Salva acusa a Maje de demanar-li que matara a Antonio i ella manté que només va encobrir al seu amant

 

Este dimarts, 27 d’octubre, ha tingut lloc la novena sessió del  judici contra Maria Jesús Moreno, Maje, i Salvador Rodrigo, coneguda ella com la ‘Vídua Negrade Patraix, per l’acusació conjunta d’haver planificat i assassinat a Antonio Navarro, marit de María Jesús, l’any 2017.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, hui han prestat declaració Maje i Salva, els acusats de planejar i assassinar a l’enginyer Antonio Navarro, després que l’advocat defensor de la presumpta assassina retardarà la seua intervenció.

 

Durant la celebració del judici, Salvador Rodrigo ha explicat que va ser Maje qui li va demanar que assassinarà a Antonio i que en un moment donat, abans del crim, li va demanar que «no fallarà». 

 

Els dos acusats han oferit versions totalment diferents

Al llarg del seu testimoni, l’acusat ha començat a plorar i ha sigut incapaç de contar com va matar a la víctima. Per la seua part, Maje ha insistit que ella no coneixia les intencions de Salva, el seu examant. La dona de la víctima ha mantingut en la seua intervenció que ella com només ha sigut encobridora del crim

 

Un jurat popular compost per 9 membres, més dos suplents, seleccionats en la primera jornada seran els encarregats de decidir la innocència o culpabilitat de María Jesús M. C., Maje, i Salvador R. L.  Els dos presumptes autors del crim estan acusats d’haver matat presumptament en coautoria al marit d’ella, Antonio Navarro, en agost de l’any 2017.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.