Jesús Vázquez reapareix sense cap arruga gràcies al bòtox

 

Molts famosos no són capaços d’acceptar que el pas del temps fa que el cos humà canvie i s’adapte a les noves etapes de la vida, i això no vol dir que siga la fi del món. La por irracional a envellir s’anomena gerascofòbia i en alguns casos pot arribar a ser tot un problema, provocant que les celebritats passen innumerables vegades pel quiròfan per intentar aconseguir un aspecte més jove. No obstant això, no sempre s’aconseguix, al contrari, moltes vegades l’efecte és completament diferent.

 

L’últim famós en visitar un centre d’estètica ha estat Jesús Vázquez, el reconegut presentador de Mediaset, que ha tornat a la televisió després d’anar a un centre d’estètica per injectar-se bòtox. Això és una toxina botulínica tipus A que fan servir molts famosos per intentar rejovenir-se.

 

Cap arruga en el seu rostre

En l’últim anunci que ha protagonitzat, Jesús Vázquez només apareix uns pocs segons, però el canvi físic es nota en el primer colp d’ull provocant que saltara l’alarma i una gran quantitat de comentaris de diferents tipus a les xarxes socials.

Entre tots els comentaris es poden llegir, per exemple: «Què li passa en la cara a Jesús Vázquez a l’anunci de Jazztel? Perquè la veu en off li diu Jesús, que si no, creuria que és el veí del davant» o «Este senyor complix anys enrere?». Els seus seguidors estan totalment sorpresos pel seu gran canvi físic sofert, ja que el presentador ha compartit imatges on no es pot vore cap arruga en el seu rostre.

 

El bòtox és el verí més poderós del món

Crida molt l’atenció com hi ha moltíssims famosos que no són capaços d’acceptar amb naturalitat el pas del temps i preferixen injectar-se baix de la pell una neurotoxina que és descrita com el verí més poderós del món.

 

Realment el bòtox és una substància elaborada per un bacteri, Clostridium botulinum, que s’ha arribat a fer servir moltes vegades com arma biològica i agent en atacs de bioterrorisme a causa de la seua elevada toxicitat. Val a dir que esta substància es va fer servir durant l’època de l’Alemanya Nazi com a referència en el disseny d’un nou sistema d’atac químic, tot i que finalment no ho van fer servir.

 

Actualment el bòtox és considerat una potencial i perillosa arma de destrucció massiva i està completament prohibit el seu ús per finalitats bèl·liques. Si més no, els científics han aconseguit donar-li un nou ús molt més útil i totalment rentable gràcies a les celebritats que volen ser joves eternament.

Últimes notícies

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.