El jurat popular declara culpables d’assassinat a la ‘vídua negra’ d’Alacant i al seu cuidador

 

El jurat popular ha declarat culpables a Conchi, coneguda com la ‘vídua negra’ d’Alacant, i a l’amic que actuava com a cuidador, per l’assassinat del marit d’ella, amb el que Conchi s’havia casat 15 dies abans, després de fingir una discapacitat física i moure’s en cadira de rodes.

 

El crim es va produir el 20 d’agost de 2018, en una zona d’aparcament de la platja de l’Albufereta d’Alacant. Conchi s’havia casat feia dos setmanes amb la víctima, al que va conéixer a través del seu cuidador, en una processó de la Verge de la Salut, encara que mai van arribar a compartir casa.

 

El jurat popular de l’Audiència Provincial d’Alacant ha pres la decisió per unanimitat, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

 

Li van clavar un tornavís

La Fiscalia demanava per als dos 30 i 28 anys de presó pel delicte d’assassinat amb els agreujants d’aprofitament de les circumstàncies de lloc i temps, als que se suma el de parentiu en el cas de la dona.

 

Conchi i el seu marit es van citar el dia del succés, el 20 d’agost, en l’aparcament de la platja per a anar a sopar a un bar al que havien anat en dos ocasions anteriors. Segons el relat del ministeri públic, els dos responsables es van abalançar sobre la víctima, el van tirar a terra i li van clavar repetidament tornavisos fins a causar-li la mort.

 

Durant la seua declaració davant el jurat, Conchi ha negat els fets i ha assegurat que havia trobat al seu marit en terra i este havia incriminat en els fets a un fill seu. «El vaig vore en terra i va dir alguna cosa com ‘el meu fill me la va clavar en el cor’», va relatar.

 

 

Apunta a una tercera persona

Segons el seu relat, es va desplaçar a la platja amb el seu cuidador, perquè era el seu xofer, i en arribar a l’aparcament, este la va preparar per a traure-la del cotxe i se’n va anar al maleter a agarrar la seua cadira de rodes. Després d’això va sentir al seu marit cridar i demanar ajuda, va eixir del cotxe com va poder i es va arrastrar fins allí: «Com vaig poder, em vaig impulsar. Anava com una gata».

 

En la seua declaració va apuntar a una tercera persona que va pujar a un cotxe, però va explicar que no li va reconéixer la cara. «Somnie molt amb esta persona per a intentar descobrir qui era, però no ho sé», va afegir.

 

Una agent de Policia que va acudir al lloc dels fets ha incriminat a la parella en l’agressió. Segons Conchi, l’agent li deia que havien matat a la víctima per a agarrar els seus diners i l’assegurança de vida, encara que ella li ho va negar. «Jo deia que no era cert, que jo sàpiga el meu marit no tenia assegurança de vida ni béns de res», va explicar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.