El jurat d’OT, acusat de tongo pel seu «favoritisme» amb Agoney i Raoul en la Gala 6

 

 

La tornada d'Operación Triunfo en RTVE s'està convertint en tot un èxit, i a pesar de l'absència de Risto, encarregat de fer de 'dolent' del jurat, sembla que Mónica Naranjo l'ha reemplaçat generant polèmica en cada gala que s'emet. La catalana no queda exempta de polèmica i les seues paraules generen sempre una gran reacció en les xarxes socials, ja siga per insultar a algú del públic, o bé per les valoracions i nominacions del jurat.

Precisament hui per este últim aspecte es troba en l'ull de l'huracà. Resulta que l'han acusat novament de 'tongo' després de la seua ja habitual valoració a Agoney. Resulta que la cantant ja coneixia de xicotet al canari, al que ja ha anomenat com a 'Agonies'. Així per tant les xarxes apunten que ell era mereixedor d'estar entre els nominats al costat de Cepeda, Roi, Miriam i Mireya, però finalment no va ser així i en canvi va ser lloat.

  

  

  

  

«Has estat carismàtic, elegant i segur sobre l'escenari. Encara no trobant-te del tot bé de la gola has defés la cançó amb fluïdesa, així que per favor creua la passarel·la», va assegurar Mónica Taronger.

En canvi molts usuaris han assegurat que la seua actuació no va ser bona o fins i tot «mediocre», en detriment d'altres concursants que creuen que no haurien de ser nominats novament com Cepeda o Roi. D'altra banda, Joe Pérez-Orive, també va ser molt criticat per salvar a Raoul, l'altre polèmic membre del jurat, a pesar que el cantant va desafinar i no va tindre la seua millor actuació va assegurar que era un dels seus favorits i que era l'última vegada que el 'salvava'.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.