17.1 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Intervenen una festa il·legal amb 22 persones en Xirivella

 

La Policia Local de Xirivella, en la comarca de l’Horta Oest (València), va irrompre dissabte passat en una festa il·legal d’aniversari que congregava a 22 persones en una nau industrial abandonada. Segons l’acta policial, l’operatiu es va activar a les 17.25 hores després de la cridada d’un veí informant d’una trobada «amb música i molta gent» en un terreny barrat d’un dels polígons del municipi.

 

Minuts després una patrulla inspeccionava el lloc, corroborant la veracitat dels fets en percebre música a alt volum des de fora. Després de colpejar la porta d’accés sense obtindre resposta, els agents van trobar la manera d’entrar en la nau sorprenent dins a una vintena de persones «sense guardar distàncies de seguretat i sense portar mascareta la majoria d’elles».

 

Aniversari en família

Un dels assistents es va identificar com a organitzador manifestant que «estaven celebrant una festa d’aniversari en família», segons consta en l’informe. Per a major sorpresa dels agents, l’organitzador
va al·legar que, al seu entendre, «sí que podien celebrar la festa perquè el local el tenia llogat per a la seua activitat com a transportista», encara que no va presentar cap documentació que justificara la seua versió.

 

Informats tots de l’incompliment de la normativa vigent, van finalitzar la reunió i van abandonar la nau, cadascun amb la seua corresponent sanció. La Policia Nacional, avisada davant la resistència inicial d’alguns dels assistents, va participar en el desallotjament i les tasques d’identificació.

 

Vicent Sandoval, regidor de Seguretat, felicita el treball policial, agraïx la col·laboració sempre útil de la ciutadania i apel·la al sentit cívic per a evitar situacions contràries a la llei i la salut pública. «No és moment de festes ni d’ignorar l’enorme perill que esta classe de celebracions tenen per als seus assistents i per al conjunt de la població», recorda l’edil.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Felip VI recorre el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

El rei va visitar el Roig Arena, seu de la Copa del Rei des del dijous, i va arribar 40 minuts abans del duel entre el Reial Madrid i el Kosner Baskonia. La presència institucional va subratllar la rellevància de l'esdeveniment i del nou recinte valencià.

Felip VI visita el Roig Arena abans de la final de la Copa del Rei

Felip VI va visitar el Roig Arena de València abans d'assistir a la final de la Copa del Rei entre Reial Madrid i Kosner Baskonia. La presència del monarca va reforçar el tancament d'un torneig que el recinte va acollir des del dijous.

Carlos Álvarez lamenta el 3-0 davant el Barcelona: ‘L’equip competix però no ens dona de moment’

Carlos Álvarez ha assumit després del 3-0 davant el Barcelona que el Llevant competix però no aconseguix transformar-lo en punts. Confia a reaccionar davant rivals directes.

3-0: el Barcelona va recuperar el lideratge amb autoritat

El Barcelona va aprofitar l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona i va recuperar el lideratge amb un 3-0 al Llevant. Van marcar Bernal, De Jong i Fermín López.

3-0 al Llevant: el Barcelona aprofita l’ensopegada del Reial Madrid i recupera el lideratge

El Barcelona va recuperar este diumenge el lideratge de LaLiga EA Sports en véncer 3-0 al Llevant en el Spotify Camp Nou després de l'ensopegada del Reial Madrid a Pamplona. Marc Bernal i Frenkie de Jong van anotar en la primera part i Fermín López va tancar el marcador, la qual cosa va posar fi a dos derrotes seguides entre Copa del Rei i LaLiga.

Mor un home de 56 anys mentres feia senderisme a Cervera del Maestre

Un home de 56 anys ha mort este diumenge després de sentir-se indisposat mentres feia senderisme a Cervera del Maestre. El SAMU només ha pogut certificar la mort.

Detingut després d’apunyalar a un veí i causar-li la mort a Benimàmet, València

La Policia Nacional ha detingut a un home de 35 anys per la mort per apunyalament d'un veí de 59 a Benimàmet. L'avís va partir d'una veïna que va sentir colps i va activar el 112.

Detingut un home després d’apunyalar mortalment a un veí a Benimàmet (València)

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 35 anys com a presumpte autor de l'apunyalament mortal d'un veí de 59 a Benimàmet. Un avís al 112 ha mobilitzat a Policia Nacional i Local.