El jurat d’OT, acusat de tongo pel seu «favoritisme» amb Agoney i Raoul en la Gala 6

 

 

La tornada d'Operación Triunfo en RTVE s'està convertint en tot un èxit, i a pesar de l'absència de Risto, encarregat de fer de 'dolent' del jurat, sembla que Mónica Naranjo l'ha reemplaçat generant polèmica en cada gala que s'emet. La catalana no queda exempta de polèmica i les seues paraules generen sempre una gran reacció en les xarxes socials, ja siga per insultar a algú del públic, o bé per les valoracions i nominacions del jurat.

Precisament hui per este últim aspecte es troba en l'ull de l'huracà. Resulta que l'han acusat novament de 'tongo' després de la seua ja habitual valoració a Agoney. Resulta que la cantant ja coneixia de xicotet al canari, al que ja ha anomenat com a 'Agonies'. Així per tant les xarxes apunten que ell era mereixedor d'estar entre els nominats al costat de Cepeda, Roi, Miriam i Mireya, però finalment no va ser així i en canvi va ser lloat.

  

  

  

  

«Has estat carismàtic, elegant i segur sobre l'escenari. Encara no trobant-te del tot bé de la gola has defés la cançó amb fluïdesa, així que per favor creua la passarel·la», va assegurar Mónica Taronger.

En canvi molts usuaris han assegurat que la seua actuació no va ser bona o fins i tot «mediocre», en detriment d'altres concursants que creuen que no haurien de ser nominats novament com Cepeda o Roi. D'altra banda, Joe Pérez-Orive, també va ser molt criticat per salvar a Raoul, l'altre polèmic membre del jurat, a pesar que el cantant va desafinar i no va tindre la seua millor actuació va assegurar que era un dels seus favorits i que era l'última vegada que el 'salvava'.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.

Les places de formació sanitària especialitzada arriben a un rècord de 1.284 per a 2027

Sanitat ha oferit 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027, la xifra més alta de la història, amb un fort increment a València i en Urgències i Emergències.

València recupera el llegat barroc d’Antonio Palomino amb una gran mostra al MuBAV

El Museu de Belles Arts de València ha obert la mostra ‘Antonio Palomino y la noche barroca’, primera exposició monogràfica sobre el pintor i teòric barroc, amb 65 obres de 20 museus i institucions.

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.