Ixen a la llum diverses anècdotes de la vida a l’escola de la princesa Elionor

 

El secretisme que històricament ha envoltat la Casa Reial s’ha trencat de manera dràstica els darrers anys. D’una banda ja no existix l’hermetisme que rodejava els Borbons, i de l’altra les xarxes socials han comportat la pèrdua del circuit d’informació que tenia l’entorn del rei Joan Carles.

 

De fet, cap membre de la família se’n salva. Durant les darreres hores ha estat la princesa Elionor, la futura reina i hereva del seu pare Felip, el centre d’atenció, en descobrir-se diversos detalls interessats i secrets fins a dia de hui. Lluny queda ja aquella família que es mostrava ideal i que només vivia acompanyada de bones notícies.

 

Elionor i la policia que l’acompanyava a l’escola

España Diario explicava aquest dissabte detalls de la infanta a l’escola fins ara desconeguts. Cal tenir en compte que Elionor de Borbó Ortiz va començar als tres anys a l’escola, sense haver anat abans a cap llar d’infants.

Era tan xicoteta que no sabia discernir el seu futur i les seues diferències familiars amb els altres alumnes. La xiqueta no podia entendre per què anava sempre acompanyada de policia, tot i que en els darrers anys aquest fet ha anat a menys.

 

La discreció de Elionor, la futura reina

L’entorn de la infanta assegura que és una xiqueta discreta, que ha vist reduïda la seua espontaneïtat amb els anys. Es tracta d’un atribut que des de la reialesa es considera cabdal. Ara fa anys Elionor feia un comentari en públic sobre els plats que tenien a la Zarzuela, un fet que va molestar a la seua mare Letícia i que li va valdre el lema «el que passa a casa, es queda a casa».

 

Poques amigues d’Elionor a la Zarzuela

Un dels aspectes més negatius que ha hagut de patir la filla del rei Felip és la seua relació amb altres xiquetes de la seua edat. Mai ha estat sola i ha pogut celebrar els seus aniversaris, però sempre vigilada, sempre amb la seua mare pendent, tant del que menjava com dels seus moviments. Segons explica España Diario, només una vegada va poder escapar-se de les mirades de Letícia i menjar llepolies, amagada del seu pare, còmplice de la jugada.

 

A més a més, Elionor només podia convidar dos amigues com a màxim a casa seua i aquestes no podien comentar mai res del que veien ni del que feien.

 

Els menús d’Elionor, controlats per la seua mare

Un altre aspecte que ja va eixir fa mesos a la llum és la fixació de la reina Letícia pel que mengen els seus. La reina ha interferit tant en la cuina de la Zarzuela com en el menú de les escoles de les seues filles. Va arribar a demanar una entrevista amb els encarregats de la cuina, un fet que va molestar a l’escola i que fer més gran la llegenda d’una reina obsessionada pel físic i l’alimentació.

 

Tot i que l’entrevista no es va celebrar, misteriosament van desaparèixer els fregits, els greixos saturats i els dolços del menú de l’escola.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.