Julián Muñoz se sincera sobre la seua relació amb Isabel Pantoja: «Va ser un calentó»

Julián Muñoz ha parlat sobre la seva història amb Isabel Pantoja

Julián Muñoz ha parlat sobre la seua història amb Isabel Pantoja | CUATRO

 

El pròxim dia 7 de juliol és l’estrena de la sèrie documental sobre Jesús Gil en el canal HBO. Conegut per haver sigut l’alcalde de Marbella i president de l’Atlètic de Madrid, la figura de Jesús Gil serà la protagonista d’este debut televisiu. Fruit d’eixa notícia, el programa ‘Todo es mentira’, del canal Cuatro i presentat per Risto Mejide, ha volgut dedicar el seu espai per a abordar eixe assumpte.

 

Ho ha fet convidant a un dels personatges més mediàtics a escala nacional, Julián Muñoz, qui va ser amic de Jesús Gil i també alcalde de la ciutat de Marbella. Per tal d’entrevistar-lo, Risto Mejide va establir una connexió en directe des de la ciutat malaguenya a on es trobava l’entrevistat. Muñoz no només ha parlat de la seua relació amb la seua antiga amistat, sinó que també ha fet referència a Isabel Pantoja, qui va ser la seua parella sentimental.

 

Julián Muñoz parla sobre Isabel Pantoja

Va resultar impossible per a Julián Muñoz no fer al·lusió a l’’Operación Malaya’ en la que va vore’s implicada la seua relació sentimental amb Isabel Pantoja. Fins i tot, parlant de la ‘tonadillera’, l’exalcalde va aventurar-se a declarar que «va ser un calentó, se me’n va anar el perol».

 

A més a més, Risto Mejide va voler conéixer la seua opinió sobre la participació de la Pantoja en el reality d’aventures ‘Supervivientes’, i Muñoz va respondre amb les següents paraules: «Hi ha persones que s’estan deixant la pell i persones que deixen passar el temps (…) Crec que els concursants no estan en igualtat de condicions». Va afegir, a manera de crítica, que «cal vore la quantitat d’obres de teatre que posen en Espanya».

 

La seua opinió sobre Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seva antiga amistat, Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seua antiga amistat, Jesús Gil | CUATRO

 

Respecte a la seua antiga amistat, Julián va comentar que «el vaig estimar molt, ha sigut el millor alcalde que ha tingut Marbella», i va voler remarcar també que «va ser una persona astuta, intel·ligent i molt espavilada… Ell no firmava res i Román tampoc».

 

D’altra part, va confessar a Risto Mejide que «l’any 98 va ser quan les coses van començar a complicar-se. Jesús Gil era un home amb molta imaginació i va començar a ocupar-se dels temes urbanístics». Julián Muñoz va aprofitar l’ocasió per a deixar clar que «no em trec responsabilitat, però puc assegurar que cap de les meues condemnes van ser per haver-me quedat diners públics de la ciutat de Marbella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.