Ix a la llum una foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’

Isa Pantoja, en una imagen de archivo.

Isa Pantoja, en una imatge d’arxiu |  Gtres.
 

Sembla que Chabelita no deixa de ser el centre d’atenció. Estos dies ho està sent després que haja eixit a la llum una de les seues fotografies més polèmiques, on se la pot vore amb el guàrdia civil de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero a la Fira d’Abril de fa dos anys, el 2016.

 

La imatge l’han compartit a ‘Sálvame’ i immediatament s’ha generat un gran debat. Cal mencionar, però, que la foto va ser feta setmanes abans del que va succeir a Pamplona aquell any, uns fets pels quals els cinc membres de ‘La Manada’ han estat condemnats per abusos sexuals. Segons informació donada pel mateix programa de Telecinco, Chabelita i Guerrero s’haurien conegut una hora abans de fer-se la foto i tots dos haurien intercanviat els seus números.

 

La foto del guàrdia civil de ‘La Manada’ amb Chabelita

Chabelita se tomó una foto con el guardia civil de 'La Manada' en la Feria de Abril de 2016.

La foto de Chabelita amb Antonio Manuel Guerrero | Telecinco
 

Els col·laboradors de ‘Sálvame’ no van dubtar a parlar sobre la imatge, descrivint-la i explicant tot el que havien pogut conèixer sobre el moment de la trobada entre els dos. A la foto es pot vore a Chabelita amb un vestit roig i molt somrient, igual que Antonio Manuel Guerrero.

 

Segons sembla, la foto la va fer arribar una persona a Telecinco que, a més, va explicar que va poder vore la filla d’Isabel Pantoja i el membre de ‘La Manada’ en una altre caseta de fira quan es van conèixer i es van intercanviar els seus números. Segons esta persona ell l’hauria convidat a la caseta de la Guàrdia Civil. «El que passa després no ho sabem. M’agradaria insistir que tenim esta fotografia que es va prendre tres mesos abans dels Sant Fermins a Pamplona», van explicar.

 

La relació d’Isa Pantoja amb el guàrdia civil

A partir de la imatge s’ha especulat molt sobre la relació entre tots dos. De fet, Kiko Hernández va ser el primer a fer una teoria, el col·laborador va deixar caure que Chabelita podria haver conegut el membre de ‘La Manada’ a través de l’exparella de la seua cosina Anabel Pantoja.

 

Segons deia, tots dos havien sigut companys durant la seua època militar a Sevilla. Cal dir, però, que el jove va telefonar més tard al programa per desmentir la informació i aclarir que ell mai havia tingut cap tipus de relació amb Antonio Guerrero.

 

Alejandro Albalá, exparella d’Isa Pantoja, va parlar també sobre el tema assegurant que «és el prototip de xiquet que li agrada, ulls blaus, barba… Ningú li dóna el telèfon a algú perquè sí». D’altra banda, Omar Montes, suposada nova parella de Chabelita, va voler defensar-la afirmat que: «Isa no és endevina per saber el que ell faria. Això va ser el 2016 i estem en el 2018», deia.

 

Omar Montes se entera de la foto de Chabelita con el guardia civil de 'La Manada'.

Omar Montes s’entera de la foto de Chabelita amb el guàrdia civil de ‘La Manada’. | Telecinco

 

La reacció d’Isabel Pantoja

Després de la notícia, la premsa va voler saber l’opinió sobre el succeït d’Isabel Pantoja i molts periodistes van desplaçar-se a Cantora per parlar amb la mare de Chabelita. Segons alguns reporters de ‘Sálvame’, la cantant va tindre una conversa per telèfon en la qual se la sentia dir: «és la teua vida, és la teua vida». A més, també van afirmar que se la va vore afectada.

 

Cal dir, però, que en cap moment s’ha pogut confirmar que estes paraules d’Isabel Pantoja foren per la seua filla, i precisament per este tema, però es pot pensar que sí que és així, ja que «és molt coincidència».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.