11.2 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Intervenen una festa il·legal amb 22 persones en Xirivella

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Oest (València), va irrompre dissabte passat en una festa il·legal d’aniversari que congregava a 22 persones en una nau industrial abandonada. Segons l’acta policial, l’operatiu es va activar a les 17.25 hores després de la cridada d’un veí informant d’una trobada «amb música i molta gent» en un terreny barrat d’un dels polígons del municipi.

 

Minuts després una patrulla inspeccionava el lloc, corroborant la veracitat dels fets en percebre música a alt volum des de fora. Després de colpejar la porta d’accés sense obtindre resposta, els agents van trobar la manera d’entrar en la nau sorprenent dins a una vintena de persones «sense guardar distàncies de seguretat i sense portar mascareta la majoria d’elles».

 

Aniversari en família

Un dels assistents es va identificar com a organitzador manifestant que «estaven celebrant una festa d’aniversari en família», segons consta en l’informe. Per a major sorpresa dels agents, l’organitzador
va al·legar que, al seu entendre, «sí que podien celebrar la festa perquè el local el tenia llogat per a la seua activitat com a transportista», encara que no va presentar cap documentació que justificara la seua versió.

 

Informats tots de l’incompliment de la normativa vigent, van finalitzar la reunió i van abandonar la nau, cadascun amb la seua corresponent sanció. La Policia Nacional, avisada davant la resistència inicial d’alguns dels assistents, va participar en el desallotjament i les tasques d’identificació.

 

Vicent Sandoval, regidor de Seguretat, felicita el treball policial, agraïx la col·laboració sempre útil de la ciutadania i apel·la al sentit cívic per a evitar situacions contràries a la llei i la salut pública. «No és moment de festes ni d’ignorar l’enorme perill que esta classe de celebracions tenen per als seus assistents i per al conjunt de la població», recorda l’edil.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.