Investiguen noves ubicacions de mòbils per a buscar el cadàver de Marta Calvo

 

Un any després de la desaparició de Marta Calvo, la Guàrdia Civil encara manté oberta la investigació per a tractar de localitzar el cadàver de la jove i esclarir també si un còmplice va ajudar el presumpte assassí en sèrie a desfer-se del cos. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el jutge instructor de la causa ha autoritzat la pràctica de noves diligències, com un informe de geolocalització de diferents telèfons mòbils, per a conseguir noves proves i comparar les ubicacions de l’autor del crim i uns altres possibles implicats.

 

A través de les antenes de telefonia, les autoritats podrien obtenir noves dades sobre les incògnites del cas després que la Guàrdia Civil investigarà unes quantes telefonades que va dur a terme Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta i altres dos xiques, des de la presó de Picassent.

 

Va comprar un mòbil en la presó de Picassent

Jorge Ignacio Palma va burlar presumptament els controls de les comunicacions en el centre penitenciari i va comprar un mòbil en el mercat negre de la presó i va parlar amb diferents individus que ara tracta d’identificar la Guàrdia Civil.

 

Alguns reclusos venen o lloguen telèfons per hores a canvi de drogues o tabac. Cada intern sol usar una targeta i l’extrau quan acaba la telefonada per a no deixar rastre de les seues comunicacions. La tinença de mòbils en la presó és considerada una falta greu que implica sancions i obertura d’expedients que repercutixen en la concessió de permisos.

 

Nou informe 

La Guàrdia Civil ja va elaborar un informe amb les dades de geolocalització del telèfon per a reconstruir els moviments que va fer Jorge Ignacio la nit del crim i el dia posterior.

 

No obstant això, una de les acusacions particulars va sol·licitar l’ampliació d’eixe estudi fins a les 16.00 hores de l’11 de novembre, quan el presumpte assassí es va desfer del cotxe que va utilitzar per a traslladar el cadàver de Marta Calvo

 

Últimes notícies

Brancou Badio, a un pas de deixar el València Basket rumb a Panathinaikos

Brancou Badio ja és a Atenes per a passar el reconeixement mèdic amb el Panathinaikos, que preveu pagar la seua clàusula d’eixida del València Basket.

L’IVAM mostra l’evolució de l’Albufera amb Sorolla, fotos i vídeos en una gran exposició

L’IVAM exhibix fins al 18 de juliol més de 200 obres sobre l’Albufera, amb peces de Sorolla, fotografia històrica i projectes artístics actuals.

Anna rebrà 200.000 € per a recuperar la seua illa a l’Albufera

La Diputació de València invertirà 200.000 euros en la recuperació de l’illa de l’Albufera d’Anna i finançarà també una sala multiusos amb més d’1,1 milions d’euros del Pla Obert.

El Consell Jurídic Consultiu demana que la llei d’Acompanyament arribe abans i alerta de la seua complexitat

La presidenta del Consell Jurídic Consultiu, Margarita Soler, considera desitjable que la llei d’Acompanyament es presente amb més antelació i adverteix que modificar moltes normes en una sola llei és una tècnica deficient.

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.