El jurat d’OT, acusat de tongo pel seu «favoritisme» amb Agoney i Raoul en la Gala 6

 

 

La tornada d'Operación Triunfo en RTVE s'està convertint en tot un èxit, i a pesar de l'absència de Risto, encarregat de fer de 'dolent' del jurat, sembla que Mónica Naranjo l'ha reemplaçat generant polèmica en cada gala que s'emet. La catalana no queda exempta de polèmica i les seues paraules generen sempre una gran reacció en les xarxes socials, ja siga per insultar a algú del públic, o bé per les valoracions i nominacions del jurat.

Precisament hui per este últim aspecte es troba en l'ull de l'huracà. Resulta que l'han acusat novament de 'tongo' després de la seua ja habitual valoració a Agoney. Resulta que la cantant ja coneixia de xicotet al canari, al que ja ha anomenat com a 'Agonies'. Així per tant les xarxes apunten que ell era mereixedor d'estar entre els nominats al costat de Cepeda, Roi, Miriam i Mireya, però finalment no va ser així i en canvi va ser lloat.

  

  

  

  

«Has estat carismàtic, elegant i segur sobre l'escenari. Encara no trobant-te del tot bé de la gola has defés la cançó amb fluïdesa, així que per favor creua la passarel·la», va assegurar Mónica Taronger.

En canvi molts usuaris han assegurat que la seua actuació no va ser bona o fins i tot «mediocre», en detriment d'altres concursants que creuen que no haurien de ser nominats novament com Cepeda o Roi. D'altra banda, Joe Pérez-Orive, també va ser molt criticat per salvar a Raoul, l'altre polèmic membre del jurat, a pesar que el cantant va desafinar i no va tindre la seua millor actuació va assegurar que era un dels seus favorits i que era l'última vegada que el 'salvava'.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Tancats els accessos a la Devesa de El Saler i activats els canons d’aigua per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha tancat els accessos a la massa forestal de la Devesa de El Saler, ha activat els canons d’aigua i ha suspés activitats a l’aire lliure davant l’alerta roja per altes temperatures.

L’Elx es queda sense davanters titulars a un mes de l’inici de Lliga

L’Elx afronta el tram decisiu de la pretemporada sense els seus tres davanters més golejadors del curs passat i amb l’obligació de refer tot l’atac.

Desmantellada una xarxa que estafava amb el mètode del fill en apurs: quatre detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que estafava amb el mètode del fill en apurs, amb quatre detinguts i tres investigats a Castelló, Alacant i Granada.

La inflació puja un 3,2 % en juny a la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana d’Espanya

L’IPC ha augmentat un 3,2 % interanual en juny a la Comunitat Valenciana, igual que la mitjana estatal, amb un increment mensual del 0,8 % i una pujada acumulada del 2,4 % en el que va d’any.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE revela que les brises marines al Mediterrani occidental s’han afeblit fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx la seua capacitat per a refrescar ciutats com València.

Les brises marines del Mediterrani es debiliten un 17 % per l’escalfament global i les onades de calor

Un estudi del CIDE amb dades de 41 anys demostra que les brises marines del Mediterrani occidental s’han debilitat fins a un 17 %, sobretot a Balears i a la costa mediterrània espanyola, cosa que reduïx el seu efecte refrescant durant les onades de calor.

Amenaça de 40 graus dijous i divendres en comarques de València i Alacant per l’ona de calor

Aemet ha activat avisos taronja i grocs dijous i divendres en zones de València i Alacant per temperatures de fins a 40 graus, amb especial incidència a l’interior valencià i la Vega Baja.

Un home detingut per coaccionar menors en xarxes socials per a obtindre material íntim

La Policia Nacional ha detingut un home de 42 anys acusat d’enganar i coaccionar menors a través de perfils falsos en xarxes socials per a aconseguir imatges íntimes. La investigació, iniciada per diversos casos similars en Espanya, ha permés identificar quatre víctimes i no es descarta que n’hi haja més.