Intervingudes més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’aeroport de València

 

La Guàrdia Civil ha incautat més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’Aeroport de València. Aquesta actuació es va realitzar el passat dia 22 de desembre en una inspecció de maletes a un passatger procedent de Moscou, i a continuació es van trobar en el seu equipatge multitud de caixes de tabac. Açò entra dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per a evitar la comissió d’infraccions de contraban de tabac en l’aeroport de València.

El passatger, de nacionalitat bielorussa duia amagades més de 1.500 caixes en el seu equipatge, que van ser interceptades pel Destacament Fiscal de l’Aeroport de València. Per eixe motiu es va procedir a l’alçament de l’acta-denúncia a aquesta persona, com a suposat autor d’una infracció a la Llei del contraban. Aquestes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents Unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’aquesta manera poder erradicar el tràfic de contrabans i substàncies estupefaents en el port i l’aeroport de València.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.