Una jove assassina a l’home que la va violar quan era una xiqueta

 

La nit del 4 de juliol a les 22.00 aproximadament, una jove va assassinar a un home d’uns 50 anys de dos trets al capdavant. Esta xica, el nom de la qual figura com Lindsay ‘N’ va reconéixer davant la Policia que havia sigut ella l’agressora i es va justificar dient que ell l’havia violada quan a penes era una xiqueta.

Va ser la seua manera de fer justícia en un moment en el qual, des del seu punt de vista, la via legal no havia aconseguit res. Els fets van ocórrer en el Motel Palmera, en ple centre de la ciutat d’Olanchito Yoro, Hondures. La Policia es va trobar al senyor tirat en el sòl amb dos dispars al cap.

Van ser els veïns els qui van alertar a la Policia de l’ocorregut després d’escoltar el soroll. Quan van arribar, la jove va reconéixer els fets i va donar totes les explicacions sobre la seua autoria en el crim. Actualment, està a la presó mentre la investigació està en curs i la justícia decideix el destí d’esta persona.

La jove hauria esperat a tindre la majoria d’edat per a dur a terme totes les seues accions. Primer va seduir al senyor perquè quedaren en un motel i així poder executar el seu pla, assassinar al seu presumpte violador.

 

Assassinat similar

 

Un jove d’uns 25 anys va ser detingut per assassinar al violador de la seua dona. Primer ho va decapitar i després va utilitzar el seu cap com una pilota i jugar al futbol en un lloc públic.

Els fets van ocórrer als Estats Units a la fi de juny. El jove havia assassinat de diverses punyalades a un home de 51 anys. Poc després d’això, el jove va ser detingut i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Álvaro Rodríguez celebra la permanència de l’Elx a Girona

Un gol d'Álvaro Rodríguez a Girona certifica la permanència de l'Elx en LaLiga EA Sports. El davanter es mostra feliç, reivindica al club i dedica el punt al seu pare mort.

Sarabia celebra la permanència de l’Elx: un altre exitazo espectacular

Eder Sarabia celebra la permanència de l'Elx en LaLiga després de l'empat davant el Girona i destaca dos anys meravellosos de projecte, ascens i consolidació en Primera.

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.