11 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

El jurat d’OT, acusat de tongo pel seu «favoritisme» amb Agoney i Raoul en la Gala 6

 

 

La tornada d'Operación Triunfo en RTVE s'està convertint en tot un èxit, i a pesar de l'absència de Risto, encarregat de fer de 'dolent' del jurat, sembla que Mónica Naranjo l'ha reemplaçat generant polèmica en cada gala que s'emet. La catalana no queda exempta de polèmica i les seues paraules generen sempre una gran reacció en les xarxes socials, ja siga per insultar a algú del públic, o bé per les valoracions i nominacions del jurat.

Precisament hui per este últim aspecte es troba en l'ull de l'huracà. Resulta que l'han acusat novament de 'tongo' després de la seua ja habitual valoració a Agoney. Resulta que la cantant ja coneixia de xicotet al canari, al que ja ha anomenat com a 'Agonies'. Així per tant les xarxes apunten que ell era mereixedor d'estar entre els nominats al costat de Cepeda, Roi, Miriam i Mireya, però finalment no va ser així i en canvi va ser lloat.

  

  

  

  

«Has estat carismàtic, elegant i segur sobre l'escenari. Encara no trobant-te del tot bé de la gola has defés la cançó amb fluïdesa, així que per favor creua la passarel·la», va assegurar Mónica Taronger.

En canvi molts usuaris han assegurat que la seua actuació no va ser bona o fins i tot «mediocre», en detriment d'altres concursants que creuen que no haurien de ser nominats novament com Cepeda o Roi. D'altra banda, Joe Pérez-Orive, també va ser molt criticat per salvar a Raoul, l'altre polèmic membre del jurat, a pesar que el cantant va desafinar i no va tindre la seua millor actuació va assegurar que era un dels seus favorits i que era l'última vegada que el 'salvava'.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.