Judici contra un home acusat de pedofília i pornografia infantil

Hui comença el judici contra un home acusat de contactar a xarxes socials amb una menor, una xiqueta de 14 anys per dir-li que volia ser el seu nóvio i sol·licitar-li que li enviara fotos despullada i en actitud sexual.

Encara que la menor no hi va accedir, la Fiscalia sosté que el processat sí que va aconseguir que participara en videoconferències amb ell en què es va mostrar despullada mentre ell es masturbava i li enviava al seu torn fotos dels seus genitals.

Igualment, li va realitzar xicotets regals com a recàrregues de telèfon mòbil. El maig de 2020, durant el registre del seu domicili a Alacant, la Policia va confiscar dispositius informàtics en què hi havia més d’un centenar d’arxius de contingut pedòfil.

El Ministeri Públic sol·licita provisionalment per a l’acusat, que ja va ser condemnat anteriorment per corrupció de menors i fets similars, penes que sumen 10 anys de presó per delictes d’abús sexual, exhibicionisme i tinença de pornografia infantil.

Últimes notícies

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.