El jurat popular declara culpables d’assassinat a la ‘vídua negra’ d’Alacant i al seu cuidador

 

El jurat popular ha declarat culpables a Conchi, coneguda com la ‘vídua negra’ d’Alacant, i a l’amic que actuava com a cuidador, per l’assassinat del marit d’ella, amb el que Conchi s’havia casat 15 dies abans, després de fingir una discapacitat física i moure’s en cadira de rodes.

 

El crim es va produir el 20 d’agost de 2018, en una zona d’aparcament de la platja de l’Albufereta d’Alacant. Conchi s’havia casat feia dos setmanes amb la víctima, al que va conéixer a través del seu cuidador, en una processó de la Verge de la Salut, encara que mai van arribar a compartir casa.

 

El jurat popular de l’Audiència Provincial d’Alacant ha pres la decisió per unanimitat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

Li van clavar un tornavís

La Fiscalia demanava per als dos 30 i 28 anys de presó pel delicte d’assassinat amb els agreujants d’aprofitament de les circumstàncies de lloc i temps, als que se suma el de parentiu en el cas de la dona.

 

Conchi i el seu marit es van citar el dia del succés, el 20 d’agost, en l’aparcament de la platja per a anar a sopar a un bar al que havien anat en dos ocasions anteriors. Segons el relat del ministeri públic, els dos responsables es van abalançar sobre la víctima, el van tirar a terra i li van clavar repetidament tornavisos fins a causar-li la mort.

 

Durant la seua declaració davant el jurat, Conchi ha negat els fets i ha assegurat que havia trobat al seu marit en terra i este havia incriminat en els fets a un fill seu. «El vaig vore en terra i va dir alguna cosa com ‘el meu fill me la va clavar en el cor’», va relatar.

 

 

Apunta a una tercera persona

Segons el seu relat, es va desplaçar a la platja amb el seu cuidador, perquè era el seu xofer, i en arribar a l’aparcament, este la va preparar per a traure-la del cotxe i se’n va anar al maleter a agarrar la seua cadira de rodes. Després d’això va sentir al seu marit cridar i demanar ajuda, va eixir del cotxe com va poder i es va arrastrar fins allí: «Com vaig poder, em vaig impulsar. Anava com una gata».

 

En la seua declaració va apuntar a una tercera persona que va pujar a un cotxe, però va explicar que no li va reconéixer la cara. «Somnie molt amb esta persona per a intentar descobrir qui era, però no ho sé», va afegir.

 

Una agent de Policia que va acudir al lloc dels fets ha incriminat a la parella en l’agressió. Segons Conchi, l’agent li deia que havien matat a la víctima per a agarrar els seus diners i l’assegurança de vida, encara que ella li ho va negar. «Jo deia que no era cert, que jo sàpiga el meu marit no tenia assegurança de vida ni béns de res», va explicar.

Últimes notícies

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.