CIS d’Alacant que han tingut contacte amb l’intern afectat.

 

Per part seua, des de l’associació professional de treballadors penitenciaris ‘El teu Abandó Em Pot Matar‘ han considerat que la política d’Institucions Penitenciàries per a afrontar la crisi sanitària «posa en greu risc tant als professionals com a les persones privades de llibertat».

 

«És qüestió de temps que, davant de l’alçament de totes les mesures preventives, el virus entre en les presons espanyoles, afectant una població de greu risc amb conseqüències imprevisibles», han estimat. Des de l’entitat, han apuntat que el retorn dels vis a vis farà que el risc siga «extrem». Per això, han exigit l’«anul·lació de l’autorització d’entrada» als familiars.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.

El funcionari que va adjudicar una vivenda pública a la seua parella admet l’error davant la justícia

El funcionari responsable de tramitar les VPP de la promoció Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer haver adjudicat una vivenda pública a la seua parella i va assumir tota la responsabilitat, mentres la justícia investiga un possible colador en la normativa.

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.