Jutgen a un home per ocultar més de 7 anys la mort de la seua exdona i no pagar diversos deutes

L’Audiència de València comença a jutjar aquest dimarts a un home per haver ocultat la mort de la seua exdona i evitar així fer front a diferents embargaments.

En aquesta causa també està processat el fill per actuar de connivència amb el seu pare i permetre aquest frau. La Fiscalia demana quatre anys de presó per a cadascun d’ells i que paguen 7.500 euros d’indemnització.

Pare i fill van mantenir l’engany més de set anys. La parella s’havia divorciat en el 2009 i, tres anys després, un jutjat li va imposar el pagament d’una pensió alimentària. Per al que es va ordenar l’embargament de 650 euros mensuals del seu sou de funcionari.

Quan la dona va morir, ell ho va ocultar, de manera que li continuaven retenint els diners, que anaven a un compte de la dona, on ell també figurava com a titular.

D’aquesta manera, l’home recuperava els diners, ja que ell també tenia accés al compte bancari. L’home va fer tot aquest procés sense advertir ningú i mantenia la seua condició d’embargat.

L’acusat havia de fer front a deutes de més de 220.000 euros, que tenia amb dues entitats bancàries, a les quals va deixar de pagar les mensualitats dels préstecs. Tampoc va retornar els més de 7.500 euros que devia a un particular, que és qui ha portat el cas al jutjat.

En el 2019, quan ja havia liquidat la pensió d’aliments, segons la Fiscalia, el processament es va posar d’acord amb el fill perquè li tornara a demandar amb el pretext de demanar-li unes pensions, a pesar que sempre havien viscut junts.

Un jutjat li va tornar a embargar 1.200 euros, que després gaudien pare i fill i així l’home continuava sense fer front als altres deutes que tenia.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.