El jurat d’OT, acusat de tongo pel seu «favoritisme» amb Agoney i Raoul en la Gala 6

 

 

La tornada d'Operación Triunfo en RTVE s'està convertint en tot un èxit, i a pesar de l'absència de Risto, encarregat de fer de 'dolent' del jurat, sembla que Mónica Naranjo l'ha reemplaçat generant polèmica en cada gala que s'emet. La catalana no queda exempta de polèmica i les seues paraules generen sempre una gran reacció en les xarxes socials, ja siga per insultar a algú del públic, o bé per les valoracions i nominacions del jurat.

Precisament hui per este últim aspecte es troba en l'ull de l'huracà. Resulta que l'han acusat novament de 'tongo' després de la seua ja habitual valoració a Agoney. Resulta que la cantant ja coneixia de xicotet al canari, al que ja ha anomenat com a 'Agonies'. Així per tant les xarxes apunten que ell era mereixedor d'estar entre els nominats al costat de Cepeda, Roi, Miriam i Mireya, però finalment no va ser així i en canvi va ser lloat.

  

  

  

  

«Has estat carismàtic, elegant i segur sobre l'escenari. Encara no trobant-te del tot bé de la gola has defés la cançó amb fluïdesa, així que per favor creua la passarel·la», va assegurar Mónica Taronger.

En canvi molts usuaris han assegurat que la seua actuació no va ser bona o fins i tot «mediocre», en detriment d'altres concursants que creuen que no haurien de ser nominats novament com Cepeda o Roi. D'altra banda, Joe Pérez-Orive, també va ser molt criticat per salvar a Raoul, l'altre polèmic membre del jurat, a pesar que el cantant va desafinar i no va tindre la seua millor actuació va assegurar que era un dels seus favorits i que era l'última vegada que el 'salvava'.

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.