5.9 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Julián Muñoz se sincera sobre la seua relació amb Isabel Pantoja: «Va ser un calentó»

Julián Muñoz ha parlat sobre la seva història amb Isabel Pantoja

Julián Muñoz ha parlat sobre la seua història amb Isabel Pantoja | CUATRO

 

El pròxim dia 7 de juliol és l’estrena de la sèrie documental sobre Jesús Gil en el canal HBO. Conegut per haver sigut l’alcalde de Marbella i president de l’Atlètic de Madrid, la figura de Jesús Gil serà la protagonista d’este debut televisiu. Fruit d’eixa notícia, el programa ‘Todo es mentira’, del canal Cuatro i presentat per Risto Mejide, ha volgut dedicar el seu espai per a abordar eixe assumpte.

 

Ho ha fet convidant a un dels personatges més mediàtics a escala nacional, Julián Muñoz, qui va ser amic de Jesús Gil i també alcalde de la ciutat de Marbella. Per tal d’entrevistar-lo, Risto Mejide va establir una connexió en directe des de la ciutat malaguenya a on es trobava l’entrevistat. Muñoz no només ha parlat de la seua relació amb la seua antiga amistat, sinó que també ha fet referència a Isabel Pantoja, qui va ser la seua parella sentimental.

 

Julián Muñoz parla sobre Isabel Pantoja

Va resultar impossible per a Julián Muñoz no fer al·lusió a l’’Operación Malaya’ en la que va vore’s implicada la seua relació sentimental amb Isabel Pantoja. Fins i tot, parlant de la ‘tonadillera’, l’exalcalde va aventurar-se a declarar que «va ser un calentó, se me’n va anar el perol».

 

A més a més, Risto Mejide va voler conéixer la seua opinió sobre la participació de la Pantoja en el reality d’aventures ‘Supervivientes’, i Muñoz va respondre amb les següents paraules: «Hi ha persones que s’estan deixant la pell i persones que deixen passar el temps (…) Crec que els concursants no estan en igualtat de condicions». Va afegir, a manera de crítica, que «cal vore la quantitat d’obres de teatre que posen en Espanya».

 

La seua opinió sobre Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seva antiga amistat, Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seua antiga amistat, Jesús Gil | CUATRO

 

Respecte a la seua antiga amistat, Julián va comentar que «el vaig estimar molt, ha sigut el millor alcalde que ha tingut Marbella», i va voler remarcar també que «va ser una persona astuta, intel·ligent i molt espavilada… Ell no firmava res i Román tampoc».

 

D’altra part, va confessar a Risto Mejide que «l’any 98 va ser quan les coses van començar a complicar-se. Jesús Gil era un home amb molta imaginació i va començar a ocupar-se dels temes urbanístics». Julián Muñoz va aprofitar l’ocasió per a deixar clar que «no em trec responsabilitat, però puc assegurar que cap de les meues condemnes van ser per haver-me quedat diners públics de la ciutat de Marbella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.