Julián Muñoz se sincera sobre la seua relació amb Isabel Pantoja: «Va ser un calentó»

Julián Muñoz ha parlat sobre la seva història amb Isabel Pantoja

Julián Muñoz ha parlat sobre la seua història amb Isabel Pantoja | CUATRO

 

El pròxim dia 7 de juliol és l’estrena de la sèrie documental sobre Jesús Gil en el canal HBO. Conegut per haver sigut l’alcalde de Marbella i president de l’Atlètic de Madrid, la figura de Jesús Gil serà la protagonista d’este debut televisiu. Fruit d’eixa notícia, el programa ‘Todo es mentira’, del canal Cuatro i presentat per Risto Mejide, ha volgut dedicar el seu espai per a abordar eixe assumpte.

 

Ho ha fet convidant a un dels personatges més mediàtics a escala nacional, Julián Muñoz, qui va ser amic de Jesús Gil i també alcalde de la ciutat de Marbella. Per tal d’entrevistar-lo, Risto Mejide va establir una connexió en directe des de la ciutat malaguenya a on es trobava l’entrevistat. Muñoz no només ha parlat de la seua relació amb la seua antiga amistat, sinó que també ha fet referència a Isabel Pantoja, qui va ser la seua parella sentimental.

 

Julián Muñoz parla sobre Isabel Pantoja

Va resultar impossible per a Julián Muñoz no fer al·lusió a l’’Operación Malaya’ en la que va vore’s implicada la seua relació sentimental amb Isabel Pantoja. Fins i tot, parlant de la ‘tonadillera’, l’exalcalde va aventurar-se a declarar que «va ser un calentó, se me’n va anar el perol».

 

A més a més, Risto Mejide va voler conéixer la seua opinió sobre la participació de la Pantoja en el reality d’aventures ‘Supervivientes’, i Muñoz va respondre amb les següents paraules: «Hi ha persones que s’estan deixant la pell i persones que deixen passar el temps (…) Crec que els concursants no estan en igualtat de condicions». Va afegir, a manera de crítica, que «cal vore la quantitat d’obres de teatre que posen en Espanya».

 

La seua opinió sobre Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seva antiga amistat, Jesús Gil

Muñoz ha declarat també sobre la seua antiga amistat, Jesús Gil | CUATRO

 

Respecte a la seua antiga amistat, Julián va comentar que «el vaig estimar molt, ha sigut el millor alcalde que ha tingut Marbella», i va voler remarcar també que «va ser una persona astuta, intel·ligent i molt espavilada… Ell no firmava res i Román tampoc».

 

D’altra part, va confessar a Risto Mejide que «l’any 98 va ser quan les coses van començar a complicar-se. Jesús Gil era un home amb molta imaginació i va començar a ocupar-se dels temes urbanístics». Julián Muñoz va aprofitar l’ocasió per a deixar clar que «no em trec responsabilitat, però puc assegurar que cap de les meues condemnes van ser per haver-me quedat diners públics de la ciutat de Marbella».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.

Morin dos jóvens ofegats mentre es banyaven amb bandera roja a Guardamar

Dos jóvens han mort ofegats aquest dissabte a la platja d'Els Vivers, a Guardamar del Segura, mentre es banyaven amb bandera roja. Els serveis d'emergència els han reanimat sense èxit després de rescatar-los de l'aigua.

El PSPV denuncià que un terç de la Unitat d’Emergències continua sense cobrir

El PSPV-PSOE ha denunciat que la Unitat d’Anàlisi i Seguiment de les Emergències continua amb dos de les seues sis places vacants, tres anys i mig després de la seua creació, i reclama al Consell que les cobrisca de manera immediata.