Intervingudes més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’aeroport de València

 

La Guàrdia Civil ha incautat més de 1.500 caixes de tabac amagades en maletes en l’Aeroport de València. Aquesta actuació es va realitzar el passat dia 22 de desembre en una inspecció de maletes a un passatger procedent de Moscou, i a continuació es van trobar en el seu equipatge multitud de caixes de tabac. Açò entra dins dels controls establerts per la Guàrdia Civil per a evitar la comissió d’infraccions de contraban de tabac en l’aeroport de València.

El passatger, de nacionalitat bielorussa duia amagades més de 1.500 caixes en el seu equipatge, que van ser interceptades pel Destacament Fiscal de l’Aeroport de València. Per eixe motiu es va procedir a l’alçament de l’acta-denúncia a aquesta persona, com a suposat autor d’una infracció a la Llei del contraban. Aquestes actuacions se sumen a les ja realitzades per les diferents Unitats de la Guàrdia Civil encarregades de la vigilància aeroportuària, en els dispositius establerts de forma permanent i d’aquesta manera poder erradicar el tràfic de contrabans i substàncies estupefaents en el port i l’aeroport de València.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.