Julián Muñoz se sincera sobre la seua relació amb Isabel Pantoja: «Va ser un calentó»

Julián Muñoz ha parlat sobre la seva història amb Isabel Pantoja

Julián Muñoz ha parlat sobre la seua història amb Isabel Pantoja | CUATRO

 

El pròxim dia 7 de juliol és l’estrena de la sèrie documental sobre Jesús Gil en el canal HBO. Conegut per haver sigut l’alcalde de Marbella i president de l’Atlètic de Madrid, la figura de Jesús Gil serà la protagonista d’este debut televisiu. Fruit d’eixa notícia, el programa ‘Todo es mentira’, del canal Cuatro i presentat per Risto Mejide, ha volgut dedicar el seu espai per a abordar eixe assumpte.

 

Ho ha fet convidant a un dels personatges més mediàtics a escala nacional, Julián Muñoz, qui va ser amic de Jesús Gil i també alcalde de la ciutat de Marbella. Per tal d’entrevistar-lo, Risto Mejide va establir una connexió en directe des de la ciutat malaguenya a on es trobava l’entrevistat. Muñoz no només ha parlat de la seua relació amb la seua antiga amistat, sinó que també ha fet referència a Isabel Pantoja, qui va ser la seua parella sentimental.

 

Julián Muñoz parla sobre Isabel Pantoja

Va resultar impossible per a Julián Muñoz no fer al·lusió a l’’Operación Malaya’ en la que va vore’s implicada la seua relació sentimental amb Isabel Pantoja. Fins i tot, parlant de la ‘tonadillera’, l’exalcalde va aventurar-se a declarar que «va ser un calentó, se me’n va anar el perol».

 

A més a més, Risto Mejide va voler conéixer la seua opinió sobre la participació de la Pantoja en el reality d’aventures ‘Supervivientes’, i Muñoz va respondre amb les següents paraules: «Hi ha persones que s’estan deixant la pell i persones que deixen passar el temps (…) Crec que els concursants no estan en igualtat de condicions». Va afegir, a manera de crítica, que «cal vore la quantitat d’obres de teatre que posen en Espanya».

 

La seua opinió sobre Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seva antiga amistat, Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seua antiga amistat, Jesús Gil | CUATRO

 

Respecte a la seua antiga amistat, Julián va comentar que «el vaig estimar molt, ha sigut el millor alcalde que ha tingut Marbella», i va voler remarcar també que «va ser una persona astuta, intel·ligent i molt espavilada… Ell no firmava res i Román tampoc».

 

D’altra part, va confessar a Risto Mejide que «l’any 98 va ser quan les coses van començar a complicar-se. Jesús Gil era un home amb molta imaginació i va començar a ocupar-se dels temes urbanístics». Julián Muñoz va aprofitar l’ocasió per a deixar clar que «no em trec responsabilitat, però puc assegurar que cap de les meues condemnes van ser per haver-me quedat diners públics de la ciutat de Marbella».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fiscalia arxiva la denúncia del PSPV contra Marciano Gómez per tracte de favor a Ribera Salut

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha arxivat la denúncia del PSPV contra el conseller de Sanitat, Marciano Gómez, per un suposat tracte de favor a Ribera Salut i possibles irregularitats en concessions sanitàries.

València encapçala el risc climàtic de dengue a Espanya, segons l’informe Lancet Countdown

Un informe europeu situa a la província de València com la zona d'Espanya amb major idoneïtat climàtica per a la transmissió del dengue, en un context d'augment de morts per calor, incendis, al·lèrgies i expansió de malalties transmeses per mosquits.

La presidenta del Port de València es nega a dimitir malgrat la investigació d’Anticorrupció

La presidenta de l'Autoritat Portuària de València, Mar Chao, rebutja deixar el càrrec malgrat estar sent investigada per la Fiscalia Anticorrupció per presumptes delictes en processos de col·locació de personal.

L’Oviedo s’aferra a la permanència davant un Vila-real llançat cap a la Champions

L'Oviedo, cuer però en ratxa, rep a un Vila-real quasi classificat per a la Lliga de Campions en un dol clau que pot marcar la lluita per la permanència.

Els municipis nuclears reclamen que la pròrroga de les centrals es decidisca amb criteris tècnics

L'associació de municipis nuclears reclama que la continuïtat de les centrals, com Almaraz, es decidisca per criteris tècnics i defén el seu paper en la demanda energètica actual.

A presó un matrimoni acusat d’estafar 200.000 euros amb una trama immobiliària a Oropesa

Un matrimoni d'Orpesa entra a la presó provisional acusat de liderar una trama d'estafes immobiliàries amb la qual hauria defraudat més de 200.000 euros a unes 30 víctimes en diverses províncies.

Barcala veu lògiques les citacions per les vivendes públiques i el PSOE afirma que la Justícia assenyala al seu entorn

L'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, considera lògiques les citacions judicials pel cas de les vivendes públiques dels Naus, mentres el PSPV-PSOE sosté que la investigació apunta a càrrecs del seu entorn més pròxim.

La Diputació d’Alacant nega haver oferit a Facpyme la gestió dels bons comercie

La Diputació d'Alacant sosté que no va promoure a Facpyme com a gestora dels bons comercie i que van ser els ajuntaments els qui van decidir de manera autònoma com tramitar les ajudes.