11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un jove mata al seu tio en una rinya familiar a València

Un jove de vint-i-quatre anys ha matat presumptament este divendres al seu tio de trenta-sis anys a la ciutat de València durant una discussió familiar i posteriorment s’ha entregat a la Policia, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

El succés ha ocorregut en la vesprada d’ahir divendres en l’habitatge dels iaios del jove, situada al carrer Borriol, on ha acudit la víctima a pesar que tenia una ordre d’allunyament cap als seus pares.

Pel que sembla, s’ha desencadenat una discussió, durant la qual el nebot ha atacat suposadament al seu tio amb una arma blanca i li ha causat ferides en el coll que li han causat la mort, de manera que els serveis sanitaris que han acudit posteriorment només han pogut confirmar la defunció.

Fonts policials han explicat que el jove ha trucat al telèfon d’emergències 112 per a informar del que havia ocorregut i fins a l’habitatge ha arribat primer la Policia Local, a la qual s’ha lliurat sense oferir resistència i ha explicat el que havia ocorregut.

L’arma ha estat trobada en el domicili i les diligències i el detingut han passat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la recerca.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.