Salva acusa a Maje de demanar-li que matara a Antonio i ella manté que només va encobrir al seu amant

 

Este dimarts, 27 d’octubre, ha tingut lloc la novena sessió del  judici contra Maria Jesús Moreno, Maje, i Salvador Rodrigo, coneguda ella com la ‘Vídua Negrade Patraix, per l’acusació conjunta d’haver planificat i assassinat a Antonio Navarro, marit de María Jesús, l’any 2017.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, hui han prestat declaració Maje i Salva, els acusats de planejar i assassinar a l’enginyer Antonio Navarro, després que l’advocat defensor de la presumpta assassina retardarà la seua intervenció.

 

Durant la celebració del judici, Salvador Rodrigo ha explicat que va ser Maje qui li va demanar que assassinarà a Antonio i que en un moment donat, abans del crim, li va demanar que «no fallarà». 

 

Els dos acusats han oferit versions totalment diferents

Al llarg del seu testimoni, l’acusat ha començat a plorar i ha sigut incapaç de contar com va matar a la víctima. Per la seua part, Maje ha insistit que ella no coneixia les intencions de Salva, el seu examant. La dona de la víctima ha mantingut en la seua intervenció que ella com només ha sigut encobridora del crim

 

Un jurat popular compost per 9 membres, més dos suplents, seleccionats en la primera jornada seran els encarregats de decidir la innocència o culpabilitat de María Jesús M. C., Maje, i Salvador R. L.  Els dos presumptes autors del crim estan acusats d’haver matat presumptament en coautoria al marit d’ella, Antonio Navarro, en agost de l’any 2017.

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.