Jutgen a un home per ocultar més de 7 anys la mort de la seua exdona i no pagar diversos deutes

L’Audiència de València comença a jutjar aquest dimarts a un home per haver ocultat la mort de la seua exdona i evitar així fer front a diferents embargaments.

En aquesta causa també està processat el fill per actuar de connivència amb el seu pare i permetre aquest frau. La Fiscalia demana quatre anys de presó per a cadascun d’ells i que paguen 7.500 euros d’indemnització.

Pare i fill van mantenir l’engany més de set anys. La parella s’havia divorciat en el 2009 i, tres anys després, un jutjat li va imposar el pagament d’una pensió alimentària. Per al que es va ordenar l’embargament de 650 euros mensuals del seu sou de funcionari.

Quan la dona va morir, ell ho va ocultar, de manera que li continuaven retenint els diners, que anaven a un compte de la dona, on ell també figurava com a titular.

D’aquesta manera, l’home recuperava els diners, ja que ell també tenia accés al compte bancari. L’home va fer tot aquest procés sense advertir ningú i mantenia la seua condició d’embargat.

L’acusat havia de fer front a deutes de més de 220.000 euros, que tenia amb dues entitats bancàries, a les quals va deixar de pagar les mensualitats dels préstecs. Tampoc va retornar els més de 7.500 euros que devia a un particular, que és qui ha portat el cas al jutjat.

En el 2019, quan ja havia liquidat la pensió d’aliments, segons la Fiscalia, el processament es va posar d’acord amb el fill perquè li tornara a demandar amb el pretext de demanar-li unes pensions, a pesar que sempre havien viscut junts.

Un jutjat li va tornar a embargar 1.200 euros, que després gaudien pare i fill i així l’home continuava sense fer front als altres deutes que tenia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.