Un jove detingut per robar en diferents locals d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit detindre el presumpte autor de diferents robatoris produïts en les últimes setmanes en el terme municipal. El detingut és veí de la localitat, té 19 anys i la majoria dels actes han sigut robatoris per distracció o amb intimidació d’objectes com terminals de telefonia mòbil, bicicletes o algun instrument musical.

 

La detenció va tindre lloc el passat dijous gràcies a la col·laboració ciutadana just quan l’autor es disposava a entrar a un immoble abandonat en l’avinguda del País Valencià. El veïnat va alertar la Policia Local d’Alaquàs de la presència d’una persona aliena a la comunitat de propietaris. Les persones agents es van desplaçar ràpidament i van procedir a la seua detenció en comprovar que estava intentant accedir de manera forçosa.

 

Després de la seua detenció i la posterior investigació, la Policia Local Nacional ha pogut relacionar este fet amb la resta de robatoris produïts en els últims dies. A hores d’ara, s’està treballant en la recuperació de la major part d’objectes furtats, tot i que s’ha comprovat que alguns han sigut ja venuts per Internet.

 

Cal destacar que en les últimes setmanes, algunes persones afectades havien comunicat per xarxes socials els fets i havien fet públics els mòbils furtats per a facilitar la seua localització. Des de la Policia Local d’Alaquàs es vol agrair la col·laboració mostrada per la ciutadania.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.