Jesús Vázquez reapareix sense cap arruga gràcies al bòtox

 

Molts famosos no són capaços d’acceptar que el pas del temps fa que el cos humà canvie i s’adapte a les noves etapes de la vida, i això no vol dir que siga la fi del món. La por irracional a envellir s’anomena gerascofòbia i en alguns casos pot arribar a ser tot un problema, provocant que les celebritats passen innumerables vegades pel quiròfan per intentar aconseguir un aspecte més jove. No obstant això, no sempre s’aconseguix, al contrari, moltes vegades l’efecte és completament diferent.

 

L’últim famós en visitar un centre d’estètica ha estat Jesús Vázquez, el reconegut presentador de Mediaset, que ha tornat a la televisió després d’anar a un centre d’estètica per injectar-se bòtox. Això és una toxina botulínica tipus A que fan servir molts famosos per intentar rejovenir-se.

 

Cap arruga en el seu rostre

En l’últim anunci que ha protagonitzat, Jesús Vázquez només apareix uns pocs segons, però el canvi físic es nota en el primer colp d’ull provocant que saltara l’alarma i una gran quantitat de comentaris de diferents tipus a les xarxes socials.

Entre tots els comentaris es poden llegir, per exemple: «Què li passa en la cara a Jesús Vázquez a l’anunci de Jazztel? Perquè la veu en off li diu Jesús, que si no, creuria que és el veí del davant» o «Este senyor complix anys enrere?». Els seus seguidors estan totalment sorpresos pel seu gran canvi físic sofert, ja que el presentador ha compartit imatges on no es pot vore cap arruga en el seu rostre.

 

El bòtox és el verí més poderós del món

Crida molt l’atenció com hi ha moltíssims famosos que no són capaços d’acceptar amb naturalitat el pas del temps i preferixen injectar-se baix de la pell una neurotoxina que és descrita com el verí més poderós del món.

 

Realment el bòtox és una substància elaborada per un bacteri, Clostridium botulinum, que s’ha arribat a fer servir moltes vegades com arma biològica i agent en atacs de bioterrorisme a causa de la seua elevada toxicitat. Val a dir que esta substància es va fer servir durant l’època de l’Alemanya Nazi com a referència en el disseny d’un nou sistema d’atac químic, tot i que finalment no ho van fer servir.

 

Actualment el bòtox és considerat una potencial i perillosa arma de destrucció massiva i està completament prohibit el seu ús per finalitats bèl·liques. Si més no, els científics han aconseguit donar-li un nou ús molt més útil i totalment rentable gràcies a les celebritats que volen ser joves eternament.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.