9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Ixen a la llum diverses anècdotes de la vida a l’escola de la princesa Elionor

 

El secretisme que històricament ha envoltat la Casa Reial s’ha trencat de manera dràstica els darrers anys. D’una banda ja no existix l’hermetisme que rodejava els Borbons, i de l’altra les xarxes socials han comportat la pèrdua del circuit d’informació que tenia l’entorn del rei Joan Carles.

 

De fet, cap membre de la família se’n salva. Durant les darreres hores ha estat la princesa Elionor, la futura reina i hereva del seu pare Felip, el centre d’atenció, en descobrir-se diversos detalls interessats i secrets fins a dia de hui. Lluny queda ja aquella família que es mostrava ideal i que només vivia acompanyada de bones notícies.

 

Elionor i la policia que l’acompanyava a l’escola

España Diario explicava aquest dissabte detalls de la infanta a l’escola fins ara desconeguts. Cal tenir en compte que Elionor de Borbó Ortiz va començar als tres anys a l’escola, sense haver anat abans a cap llar d’infants.

Era tan xicoteta que no sabia discernir el seu futur i les seues diferències familiars amb els altres alumnes. La xiqueta no podia entendre per què anava sempre acompanyada de policia, tot i que en els darrers anys aquest fet ha anat a menys.

 

La discreció de Elionor, la futura reina

L’entorn de la infanta assegura que és una xiqueta discreta, que ha vist reduïda la seua espontaneïtat amb els anys. Es tracta d’un atribut que des de la reialesa es considera cabdal. Ara fa anys Elionor feia un comentari en públic sobre els plats que tenien a la Zarzuela, un fet que va molestar a la seua mare Letícia i que li va valdre el lema «el que passa a casa, es queda a casa».

 

Poques amigues d’Elionor a la Zarzuela

Un dels aspectes més negatius que ha hagut de patir la filla del rei Felip és la seua relació amb altres xiquetes de la seua edat. Mai ha estat sola i ha pogut celebrar els seus aniversaris, però sempre vigilada, sempre amb la seua mare pendent, tant del que menjava com dels seus moviments. Segons explica España Diario, només una vegada va poder escapar-se de les mirades de Letícia i menjar llepolies, amagada del seu pare, còmplice de la jugada.

 

A més a més, Elionor només podia convidar dos amigues com a màxim a casa seua i aquestes no podien comentar mai res del que veien ni del que feien.

 

Els menús d’Elionor, controlats per la seua mare

Un altre aspecte que ja va eixir fa mesos a la llum és la fixació de la reina Letícia pel que mengen els seus. La reina ha interferit tant en la cuina de la Zarzuela com en el menú de les escoles de les seues filles. Va arribar a demanar una entrevista amb els encarregats de la cuina, un fet que va molestar a l’escola i que fer més gran la llegenda d’una reina obsessionada pel físic i l’alimentació.

 

Tot i que l’entrevista no es va celebrar, misteriosament van desaparèixer els fregits, els greixos saturats i els dolços del menú de l’escola.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.