10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Una jove assassina a l’home que la va violar quan era una xiqueta

 

La nit del 4 de juliol a les 22.00 aproximadament, una jove va assassinar a un home d’uns 50 anys de dos trets al capdavant. Esta xica, el nom de la qual figura com Lindsay ‘N’ va reconéixer davant la Policia que havia sigut ella l’agressora i es va justificar dient que ell l’havia violada quan a penes era una xiqueta.

Va ser la seua manera de fer justícia en un moment en el qual, des del seu punt de vista, la via legal no havia aconseguit res. Els fets van ocórrer en el Motel Palmera, en ple centre de la ciutat d’Olanchito Yoro, Hondures. La Policia es va trobar al senyor tirat en el sòl amb dos dispars al cap.

Van ser els veïns els qui van alertar a la Policia de l’ocorregut després d’escoltar el soroll. Quan van arribar, la jove va reconéixer els fets i va donar totes les explicacions sobre la seua autoria en el crim. Actualment, està a la presó mentre la investigació està en curs i la justícia decideix el destí d’esta persona.

La jove hauria esperat a tindre la majoria d’edat per a dur a terme totes les seues accions. Primer va seduir al senyor perquè quedaren en un motel i així poder executar el seu pla, assassinar al seu presumpte violador.

 

Assassinat similar

 

Un jove d’uns 25 anys va ser detingut per assassinar al violador de la seua dona. Primer ho va decapitar i després va utilitzar el seu cap com una pilota i jugar al futbol en un lloc públic.

Els fets van ocórrer als Estats Units a la fi de juny. El jove havia assassinat de diverses punyalades a un home de 51 anys. Poc després d’això, el jove va ser detingut i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Detingut per robar una bossa amb 6.000 euros a Alacant i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada en el centre de la ciutat. La Policia va recuperar més de 5.800 euros en seguir el rastre de bitllets.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació