Judici contra un home acusat de pedofília i pornografia infantil

Hui comença el judici contra un home acusat de contactar a xarxes socials amb una menor, una xiqueta de 14 anys per dir-li que volia ser el seu nóvio i sol·licitar-li que li enviara fotos despullada i en actitud sexual.

Encara que la menor no hi va accedir, la Fiscalia sosté que el processat sí que va aconseguir que participara en videoconferències amb ell en què es va mostrar despullada mentre ell es masturbava i li enviava al seu torn fotos dels seus genitals.

Igualment, li va realitzar xicotets regals com a recàrregues de telèfon mòbil. El maig de 2020, durant el registre del seu domicili a Alacant, la Policia va confiscar dispositius informàtics en què hi havia més d’un centenar d’arxius de contingut pedòfil.

El Ministeri Públic sol·licita provisionalment per a l’acusat, que ja va ser condemnat anteriorment per corrupció de menors i fets similars, penes que sumen 10 anys de presó per delictes d’abús sexual, exhibicionisme i tinença de pornografia infantil.

Últimes notícies

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.

La Conselleria d’Educació dona per trencada la negociació amb els sindicats en deu minuts i la vaga seguix

La reunió entre la Conselleria d'Educació i els sindicats docents es va tancar en tot just deu minuts després d'alçar-se de la taula la consellera Carmen Ortí, per la qual cosa la vaga indefinida del professorat valencià continua.

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.