Un jove detingut per robar en diferents locals d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit detindre el presumpte autor de diferents robatoris produïts en les últimes setmanes en el terme municipal. El detingut és veí de la localitat, té 19 anys i la majoria dels actes han sigut robatoris per distracció o amb intimidació d’objectes com terminals de telefonia mòbil, bicicletes o algun instrument musical.

 

La detenció va tindre lloc el passat dijous gràcies a la col·laboració ciutadana just quan l’autor es disposava a entrar a un immoble abandonat en l’avinguda del País Valencià. El veïnat va alertar la Policia Local d’Alaquàs de la presència d’una persona aliena a la comunitat de propietaris. Les persones agents es van desplaçar ràpidament i van procedir a la seua detenció en comprovar que estava intentant accedir de manera forçosa.

 

Després de la seua detenció i la posterior investigació, la Policia Local Nacional ha pogut relacionar este fet amb la resta de robatoris produïts en els últims dies. A hores d’ara, s’està treballant en la recuperació de la major part d’objectes furtats, tot i que s’ha comprovat que alguns han sigut ja venuts per Internet.

 

Cal destacar que en les últimes setmanes, algunes persones afectades havien comunicat per xarxes socials els fets i havien fet públics els mòbils furtats per a facilitar la seua localització. Des de la Policia Local d’Alaquàs es vol agrair la col·laboració mostrada per la ciutadania.

Últimes notícies

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.