Ix a la llum una foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’

Isa Pantoja, en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en una imatge d’arxiu |  Gtres.
 

Sembla que Chabelita no deixa de ser el centre d’atenció. Estos dies ho està sent després que haja eixit a la llum una de les seues fotografies més polèmiques, on se la pot vore amb el guàrdia civil de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero a la Fira d’Abril de fa dos anys, el 2016.

 

La imatge l’han compartit a ‘Sálvame’ i immediatament s’ha generat un gran debat. Cal mencionar, però, que la foto va ser feta setmanes abans del que va succeir a Pamplona aquell any, uns fets pels quals els cinc membres de ‘La Manada’ han estat condemnats per abusos sexuals. Segons informació donada pel mateix programa de Telecinco, Chabelita i Guerrero s’haurien conegut una hora abans de fer-se la foto i tots dos haurien intercanviat els seus números.

 

La foto del guàrdia civil de ‘La Manada’ amb Chabelita

Chabelita se tomó una foto con el guardia civil de 'La Manada' en la Feria de Abril de 2016.

La foto de Chabelita amb Antonio Manuel Guerrero | Telecinco
 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ no van dubtar a parlar sobre la imatge, descrivint-la i explicant tot el que havien pogut conèixer sobre el moment de la trobada entre els dos. A la foto es pot vore a Chabelita amb un vestit roig i molt somrient, igual que Antonio Manuel Guerrero.

 

Segons sembla, la foto la va fer arribar una persona a Telecinco que, a més, va explicar que va poder vore la filla d’Isabel Pantoja i el membre de ‘La Manada’ en una altre caseta de fira quan es van conèixer i es van intercanviar els seus números. Segons esta persona ell l’hauria convidat a la caseta de la Guàrdia Civil. «El que passa després no ho sabem. M’agradaria insistir que tenim esta fotografia que es va prendre tres mesos abans dels Sant Fermins a Pamplona», van explicar.

 

La relació d’Isa Pantoja amb el guàrdia civil

A partir de la imatge s’ha especulat molt sobre la relació entre tots dos. De fet, Kiko Hernández va ser el primer a fer una teoria, el col·laborador va deixar caure que Chabelita podria haver conegut el membre de ‘La Manada’ a través de l’exparella de la seua cosina Anabel Pantoja.

 

Segons deia, tots dos havien sigut companys durant la seua època militar a Sevilla. Cal dir, però, que el jove va telefonar més tard al programa per desmentir la informació i aclarir que ell mai havia tingut cap tipus de relació amb Antonio Guerrero.

 

Alejandro Albalá, exparella d’Isa Pantoja, va parlar també sobre el tema assegurant que «és el prototip de xiquet que li agrada, ulls blaus, barba… Ningú li dóna el telèfon a algú perquè sí». D’altra banda, Omar Montes, suposada nova parella de Chabelita, va voler defensar-la afirmat que: «Isa no és endevina per saber el que ell faria. Això va ser el 2016 i estem en el 2018», deia.

 

Omar Montes se entera de la foto de Chabelita con el guardia civil de 'La Manada'.

Omar Montes s’entera de la foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’. | Telecinco

 

La reacció d’Isabel Pantoja

Després de la notícia, la premsa va voler saber l’opinió sobre el succeït d’Isabel Pantoja i molts periodistes van desplaçar-se a Cantora per parlar amb la mare de Chabelita. Segons alguns reporters de ‘Sálvame’, la cantant va tindre una conversa per telèfon en la qual se la sentia dir: «és la teua vida, és la teua vida». A més, també van afirmar que se la va vore afectada.

 

Cal dir, però, que en cap moment s’ha pogut confirmar que estes paraules d’Isabel Pantoja foren per la seua filla, i precisament per este tema, però es pot pensar que sí que és així, ja que «és molt coincidència».

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.