10.7 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Ixen a la llum diverses anècdotes de la vida a l’escola de la princesa Elionor

 

El secretisme que històricament ha envoltat la Casa Reial s’ha trencat de manera dràstica els darrers anys. D’una banda ja no existix l’hermetisme que rodejava els Borbons, i de l’altra les xarxes socials han comportat la pèrdua del circuit d’informació que tenia l’entorn del rei Joan Carles.

 

De fet, cap membre de la família se’n salva. Durant les darreres hores ha estat la princesa Elionor, la futura reina i hereva del seu pare Felip, el centre d’atenció, en descobrir-se diversos detalls interessats i secrets fins a dia de hui. Lluny queda ja aquella família que es mostrava ideal i que només vivia acompanyada de bones notícies.

 

Elionor i la policia que l’acompanyava a l’escola

España Diario explicava aquest dissabte detalls de la infanta a l’escola fins ara desconeguts. Cal tenir en compte que Elionor de Borbó Ortiz va començar als tres anys a l’escola, sense haver anat abans a cap llar d’infants.

Era tan xicoteta que no sabia discernir el seu futur i les seues diferències familiars amb els altres alumnes. La xiqueta no podia entendre per què anava sempre acompanyada de policia, tot i que en els darrers anys aquest fet ha anat a menys.

 

La discreció de Elionor, la futura reina

L’entorn de la infanta assegura que és una xiqueta discreta, que ha vist reduïda la seua espontaneïtat amb els anys. Es tracta d’un atribut que des de la reialesa es considera cabdal. Ara fa anys Elionor feia un comentari en públic sobre els plats que tenien a la Zarzuela, un fet que va molestar a la seua mare Letícia i que li va valdre el lema «el que passa a casa, es queda a casa».

 

Poques amigues d’Elionor a la Zarzuela

Un dels aspectes més negatius que ha hagut de patir la filla del rei Felip és la seua relació amb altres xiquetes de la seua edat. Mai ha estat sola i ha pogut celebrar els seus aniversaris, però sempre vigilada, sempre amb la seua mare pendent, tant del que menjava com dels seus moviments. Segons explica España Diario, només una vegada va poder escapar-se de les mirades de Letícia i menjar llepolies, amagada del seu pare, còmplice de la jugada.

 

A més a més, Elionor només podia convidar dos amigues com a màxim a casa seua i aquestes no podien comentar mai res del que veien ni del que feien.

 

Els menús d’Elionor, controlats per la seua mare

Un altre aspecte que ja va eixir fa mesos a la llum és la fixació de la reina Letícia pel que mengen els seus. La reina ha interferit tant en la cuina de la Zarzuela com en el menú de les escoles de les seues filles. Va arribar a demanar una entrevista amb els encarregats de la cuina, un fet que va molestar a l’escola i que fer més gran la llegenda d’una reina obsessionada pel físic i l’alimentació.

 

Tot i que l’entrevista no es va celebrar, misteriosament van desaparèixer els fregits, els greixos saturats i els dolços del menú de l’escola.

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.