Presó per al detingut per matar a punyalades a una xica en el Campello

 

Actualització 16/11/2020 a les 11.55 hores. El xic de 28 anys detingut poc després de, presumptament, matar a punyalades a una xica de 23 anys en un carrer del Campello, en l’Alacantí (Alacant), divendres passat, ha ingressat a la presó comunicada i sense fiança.

 

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), d’eixa forma ho ha decretat este diumenge, el jutjat d’Instrucció número 4 d’Alacant, en funcions de guàrdia, després de prendre-li declaració en qualitat de detingut.

 

 

Mor la xica que ha sigut agredida enmig del carrer per un home en el Campello

ACTUALITZACIÓ 13/11/2020 a les 21.00 hores: La xica de 23 anys ferida a primera hora d’este divendres després de rebre tres punyalades en ple carrer en la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha mort en l’hospital després d’algunes hores en estat crític.

 

Una jove ferida greu en ser agredida enmig del carrer en el Campello

Una xica de 23 anys es troba greu després de rebre tres punyalades en un carrer del municipi del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per part d’un veí en un cas en el que els investigadors descarten, en un principi, que siga un episodi de violència masclista.

 

Fonts del cas han informat a Efe que la víctima caminava poc després de les 07.00 hores del matí per un carrer pròxim al col·legi Rafael Altamira del Campello i que l’home que, pel que pareix, patix una malaltia mental, s’ha acostat a ella i li ha pegat tres punyalades en l’axil·la, muscle i cara.

 

Una ambulància ha acudit al lloc i ha traslladat a la víctima fins a un hospital en estat greu, mentres que el presumpte agressor ha sigut pillat per la Policia Local del Campello en un cas que porta a partir d’ara la Guàrdia Civil. Les fonts consultades per Efe han insistit que víctima i agressor no han sigut parella sentimental en cap moment.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.