13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Intervingudes més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’aeroport de València

 

La Guàrdia Civil ha incautat més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’Aeroport de València. Aquesta actuació es va realitzar el passat dia 22 de desembre en una inspecció de maletes a un passatger procedent de Moscou, i a continuació es van trobar en el seu equipatge multitud de caixes de tabac. Açò entra dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per a evitar la comissió d’infraccions de contraban de tabac en l’aeroport de València.

El passatger, de nacionalitat bielorussa duia amagades més de 1.500 caixes en el seu equipatge, que van ser interceptades pel Destacament Fiscal de l’Aeroport de València. Per eixe motiu es va procedir a l’alçament de l’acta-denúncia a aquesta persona, com a suposat autor d’una infracció a la Llei del contraban. Aquestes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents Unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’aquesta manera poder erradicar el tràfic de contrabans i substàncies estupefaents en el port i l’aeroport de València.

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.