17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Un jove mata al seu tio en una rinya familiar a València

Un jove de vint-i-quatre anys ha matat presumptament este divendres al seu tio de trenta-sis anys a la ciutat de València durant una discussió familiar i posteriorment s’ha entregat a la Policia, segons han informat fonts de la Policia Nacional.

El succés ha ocorregut en la vesprada d’ahir divendres en l’habitatge dels iaios del jove, situada al carrer Borriol, on ha acudit la víctima a pesar que tenia una ordre d’allunyament cap als seus pares.

Pel que sembla, s’ha desencadenat una discussió, durant la qual el nebot ha atacat suposadament al seu tio amb una arma blanca i li ha causat ferides en el coll que li han causat la mort, de manera que els serveis sanitaris que han acudit posteriorment només han pogut confirmar la defunció.

Fonts policials han explicat que el jove ha trucat al telèfon d’emergències 112 per a informar del que havia ocorregut i fins a l’habitatge ha arribat primer la Policia Local, a la qual s’ha lliurat sense oferir resistència i ha explicat el que havia ocorregut.

L’arma ha estat trobada en el domicili i les diligències i el detingut han passat a la Policia Nacional, que s’ha fet càrrec de la recerca.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.