Un jove mata al seu tio en una rinya familiar a València

Un jove de vint-i-quatre anys ha matat presumptament este divendres al seu tio de trenta-sis anys a la ciutat de València durant una discussió familiar i posteriorment s’ha entregat a la Policia, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

El succés ha ocorregut en la vesprada d’ahir divendres en l’habitatge dels iaios del jove, situada al carrer Borriol, on ha acudit la víctima a pesar que tenia una ordre d’allunyament cap als seus pares.

Pel que sembla, s’ha desencadenat una discussió, durant la qual el nebot ha atacat suposadament al seu tio amb una arma blanca i li ha causat ferides en el coll que li han causat la mort, de manera que els serveis sanitaris que han acudit posteriorment només han pogut confirmar la defunció.

Fonts policials han explicat que el jove ha trucat al telèfon d’emergències 112 per a informar del que havia ocorregut i fins a l’habitatge ha arribat primer la Policia Local, a la qual s’ha lliurat sense oferir resistència i ha explicat el que havia ocorregut.

L’arma ha estat trobada en el domicili i les diligències i el detingut han passat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la recerca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.