Ixen a la llum diverses anècdotes de la vida a l’escola de la princesa Elionor

 

El secretisme que històricament ha envoltat la Casa Reial s’ha trencat de manera dràstica els darrers anys. D’una banda ja no existix l’hermetisme que rodejava els Borbons, i de l’altra les xarxes socials han comportat la pèrdua del circuit d’informació que tenia l’entorn del rei Joan Carles.

 

De fet, cap membre de la família se’n salva. Durant les darreres hores ha estat la princesa Elionor, la futura reina i hereva del seu pare Felip, el centre d’atenció, en descobrir-se diversos detalls interessats i secrets fins a dia de hui. Lluny queda ja aquella família que es mostrava ideal i que només vivia acompanyada de bones notícies.

 

Elionor i la policia que l’acompanyava a l’escola

España Diario explicava aquest dissabte detalls de la infanta a l’escola fins ara desconeguts. Cal tenir en compte que Elionor de Borbó Ortiz va començar als tres anys a l’escola, sense haver anat abans a cap llar d’infants.

Era tan xicoteta que no sabia discernir el seu futur i les seues diferències familiars amb els altres alumnes. La xiqueta no podia entendre per què anava sempre acompanyada de policia, tot i que en els darrers anys aquest fet ha anat a menys.

 

La discreció de Elionor, la futura reina

L’entorn de la infanta assegura que és una xiqueta discreta, que ha vist reduïda la seua espontaneïtat amb els anys. Es tracta d’un atribut que des de la reialesa es considera cabdal. Ara fa anys Elionor feia un comentari en públic sobre els plats que tenien a la Zarzuela, un fet que va molestar a la seua mare Letícia i que li va valdre el lema «el que passa a casa, es queda a casa».

 

Poques amigues d’Elionor a la Zarzuela

Un dels aspectes més negatius que ha hagut de patir la filla del rei Felip és la seua relació amb altres xiquetes de la seua edat. Mai ha estat sola i ha pogut celebrar els seus aniversaris, però sempre vigilada, sempre amb la seua mare pendent, tant del que menjava com dels seus moviments. Segons explica España Diario, només una vegada va poder escapar-se de les mirades de Letícia i menjar llepolies, amagada del seu pare, còmplice de la jugada.

 

A més a més, Elionor només podia convidar dos amigues com a màxim a casa seua i aquestes no podien comentar mai res del que veien ni del que feien.

 

Els menús d’Elionor, controlats per la seua mare

Un altre aspecte que ja va eixir fa mesos a la llum és la fixació de la reina Letícia pel que mengen els seus. La reina ha interferit tant en la cuina de la Zarzuela com en el menú de les escoles de les seues filles. Va arribar a demanar una entrevista amb els encarregats de la cuina, un fet que va molestar a l’escola i que fer més gran la llegenda d’una reina obsessionada pel físic i l’alimentació.

 

Tot i que l’entrevista no es va celebrar, misteriosament van desaparèixer els fregits, els greixos saturats i els dolços del menú de l’escola.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.