Judici contra un home acusat de pedofília i pornografia infantil

Hui comença el judici contra un home acusat de contactar a xarxes socials amb una menor, una xiqueta de 14 anys per dir-li que volia ser el seu nóvio i sol·licitar-li que li enviara fotos despullada i en actitud sexual.

Encara que la menor no hi va accedir, la Fiscalia sosté que el processat sí que va aconseguir que participara en videoconferències amb ell en què es va mostrar despullada mentre ell es masturbava i li enviava al seu torn fotos dels seus genitals.

Igualment, li va realitzar xicotets regals com a recàrregues de telèfon mòbil. El maig de 2020, durant el registre del seu domicili a Alacant, la Policia va confiscar dispositius informàtics en què hi havia més d’un centenar d’arxius de contingut pedòfil.

El Ministeri Públic sol·licita provisionalment per a l’acusat, que ja va ser condemnat anteriorment per corrupció de menors i fets similars, penes que sumen 10 anys de presó per delictes d’abús sexual, exhibicionisme i tinença de pornografia infantil.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.