Un jove detingut per robar en diferents locals d’Alaquàs

 

La Policia Local d’Alaquàs, en la comarca de l’Horta (València), ha conseguit detindre el presumpte autor de diferents robatoris produïts en les últimes setmanes en el terme municipal. El detingut és veí de la localitat, té 19 anys i la majoria dels actes han sigut robatoris per distracció o amb intimidació d’objectes com terminals de telefonia mòbil, bicicletes o algun instrument musical.

 

La detenció va tindre lloc el passat dijous gràcies a la col·laboració ciutadana just quan l’autor es disposava a entrar a un immoble abandonat en l’avinguda del País Valencià. El veïnat va alertar la Policia Local d’Alaquàs de la presència d’una persona aliena a la comunitat de propietaris. Les persones agents es van desplaçar ràpidament i van procedir a la seua detenció en comprovar que estava intentant accedir de manera forçosa.

 

Després de la seua detenció i la posterior investigació, la Policia Local Nacional ha pogut relacionar este fet amb la resta de robatoris produïts en els últims dies. A hores d’ara, s’està treballant en la recuperació de la major part d’objectes furtats, tot i que s’ha comprovat que alguns han sigut ja venuts per Internet.

 

Cal destacar que en les últimes setmanes, algunes persones afectades havien comunicat per xarxes socials els fets i havien fet públics els mòbils furtats per a facilitar la seua localització. Des de la Policia Local d’Alaquàs es vol agrair la col·laboració mostrada per la ciutadania.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.