Un jove detingut per robar en diferents locals d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit detindre el presumpte autor de diferents robatoris produïts en les últimes setmanes en el terme municipal. El detingut és veí de la localitat, té 19 anys i la majoria dels actes han sigut robatoris per distracció o amb intimidació d’objectes com terminals de telefonia mòbil, bicicletes o algun instrument musical.

 

La detenció va tindre lloc el passat dijous gràcies a la col·laboració ciutadana just quan l’autor es disposava a entrar a un immoble abandonat en l’avinguda del País Valencià. El veïnat va alertar la Policia Local d’Alaquàs de la presència d’una persona aliena a la comunitat de propietaris. Les persones agents es van desplaçar ràpidament i van procedir a la seua detenció en comprovar que estava intentant accedir de manera forçosa.

 

Després de la seua detenció i la posterior investigació, la Policia Local Nacional ha pogut relacionar este fet amb la resta de robatoris produïts en els últims dies. A hores d’ara, s’està treballant en la recuperació de la major part d’objectes furtats, tot i que s’ha comprovat que alguns han sigut ja venuts per Internet.

 

Cal destacar que en les últimes setmanes, algunes persones afectades havien comunicat per xarxes socials els fets i havien fet públics els mòbils furtats per a facilitar la seua localització. Des de la Policia Local d’Alaquàs es vol agrair la col·laboració mostrada per la ciutadania.

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.