El jurat popular declara culpables d’assassinat a la ‘vídua negra’ d’Alacant i al seu cuidador

 

El jurat popular ha declarat culpables a Conchi, coneguda com la ‘vídua negra’ d’Alacant, i a l’amic que actuava com a cuidador, per l’assassinat del marit d’ella, amb el que Conchi s’havia casat 15 dies abans, després de fingir una discapacitat física i moure’s en cadira de rodes.

 

El crim es va produir el 20 d’agost de 2018, en una zona d’aparcament de la platja de l’Albufereta d’Alacant. Conchi s’havia casat feia dos setmanes amb la víctima, al que va conéixer a través del seu cuidador, en una processó de la Verge de la Salut, encara que mai van arribar a compartir casa.

 

El jurat popular de l’Audiència Provincial d’Alacant ha pres la decisió per unanimitat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

Li van clavar un tornavís

La Fiscalia demanava per als dos 30 i 28 anys de presó pel delicte d’assassinat amb els agreujants d’aprofitament de les circumstàncies de lloc i temps, als que se suma el de parentiu en el cas de la dona.

 

Conchi i el seu marit es van citar el dia del succés, el 20 d’agost, en l’aparcament de la platja per a anar a sopar a un bar al que havien anat en dos ocasions anteriors. Segons el relat del ministeri públic, els dos responsables es van abalançar sobre la víctima, el van tirar a terra i li van clavar repetidament tornavisos fins a causar-li la mort.

 

Durant la seua declaració davant el jurat, Conchi ha negat els fets i ha assegurat que havia trobat al seu marit en terra i este havia incriminat en els fets a un fill seu. «El vaig vore en terra i va dir alguna cosa com ‘el meu fill me la va clavar en el cor’», va relatar.

 

 

Apunta a una tercera persona

Segons el seu relat, es va desplaçar a la platja amb el seu cuidador, perquè era el seu xofer, i en arribar a l’aparcament, este la va preparar per a traure-la del cotxe i se’n va anar al maleter a agarrar la seua cadira de rodes. Després d’això va sentir al seu marit cridar i demanar ajuda, va eixir del cotxe com va poder i es va arrastrar fins allí: «Com vaig poder, em vaig impulsar. Anava com una gata».

 

En la seua declaració va apuntar a una tercera persona que va pujar a un cotxe, però va explicar que no li va reconéixer la cara. «Somnie molt amb esta persona per a intentar descobrir qui era, però no ho sé», va afegir.

 

Una agent de Policia que va acudir al lloc dels fets ha incriminat a la parella en l’agressió. Segons Conchi, l’agent li deia que havien matat a la víctima per a agarrar els seus diners i l’assegurança de vida, encara que ella li ho va negar. «Jo deia que no era cert, que jo sàpiga el meu marit no tenia assegurança de vida ni béns de res», va explicar.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.