Un jove es grava sobre un tanc i amenaça a Carles Puigdemont i Pablo Iglesias

 

El vídeo d'un individu que recorre un camí de terra sobre d'un tanc de l'exèrcit espanyol està corrent com la pólvora en les xarxes socials i ja s'ha convertit en viral. En les imatges podem vore com el jove dirigix diverses amenaces contra l'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont i el líder de Podemos, Pablo Iglesias. De moment no s'ha pogut identificar l'autor del vídeo, que és el mateix que amenaça als polítics, però es pot comprovar que tracta d'una filmació recent, ja que esmenta que Carles Puigdemont està a Brussel·les.

  

  

«Estem cercant la solució als problemes d'Espanya. Donarem una sorpresa a Puigdemont a Brussel·les. Setanta tones de pur amor i pura democràcia. Coletas, el següent eres tu, cabró», assegura el protagonista de la publicació.

 

 

Últimes notícies

Preemergencia per risc d’inundacions en el Magre, Baix Túria i diversos barrancs

Emergències de la Generalitat ha activat la preemergencia hidrològica de nivell groc al Magre, Baix Túria, Poyo-Saleta, Carraixet-Calderona i a la zona de barrancs de l’Albufera. S’insta els ajuntaments a activar els seus plans davant el risc d’inundacions i a reforçar la vigilància en punts crítics.

Paiporta i Aldaia aguanten 60 l/m² en una hora sense danys greus però amb el record de la dana

Paiporta i Aldaia han registrat 60 litres per metre quadrat en una hora sense incidències greus, però amb el temor encara present després de la dana de 2024. Les obres en barrancs, clavegueram i escorrentia han funcionat però els veïns continuen en alerta.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a la costa d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 120 l/m2 en dotze hores a la costa d’Alacant i sud de València, amb altres avisos taronja i grocs per precipitacions i tempestats en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les fortes pluges col·lapsen el trànsit a València i deixen 85 l/m² en mitja hora a L’Eliana

Les pluges intenses i les tronades han obligat a reduir la velocitat en diverses vies de l’àrea de València i han deixat fins a 85 l/m² en L’Eliana en només mitja hora, amb avís taronja activat per Aemet.

Tancat l’Aeroport de València per inundacions després de fortes pluges

L’Aeroport de València, situat a Manises, ha tancat per inundacions a les instal·lacions després de fortes pluges a la província. Emergències ha activat la situació 1 del Pla Especial d’Inundacions i ha enviat un avís Es-Alert a la població.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen metro i aeroport i tornen la por a la dana

Un front de tempestes molt intenses ha inundat carrers i túnels de València i l’àrea metropolitana, ha obligat a tancar el metro i l’aeroport de Manises i ha fet reviure la por a la dana de 2024, amb prop de 500 incidents però sense danys personals greus fins ara.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen el metro i l’aeroport i reobrin la por a una nova DANA

Un front de tempestes ha descarregat fins a 100 l/m2 en punts de l’Horta i la ciutat de València, amb quasi 500 incidents, talls de túnels, suspensió de classes, tancament temporal del metro i de l’aeroport de Manises i el record encara viu de la DANA de 2024 en municipis com Torrent, Paiporta i Aldaia.

Les fortes tronades obliguen a gestionar 478 incidents a la província de València

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha gestionat 478 incidents per les fortes tronades a la província de València entre les 14.00 i les 23.00 hores, un centenar dels quals a la capital, sense danys personals.