Salva acusa a Maje de demanar-li que matara a Antonio i ella manté que només va encobrir al seu amant

 

Este dimarts, 27 d’octubre, ha tingut lloc la novena sessió del  judici contra Maria Jesús Moreno, Maje, i Salvador Rodrigo, coneguda ella com la ‘Vídua Negrade Patraix, per l’acusació conjunta d’haver planificat i assassinat a Antonio Navarro, marit de María Jesús, l’any 2017.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, hui han prestat declaració Maje i Salva, els acusats de planejar i assassinar a l’enginyer Antonio Navarro, després que l’advocat defensor de la presumpta assassina retardarà la seua intervenció.

 

Durant la celebració del judici, Salvador Rodrigo ha explicat que va ser Maje qui li va demanar que assassinarà a Antonio i que en un moment donat, abans del crim, li va demanar que «no fallarà». 

 

Els dos acusats han oferit versions totalment diferents

Al llarg del seu testimoni, l’acusat ha començat a plorar i ha sigut incapaç de contar com va matar a la víctima. Per la seua part, Maje ha insistit que ella no coneixia les intencions de Salva, el seu examant. La dona de la víctima ha mantingut en la seua intervenció que ella com només ha sigut encobridora del crim

 

Un jurat popular compost per 9 membres, més dos suplents, seleccionats en la primera jornada seran els encarregats de decidir la innocència o culpabilitat de María Jesús M. C., Maje, i Salvador R. L.  Els dos presumptes autors del crim estan acusats d’haver matat presumptament en coautoria al marit d’ella, Antonio Navarro, en agost de l’any 2017.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.