14.2 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Jutgen a un home per ocultar més de 7 anys la mort de la seua exdona i no pagar diversos deutes

L’Audiència de València comença a jutjar aquest dimarts a un home per haver ocultat la mort de la seua exdona i evitar així fer front a diferents embargaments.

En aquesta causa també està processat el fill per actuar de connivència amb el seu pare i permetre aquest frau. La Fiscalia demana quatre anys de presó per a cadascun d’ells i que paguen 7.500 euros d’indemnització.

Pare i fill van mantenir l’engany més de set anys. La parella s’havia divorciat en el 2009 i, tres anys després, un jutjat li va imposar el pagament d’una pensió alimentària. Per al que es va ordenar l’embargament de 650 euros mensuals del seu sou de funcionari.

Quan la dona va morir, ell ho va ocultar, de manera que li continuaven retenint els diners, que anaven a un compte de la dona, on ell també figurava com a titular.

D’aquesta manera, l’home recuperava els diners, ja que ell també tenia accés al compte bancari. L’home va fer tot aquest procés sense advertir ningú i mantenia la seua condició d’embargat.

L’acusat havia de fer front a deutes de més de 220.000 euros, que tenia amb dues entitats bancàries, a les quals va deixar de pagar les mensualitats dels préstecs. Tampoc va retornar els més de 7.500 euros que devia a un particular, que és qui ha portat el cas al jutjat.

En el 2019, quan ja havia liquidat la pensió d’aliments, segons la Fiscalia, el processament es va posar d’acord amb el fill perquè li tornara a demandar amb el pretext de demanar-li unes pensions, a pesar que sempre havien viscut junts.

Un jutjat li va tornar a embargar 1.200 euros, que després gaudien pare i fill i així l’home continuava sense fer front als altres deutes que tenia.

Últimes notícies

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.

Les Corts interrompran el dijous les vacacions per a convalidar quatre decrets del Consell

La diputació permanent es reunirà a les 11 hores per a validar quatre decrets: Simplifica II, pujada salarial, control del senglar i tarifes de transport. L'oposició critica l'absència de compareixences i d'una sessió de control.