Salva acusa a Maje de demanar-li que matara a Antonio i ella manté que només va encobrir al seu amant

 

Este dimarts, 27 d’octubre, ha tingut lloc la novena sessió del  judici contra Maria Jesús Moreno, Maje, i Salvador Rodrigo, coneguda ella com la ‘Vídua Negrade Patraix, per l’acusació conjunta d’haver planificat i assassinat a Antonio Navarro, marit de María Jesús, l’any 2017.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, hui han prestat declaració Maje i Salva, els acusats de planejar i assassinar a l’enginyer Antonio Navarro, després que l’advocat defensor de la presumpta assassina retardarà la seua intervenció.

 

Durant la celebració del judici, Salvador Rodrigo ha explicat que va ser Maje qui li va demanar que assassinarà a Antonio i que en un moment donat, abans del crim, li va demanar que «no fallarà». 

 

Els dos acusats han oferit versions totalment diferents

Al llarg del seu testimoni, l’acusat ha començat a plorar i ha sigut incapaç de contar com va matar a la víctima. Per la seua part, Maje ha insistit que ella no coneixia les intencions de Salva, el seu examant. La dona de la víctima ha mantingut en la seua intervenció que ella com només ha sigut encobridora del crim

 

Un jurat popular compost per 9 membres, més dos suplents, seleccionats en la primera jornada seran els encarregats de decidir la innocència o culpabilitat de María Jesús M. C., Maje, i Salvador R. L.  Els dos presumptes autors del crim estan acusats d’haver matat presumptament en coautoria al marit d’ella, Antonio Navarro, en agost de l’any 2017.

Últimes notícies

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.