Una jove assassina a l’home que la va violar quan era una xiqueta

 

La nit del 4 de juliol a les 22.00 aproximadament, una jove va assassinar a un home d’uns 50 anys de dos trets al capdavant. Esta xica, el nom de la qual figura com Lindsay ‘N’ va reconéixer davant la Policia que havia sigut ella l’agressora i es va justificar dient que ell l’havia violada quan a penes era una xiqueta.

Va ser la seua manera de fer justícia en un moment en el qual, des del seu punt de vista, la via legal no havia aconseguit res. Els fets van ocórrer en el Motel Palmera, en ple centre de la ciutat d’Olanchito Yoro, Hondures. La Policia es va trobar al senyor tirat en el sòl amb dos dispars al cap.

Van ser els veïns els qui van alertar a la Policia de l’ocorregut després d’escoltar el soroll. Quan van arribar, la jove va reconéixer els fets i va donar totes les explicacions sobre la seua autoria en el crim. Actualment, està a la presó mentre la investigació està en curs i la justícia decideix el destí d’esta persona.

La jove hauria esperat a tindre la majoria d’edat per a dur a terme totes les seues accions. Primer va seduir al senyor perquè quedaren en un motel i així poder executar el seu pla, assassinar al seu presumpte violador.

 

Assassinat similar

 

Un jove d’uns 25 anys va ser detingut per assassinar al violador de la seua dona. Primer ho va decapitar i després va utilitzar el seu cap com una pilota i jugar al futbol en un lloc públic.

Els fets van ocórrer als Estats Units a la fi de juny. El jove havia assassinat de diverses punyalades a un home de 51 anys. Poc després d’això, el jove va ser detingut i lloc a disposició judicial.

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.