Un jove es grava sobre un tanc i amenaça a Carles Puigdemont i Pablo Iglesias

 

El vídeo d'un individu que recorre un camí de terra sobre d'un tanc de l'exèrcit espanyol està corrent com la pólvora en les xarxes socials i ja s'ha convertit en viral. En les imatges podem vore com el jove dirigix diverses amenaces contra l'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont i el líder de Podemos, Pablo Iglesias. De moment no s'ha pogut identificar l'autor del vídeo, que és el mateix que amenaça als polítics, però es pot comprovar que tracta d'una filmació recent, ja que esmenta que Carles Puigdemont està a Brussel·les.

  

  

«Estem cercant la solució als problemes d'Espanya. Donarem una sorpresa a Puigdemont a Brussel·les. Setanta tones de pur amor i pura democràcia. Coletas, el següent eres tu, cabró», assegura el protagonista de la publicació.

 

 

Últimes notícies

Les màximes freguen els 40 graus a l’interior sud d’Alacant en una jornada de calor intensa

L'interior sud d'Alacant registra màximes pròximes als 40 graus, amb Orihuela i Crevillent al capdavant i valors entre els més alts de tota Espanya.

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.