Presó per al detingut per matar a punyalades a una xica en el Campello

 

Actualització 16/11/2020 a les 11.55 hores. El xic de 28 anys detingut poc després de, presumptament, matar a punyalades a una xica de 23 anys en un carrer del Campello, en l’Alacantí (Alacant), divendres passat, ha ingressat a la presó comunicada i sense fiança.

 

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), d’eixa forma ho ha decretat este diumenge, el jutjat d’Instrucció número 4 d’Alacant, en funcions de guàrdia, després de prendre-li declaració en qualitat de detingut.

 

 

Mor la xica que ha sigut agredida enmig del carrer per un home en el Campello

ACTUALITZACIÓ 13/11/2020 a les 21.00 hores: La xica de 23 anys ferida a primera hora d’este divendres després de rebre tres punyalades en ple carrer en la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha mort en l’hospital després d’algunes hores en estat crític.

 

Una jove ferida greu en ser agredida enmig del carrer en el Campello

Una xica de 23 anys es troba greu després de rebre tres punyalades en un carrer del municipi del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per part d’un veí en un cas en el que els investigadors descarten, en un principi, que siga un episodi de violència masclista.

 

Fonts del cas han informat a Efe que la víctima caminava poc després de les 07.00 hores del matí per un carrer pròxim al col·legi Rafael Altamira del Campello i que l’home que, pel que pareix, patix una malaltia mental, s’ha acostat a ella i li ha pegat tres punyalades en l’axil·la, muscle i cara.

 

Una ambulància ha acudit al lloc i ha traslladat a la víctima fins a un hospital en estat greu, mentres que el presumpte agressor ha sigut pillat per la Policia Local del Campello en un cas que porta a partir d’ara la Guàrdia Civil. Les fonts consultades per Efe han insistit que víctima i agressor no han sigut parella sentimental en cap moment.

Últimes notícies

Així demana Marina Mercant extremar la seguretat per vore l’eclipsi en barco

Marina Mercant ha llançat una sèrie de recomanacions perquè les embarcacions que isquen a vore l’eclipsi solar del 12 d’agost des de la mar, especialment davant la costa de la Comunitat Valenciana, ho facen amb la màxima seguretat possible i tornen als ports de manera escalonada.

Com vore des de València l’eclipsi total de sol del 12 d’agost amb total seguretat

L’astrònoma Amelia Ortiz explica com observar l’eclipsi total de sol del 12 d’agost des de València amb ulleres homologades i mètodes de projecció casolans, un fenomen que no es repetirà al segle XXI.

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.
FILMOTECA D'ESTIU