Investiguen noves ubicacions de mòbils per a buscar el cadàver de Marta Calvo

 

Un any després de la desaparició de Marta Calvo, la Guàrdia Civil encara manté oberta la investigació per a tractar de localitzar el cadàver de la jove i esclarir també si un còmplice va ajudar el presumpte assassí en sèrie a desfer-se del cos. 

 

Tal com ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el jutge instructor de la causa ha autoritzat la pràctica de noves diligències, com un informe de geolocalització de diferents telèfons mòbils, per a conseguir noves proves i comparar les ubicacions de l’autor del crim i uns altres possibles implicats.

 

A través de les antenes de telefonia, les autoritats podrien obtenir noves dades sobre les incògnites del cas després que la Guàrdia Civil investigarà unes quantes telefonades que va dur a terme Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta i altres dos xiques, des de la presó de Picassent.

 

Va comprar un mòbil en la presó de Picassent

Jorge Ignacio Palma va burlar presumptament els controls de les comunicacions en el centre penitenciari i va comprar un mòbil en el mercat negre de la presó i va parlar amb diferents individus que ara tracta d’identificar la Guàrdia Civil.

 

Alguns reclusos venen o lloguen telèfons per hores a canvi de drogues o tabac. Cada intern sol usar una targeta i l’extrau quan acaba la telefonada per a no deixar rastre de les seues comunicacions. La tinença de mòbils en la presó és considerada una falta greu que implica sancions i obertura d’expedients que repercutixen en la concessió de permisos.

 

Nou informe 

La Guàrdia Civil ja va elaborar un informe amb les dades de geolocalització del telèfon per a reconstruir els moviments que va fer Jorge Ignacio la nit del crim i el dia posterior.

 

No obstant això, una de les acusacions particulars va sol·licitar l’ampliació d’eixe estudi fins a les 16.00 hores de l’11 de novembre, quan el presumpte assassí es va desfer del cotxe que va utilitzar per a traslladar el cadàver de Marta Calvo

 

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.