El jurat popular declara culpables d’assassinat a la ‘vídua negra’ d’Alacant i al seu cuidador

 

El jurat popular ha declarat culpables a Conchi, coneguda com la ‘vídua negra’ d’Alacant, i a l’amic que actuava com a cuidador, per l’assassinat del marit d’ella, amb el que Conchi s’havia casat 15 dies abans, després de fingir una discapacitat física i moure’s en cadira de rodes.

 

El crim es va produir el 20 d’agost de 2018, en una zona d’aparcament de la platja de l’Albufereta d’Alacant. Conchi s’havia casat feia dos setmanes amb la víctima, al que va conéixer a través del seu cuidador, en una processó de la Verge de la Salut, encara que mai van arribar a compartir casa.

 

El jurat popular de l’Audiència Provincial d’Alacant ha pres la decisió per unanimitat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

Li van clavar un tornavís

La Fiscalia demanava per als dos 30 i 28 anys de presó pel delicte d’assassinat amb els agreujants d’aprofitament de les circumstàncies de lloc i temps, als que se suma el de parentiu en el cas de la dona.

 

Conchi i el seu marit es van citar el dia del succés, el 20 d’agost, en l’aparcament de la platja per a anar a sopar a un bar al que havien anat en dos ocasions anteriors. Segons el relat del ministeri públic, els dos responsables es van abalançar sobre la víctima, el van tirar a terra i li van clavar repetidament tornavisos fins a causar-li la mort.

 

Durant la seua declaració davant el jurat, Conchi ha negat els fets i ha assegurat que havia trobat al seu marit en terra i este havia incriminat en els fets a un fill seu. «El vaig vore en terra i va dir alguna cosa com ‘el meu fill me la va clavar en el cor’», va relatar.

 

 

Apunta a una tercera persona

Segons el seu relat, es va desplaçar a la platja amb el seu cuidador, perquè era el seu xofer, i en arribar a l’aparcament, este la va preparar per a traure-la del cotxe i se’n va anar al maleter a agarrar la seua cadira de rodes. Després d’això va sentir al seu marit cridar i demanar ajuda, va eixir del cotxe com va poder i es va arrastrar fins allí: «Com vaig poder, em vaig impulsar. Anava com una gata».

 

En la seua declaració va apuntar a una tercera persona que va pujar a un cotxe, però va explicar que no li va reconéixer la cara. «Somnie molt amb esta persona per a intentar descobrir qui era, però no ho sé», va afegir.

 

Una agent de Policia que va acudir al lloc dels fets ha incriminat a la parella en l’agressió. Segons Conchi, l’agent li deia que havien matat a la víctima per a agarrar els seus diners i l’assegurança de vida, encara que ella li ho va negar. «Jo deia que no era cert, que jo sàpiga el meu marit no tenia assegurança de vida ni béns de res», va explicar.

Últimes notícies

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.

Armoni Brooks arriba cedit al Valencia Basket per a la temporada 2026-27

El Valencia Basket ha incorporat l’escorta nord-americà Armoni Brooks cedit des del LDLC ASVEL Villeurbanne per a la temporada 2026-27, després de destacar a l’EuroLeague amb l’Armani Olimpia Milan. El jugador, de 28 anys i amb experiència a la NBA i a la G League, arriba com a especialista en el tir exterior.

Un cotxe es calfa en ple carrer de Novelda i els ocupants en ixen il·lesos

Un cotxe ha quedat calfat este dilluns en plena via urbana a Novelda, però els ocupants han pogut eixir-ne il·lesos. Bombers i Policia Local han intervingut per controlar el foc i evitar danys majors.

Les persones amb ELA en dependència extrema cobren fins a 9.850 € al mes sense llista d’espera

La Generalitat ha reconegut el grau màxim de dependència a 102 persones amb ELA fins a juliol de 2026, amb prestacions de fins a 9.850 euros mensuals i sense llistes d’espera per al Grado III+ a la Comunitat Valenciana.

El PP retreu al PSPV l’augment de 16.000 milions del deute valencià

La portaveu d'Economia del PP en Les Corts, Mari Carmen Contelles, acusa el PSPV d'haver augmentat en quasi 16.000 milions el deute de la Generalitat durant els governs del Botànic i li nega autoritat per a donar lliçons de gestió econòmica. També reclama una reforma estable del sistema de finançament acordada en el Consell de Política Fiscal i Financera.
FILMOTECA D'ESTIU