Salva acusa a Maje de demanar-li que matara a Antonio i ella manté que només va encobrir al seu amant

 

Este dimarts, 27 d’octubre, ha tingut lloc la novena sessió del  judici contra Maria Jesús Moreno, Maje, i Salvador Rodrigo, coneguda ella com la ‘Vídua Negrade Patraix, per l’acusació conjunta d’haver planificat i assassinat a Antonio Navarro, marit de María Jesús, l’any 2017.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, hui han prestat declaració Maje i Salva, els acusats de planejar i assassinar a l’enginyer Antonio Navarro, després que l’advocat defensor de la presumpta assassina retardarà la seua intervenció.

 

Durant la celebració del judici, Salvador Rodrigo ha explicat que va ser Maje qui li va demanar que assassinarà a Antonio i que en un moment donat, abans del crim, li va demanar que «no fallarà». 

 

Els dos acusats han oferit versions totalment diferents

Al llarg del seu testimoni, l’acusat ha començat a plorar i ha sigut incapaç de contar com va matar a la víctima. Per la seua part, Maje ha insistit que ella no coneixia les intencions de Salva, el seu examant. La dona de la víctima ha mantingut en la seua intervenció que ella com només ha sigut encobridora del crim

 

Un jurat popular compost per 9 membres, més dos suplents, seleccionats en la primera jornada seran els encarregats de decidir la innocència o culpabilitat de María Jesús M. C., Maje, i Salvador R. L.  Els dos presumptes autors del crim estan acusats d’haver matat presumptament en coautoria al marit d’ella, Antonio Navarro, en agost de l’any 2017.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.