Jesús Vázquez reapareix sense cap arruga gràcies al bòtox

 

Molts famosos no són capaços d’acceptar que el pas del temps fa que el cos humà canvie i s’adapte a les noves etapes de la vida, i això no vol dir que siga la fi del món. La por irracional a envellir s’anomena gerascofòbia i en alguns casos pot arribar a ser tot un problema, provocant que les celebritats passen innumerables vegades pel quiròfan per intentar aconseguir un aspecte més jove. No obstant això, no sempre s’aconseguix, al contrari, moltes vegades l’efecte és completament diferent.

 

L’últim famós en visitar un centre d’estètica ha estat Jesús Vázquez, el reconegut presentador de Mediaset, que ha tornat a la televisió després d’anar a un centre d’estètica per injectar-se bòtox. Això és una toxina botulínica tipus A que fan servir molts famosos per intentar rejovenir-se.

 

Cap arruga en el seu rostre

En l’últim anunci que ha protagonitzat, Jesús Vázquez només apareix uns pocs segons, però el canvi físic es nota en el primer colp d’ull provocant que saltara l’alarma i una gran quantitat de comentaris de diferents tipus a les xarxes socials.

Entre tots els comentaris es poden llegir, per exemple: «Què li passa en la cara a Jesús Vázquez a l’anunci de Jazztel? Perquè la veu en off li diu Jesús, que si no, creuria que és el veí del davant» o «Este senyor complix anys enrere?». Els seus seguidors estan totalment sorpresos pel seu gran canvi físic sofert, ja que el presentador ha compartit imatges on no es pot vore cap arruga en el seu rostre.

 

El bòtox és el verí més poderós del món

Crida molt l’atenció com hi ha moltíssims famosos que no són capaços d’acceptar amb naturalitat el pas del temps i preferixen injectar-se baix de la pell una neurotoxina que és descrita com el verí més poderós del món.

 

Realment el bòtox és una substància elaborada per un bacteri, Clostridium botulinum, que s’ha arribat a fer servir moltes vegades com arma biològica i agent en atacs de bioterrorisme a causa de la seua elevada toxicitat. Val a dir que esta substància es va fer servir durant l’època de l’Alemanya Nazi com a referència en el disseny d’un nou sistema d’atac químic, tot i que finalment no ho van fer servir.

 

Actualment el bòtox és considerat una potencial i perillosa arma de destrucció massiva i està completament prohibit el seu ús per finalitats bèl·liques. Si més no, els científics han aconseguit donar-li un nou ús molt més útil i totalment rentable gràcies a les celebritats que volen ser joves eternament.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.