Un jove mata al seu tio en una rinya familiar a València

Un jove de vint-i-quatre anys ha matat presumptament este divendres al seu tio de trenta-sis anys a la ciutat de València durant una discussió familiar i posteriorment s’ha entregat a la Policia, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

El succés ha ocorregut en la vesprada d’ahir divendres en l’habitatge dels iaios del jove, situada al carrer Borriol, on ha acudit la víctima a pesar que tenia una ordre d’allunyament cap als seus pares.

Pel que sembla, s’ha desencadenat una discussió, durant la qual el nebot ha atacat suposadament al seu tio amb una arma blanca i li ha causat ferides en el coll que li han causat la mort, de manera que els serveis sanitaris que han acudit posteriorment només han pogut confirmar la defunció.

Fonts policials han explicat que el jove ha trucat al telèfon d’emergències 112 per a informar del que havia ocorregut i fins a l’habitatge ha arribat primer la Policia Local, a la qual s’ha lliurat sense oferir resistència i ha explicat el que havia ocorregut.

L’arma ha estat trobada en el domicili i les diligències i el detingut han passat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la recerca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.