Jesús Vázquez reapareix sense cap arruga gràcies al bòtox

 

Molts famosos no són capaços d’acceptar que el pas del temps fa que el cos humà canvie i s’adapte a les noves etapes de la vida, i això no vol dir que siga la fi del món. La por irracional a envellir s’anomena gerascofòbia i en alguns casos pot arribar a ser tot un problema, provocant que les celebritats passen innumerables vegades pel quiròfan per intentar aconseguir un aspecte més jove. No obstant això, no sempre s’aconseguix, al contrari, moltes vegades l’efecte és completament diferent.

 

L’últim famós en visitar un centre d’estètica ha estat Jesús Vázquez, el reconegut presentador de Mediaset, que ha tornat a la televisió després d’anar a un centre d’estètica per injectar-se bòtox. Això és una toxina botulínica tipus A que fan servir molts famosos per intentar rejovenir-se.

 

Cap arruga en el seu rostre

En l’últim anunci que ha protagonitzat, Jesús Vázquez només apareix uns pocs segons, però el canvi físic es nota en el primer colp d’ull provocant que saltara l’alarma i una gran quantitat de comentaris de diferents tipus a les xarxes socials.

Entre tots els comentaris es poden llegir, per exemple: «Què li passa en la cara a Jesús Vázquez a l’anunci de Jazztel? Perquè la veu en off li diu Jesús, que si no, creuria que és el veí del davant» o «Este senyor complix anys enrere?». Els seus seguidors estan totalment sorpresos pel seu gran canvi físic sofert, ja que el presentador ha compartit imatges on no es pot vore cap arruga en el seu rostre.

 

El bòtox és el verí més poderós del món

Crida molt l’atenció com hi ha moltíssims famosos que no són capaços d’acceptar amb naturalitat el pas del temps i preferixen injectar-se baix de la pell una neurotoxina que és descrita com el verí més poderós del món.

 

Realment el bòtox és una substància elaborada per un bacteri, Clostridium botulinum, que s’ha arribat a fer servir moltes vegades com arma biològica i agent en atacs de bioterrorisme a causa de la seua elevada toxicitat. Val a dir que esta substància es va fer servir durant l’època de l’Alemanya Nazi com a referència en el disseny d’un nou sistema d’atac químic, tot i que finalment no ho van fer servir.

 

Actualment el bòtox és considerat una potencial i perillosa arma de destrucció massiva i està completament prohibit el seu ús per finalitats bèl·liques. Si més no, els científics han aconseguit donar-li un nou ús molt més útil i totalment rentable gràcies a les celebritats que volen ser joves eternament.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.