Presó per al detingut per matar a punyalades a una xica en el Campello

 

Actualització 16/11/2020 a les 11.55 hores. El xic de 28 anys detingut poc després de, presumptament, matar a punyalades a una xica de 23 anys en un carrer del Campello, en l’Alacantí (Alacant), divendres passat, ha ingressat a la presó comunicada i sense fiança.

 

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), d’eixa forma ho ha decretat este diumenge, el jutjat d’Instrucció número 4 d’Alacant, en funcions de guàrdia, després de prendre-li declaració en qualitat de detingut.

 

 

Mor la xica que ha sigut agredida enmig del carrer per un home en el Campello

ACTUALITZACIÓ 13/11/2020 a les 21.00 hores: La xica de 23 anys ferida a primera hora d’este divendres després de rebre tres punyalades en ple carrer en la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha mort en l’hospital després d’algunes hores en estat crític.

 

Una jove ferida greu en ser agredida enmig del carrer en el Campello

Una xica de 23 anys es troba greu després de rebre tres punyalades en un carrer del municipi del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per part d’un veí en un cas en el que els investigadors descarten, en un principi, que siga un episodi de violència masclista.

 

Fonts del cas han informat a Efe que la víctima caminava poc després de les 07.00 hores del matí per un carrer pròxim al col·legi Rafael Altamira del Campello i que l’home que, pel que pareix, patix una malaltia mental, s’ha acostat a ella i li ha pegat tres punyalades en l’axil·la, muscle i cara.

 

Una ambulància ha acudit al lloc i ha traslladat a la víctima fins a un hospital en estat greu, mentres que el presumpte agressor ha sigut pillat per la Policia Local del Campello en un cas que porta a partir d’ara la Guàrdia Civil. Les fonts consultades per Efe han insistit que víctima i agressor no han sigut parella sentimental en cap moment.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Radiografien amb tècniques veterinàries el cavall de cartó de les festes d’Alcoi per a la seua rèplica

L'icònic cavall de cartó de l'Aparició ha sigut radiografiat per a conéixer la seua estructura interna i preparar una rèplica exacta. La iniciativa busca preservar l'original i respectar les tècniques tradicionals.

Futurmoda 2026 posa el focus en la innovació de maquinària per a calçat i marroquineria

La 55a edició se celebra el 4 i 5 de març en IFA-Fira Alacant amb la major oferta d'equips per al sector. Hi haurà un fòrum sobre ecodisseny i passaport digital.

Un detingut i tres investigats després de trobar 332 plantes de marihuana a Orihuela

La Guàrdia Civil ha desarticulat en Torremendo una plantació 'indoor' amb 332 plantes llestes per a la seua recol·lecció. Un home va ser detingut i altres tres van quedar investigats.

Alfafar reforça la seua preparació davant riscos i inundacions amb obres i un parc inundable

Alfafar avança en una estratègia global per a reduir riscos després de la DANA de 2024. Obres en el clavegueram, SUDS i un gran parc inundable formen el nucli del pla.

Rècord de participació en el Premi Azorín 2026: 735 novel·les a concurs

El certamen bat la seua marca amb 735 originals i consolida la seua projecció internacional. El lliurament serà el dijous 5 de març a la Sala Simfònica del ADDA.

Ingressa a la presó per confinar a persones vulnerables i quedar-se amb els seus béns

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Torrent i ha ingressat a la presó per confinar a persones vulnerables, sotmetre-les amb amenaces i apropiar-se dels seus béns. La investigació ha destapat estafes amb cotxes i 126 línies telefòniques i la troballa de cocaïna en el seu domicili.

Infermeria demana més seguretat en centres de salut després de l’assassinat masclista de Benicàssim

El Col·legi d'Infermers i Infermeres de Castelló ha reclamat vigilància i controls en hospitals i centres de salut després de l'assassinat masclista de Benicàssim. L'entitat també ha demanat actualitzar el marc legal i aclarir la seguretat jurídica en la indicació de medicaments.

Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector

Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.