Presó per al detingut per matar a punyalades a una xica en el Campello

 

Actualització 16/11/2020 a les 11.55 hores. El xic de 28 anys detingut poc després de, presumptament, matar a punyalades a una xica de 23 anys en un carrer del Campello, en l’Alacantí (Alacant), divendres passat, ha ingressat a la presó comunicada i sense fiança.

 

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), d’eixa forma ho ha decretat este diumenge, el jutjat d’Instrucció número 4 d’Alacant, en funcions de guàrdia, després de prendre-li declaració en qualitat de detingut.

 

 

Mor la xica que ha sigut agredida enmig del carrer per un home en el Campello

ACTUALITZACIÓ 13/11/2020 a les 21.00 hores: La xica de 23 anys ferida a primera hora d’este divendres després de rebre tres punyalades en ple carrer en la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha mort en l’hospital després d’algunes hores en estat crític.

 

Una jove ferida greu en ser agredida enmig del carrer en el Campello

Una xica de 23 anys es troba greu després de rebre tres punyalades en un carrer del municipi del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per part d’un veí en un cas en el que els investigadors descarten, en un principi, que siga un episodi de violència masclista.

 

Fonts del cas han informat a Efe que la víctima caminava poc després de les 07.00 hores del matí per un carrer pròxim al col·legi Rafael Altamira del Campello i que l’home que, pel que pareix, patix una malaltia mental, s’ha acostat a ella i li ha pegat tres punyalades en l’axil·la, muscle i cara.

 

Una ambulància ha acudit al lloc i ha traslladat a la víctima fins a un hospital en estat greu, mentres que el presumpte agressor ha sigut pillat per la Policia Local del Campello en un cas que porta a partir d’ara la Guàrdia Civil. Les fonts consultades per Efe han insistit que víctima i agressor no han sigut parella sentimental en cap moment.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.