Presó per al detingut per matar a punyalades a una xica en el Campello

 

Actualització 16/11/2020 a les 11.55 hores. El xic de 28 anys detingut poc després de, presumptament, matar a punyalades a una xica de 23 anys en un carrer del Campello, en l’Alacantí (Alacant), divendres passat, ha ingressat a la presó comunicada i sense fiança.

 

Segons fonts del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), d’eixa forma ho ha decretat este diumenge, el jutjat d’Instrucció número 4 d’Alacant, en funcions de guàrdia, després de prendre-li declaració en qualitat de detingut.

 

 

Mor la xica que ha sigut agredida enmig del carrer per un home en el Campello

ACTUALITZACIÓ 13/11/2020 a les 21.00 hores: La xica de 23 anys ferida a primera hora d’este divendres després de rebre tres punyalades en ple carrer en la localitat del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), ha mort en l’hospital després d’algunes hores en estat crític.

 

Una jove ferida greu en ser agredida enmig del carrer en el Campello

Una xica de 23 anys es troba greu després de rebre tres punyalades en un carrer del municipi del Campello, en la comarca de l’Alacantí (Alacant), per part d’un veí en un cas en el que els investigadors descarten, en un principi, que siga un episodi de violència masclista.

 

Fonts del cas han informat a Efe que la víctima caminava poc després de les 07.00 hores del matí per un carrer pròxim al col·legi Rafael Altamira del Campello i que l’home que, pel que pareix, patix una malaltia mental, s’ha acostat a ella i li ha pegat tres punyalades en l’axil·la, muscle i cara.

 

Una ambulància ha acudit al lloc i ha traslladat a la víctima fins a un hospital en estat greu, mentres que el presumpte agressor ha sigut pillat per la Policia Local del Campello en un cas que porta a partir d’ara la Guàrdia Civil. Les fonts consultades per Efe han insistit que víctima i agressor no han sigut parella sentimental en cap moment.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU