Jesús Vázquez reapareix sense cap arruga gràcies al bòtox

 

Molts famosos no són capaços d’acceptar que el pas del temps fa que el cos humà canvie i s’adapte a les noves etapes de la vida, i això no vol dir que siga la fi del món. La por irracional a envellir s’anomena gerascofòbia i en alguns casos pot arribar a ser tot un problema, provocant que les celebritats passen innumerables vegades pel quiròfan per intentar aconseguir un aspecte més jove. No obstant això, no sempre s’aconseguix, al contrari, moltes vegades l’efecte és completament diferent.

 

L’últim famós en visitar un centre d’estètica ha estat Jesús Vázquez, el reconegut presentador de Mediaset, que ha tornat a la televisió després d’anar a un centre d’estètica per injectar-se bòtox. Això és una toxina botulínica tipus A que fan servir molts famosos per intentar rejovenir-se.

 

Cap arruga en el seu rostre

En l’últim anunci que ha protagonitzat, Jesús Vázquez només apareix uns pocs segons, però el canvi físic es nota en el primer colp d’ull provocant que saltara l’alarma i una gran quantitat de comentaris de diferents tipus a les xarxes socials.

Entre tots els comentaris es poden llegir, per exemple: «Què li passa en la cara a Jesús Vázquez a l’anunci de Jazztel? Perquè la veu en off li diu Jesús, que si no, creuria que és el veí del davant» o «Este senyor complix anys enrere?». Els seus seguidors estan totalment sorpresos pel seu gran canvi físic sofert, ja que el presentador ha compartit imatges on no es pot vore cap arruga en el seu rostre.

 

El bòtox és el verí més poderós del món

Crida molt l’atenció com hi ha moltíssims famosos que no són capaços d’acceptar amb naturalitat el pas del temps i preferixen injectar-se baix de la pell una neurotoxina que és descrita com el verí més poderós del món.

 

Realment el bòtox és una substància elaborada per un bacteri, Clostridium botulinum, que s’ha arribat a fer servir moltes vegades com arma biològica i agent en atacs de bioterrorisme a causa de la seua elevada toxicitat. Val a dir que esta substància es va fer servir durant l’època de l’Alemanya Nazi com a referència en el disseny d’un nou sistema d’atac químic, tot i que finalment no ho van fer servir.

 

Actualment el bòtox és considerat una potencial i perillosa arma de destrucció massiva i està completament prohibit el seu ús per finalitats bèl·liques. Si més no, els científics han aconseguit donar-li un nou ús molt més útil i totalment rentable gràcies a les celebritats que volen ser joves eternament.

Últimes notícies

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.