Una jove assassina a l’home que la va violar quan era una xiqueta

 

La nit del 4 de juliol a les 22.00 aproximadament, una jove va assassinar a un home d’uns 50 anys de dos trets al capdavant. Esta xica, el nom de la qual figura com Lindsay ‘N’ va reconéixer davant la Policia que havia sigut ella l’agressora i es va justificar dient que ell l’havia violada quan a penes era una xiqueta.

Va ser la seua manera de fer justícia en un moment en el qual, des del seu punt de vista, la via legal no havia aconseguit res. Els fets van ocórrer en el Motel Palmera, en ple centre de la ciutat d’Olanchito Yoro, Hondures. La Policia es va trobar al senyor tirat en el sòl amb dos dispars al cap.

Van ser els veïns els qui van alertar a la Policia de l’ocorregut després d’escoltar el soroll. Quan van arribar, la jove va reconéixer els fets i va donar totes les explicacions sobre la seua autoria en el crim. Actualment, està a la presó mentre la investigació està en curs i la justícia decideix el destí d’esta persona.

La jove hauria esperat a tindre la majoria d’edat per a dur a terme totes les seues accions. Primer va seduir al senyor perquè quedaren en un motel i així poder executar el seu pla, assassinar al seu presumpte violador.

 

Assassinat similar

 

Un jove d’uns 25 anys va ser detingut per assassinar al violador de la seua dona. Primer ho va decapitar i després va utilitzar el seu cap com una pilota i jugar al futbol en un lloc públic.

Els fets van ocórrer als Estats Units a la fi de juny. El jove havia assassinat de diverses punyalades a un home de 51 anys. Poc després d’això, el jove va ser detingut i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.