Intervenen una festa il·legal amb 22 persones en Xirivella

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Oest (València), va irrompre dissabte passat en una festa il·legal d’aniversari que congregava a 22 persones en una nau industrial abandonada. Segons l’acta policial, l’operatiu es va activar a les 17.25 hores després de la cridada d’un veí informant d’una trobada «amb música i molta gent» en un terreny barrat d’un dels polígons del municipi.

 

Minuts després una patrulla inspeccionava el lloc, corroborant la veracitat dels fets en percebre música a alt volum des de fora. Després de colpejar la porta d’accés sense obtindre resposta, els agents van trobar la manera d’entrar en la nau sorprenent dins a una vintena de persones «sense guardar distàncies de seguretat i sense portar mascareta la majoria d’elles».

 

Aniversari en família

Un dels assistents es va identificar com a organitzador manifestant que «estaven celebrant una festa d’aniversari en família», segons consta en l’informe. Per a major sorpresa dels agents, l’organitzador
va al·legar que, al seu entendre, «sí que podien celebrar la festa perquè el local el tenia llogat per a la seua activitat com a transportista», encara que no va presentar cap documentació que justificara la seua versió.

 

Informats tots de l’incompliment de la normativa vigent, van finalitzar la reunió i van abandonar la nau, cadascun amb la seua corresponent sanció. La Policia Nacional, avisada davant la resistència inicial d’alguns dels assistents, va participar en el desallotjament i les tasques d’identificació.

 

Vicent Sandoval, regidor de Seguretat, felicita el treball policial, agraïx la col·laboració sempre útil de la ciutadania i apel·la al sentit cívic per a evitar situacions contràries a la llei i la salut pública. «No és moment de festes ni d’ignorar l’enorme perill que esta classe de celebracions tenen per als seus assistents i per al conjunt de la població», recorda l’edil.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.