12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Una jove assassina a l’home que la va violar quan era una xiqueta

 

La nit del 4 de juliol a les 22.00 aproximadament, una jove va assassinar a un home d’uns 50 anys de dos trets al capdavant. Esta xica, el nom de la qual figura com Lindsay ‘N’ va reconéixer davant la Policia que havia sigut ella l’agressora i es va justificar dient que ell l’havia violada quan a penes era una xiqueta.

Va ser la seua manera de fer justícia en un moment en el qual, des del seu punt de vista, la via legal no havia aconseguit res. Els fets van ocórrer en el Motel Palmera, en ple centre de la ciutat d’Olanchito Yoro, Hondures. La Policia es va trobar al senyor tirat en el sòl amb dos dispars al cap.

Van ser els veïns els qui van alertar a la Policia de l’ocorregut després d’escoltar el soroll. Quan van arribar, la jove va reconéixer els fets i va donar totes les explicacions sobre la seua autoria en el crim. Actualment, està a la presó mentre la investigació està en curs i la justícia decideix el destí d’esta persona.

La jove hauria esperat a tindre la majoria d’edat per a dur a terme totes les seues accions. Primer va seduir al senyor perquè quedaren en un motel i així poder executar el seu pla, assassinar al seu presumpte violador.

 

Assassinat similar

 

Un jove d’uns 25 anys va ser detingut per assassinar al violador de la seua dona. Primer ho va decapitar i després va utilitzar el seu cap com una pilota i jugar al futbol en un lloc públic.

Els fets van ocórrer als Estats Units a la fi de juny. El jove havia assassinat de diverses punyalades a un home de 51 anys. Poc després d’això, el jove va ser detingut i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.