22.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Jutgen a un home per ocultar més de 7 anys la mort de la seua exdona i no pagar diversos deutes

L’Audiència de València comença a jutjar aquest dimarts a un home per haver ocultat la mort de la seua exdona i evitar així fer front a diferents embargaments.

En aquesta causa també està processat el fill per actuar de connivència amb el seu pare i permetre aquest frau. La Fiscalia demana quatre anys de presó per a cadascun d’ells i que paguen 7.500 euros d’indemnització.

Pare i fill van mantenir l’engany més de set anys. La parella s’havia divorciat en el 2009 i, tres anys després, un jutjat li va imposar el pagament d’una pensió alimentària. Per al que es va ordenar l’embargament de 650 euros mensuals del seu sou de funcionari.

Quan la dona va morir, ell ho va ocultar, de manera que li continuaven retenint els diners, que anaven a un compte de la dona, on ell també figurava com a titular.

D’aquesta manera, l’home recuperava els diners, ja que ell també tenia accés al compte bancari. L’home va fer tot aquest procés sense advertir ningú i mantenia la seua condició d’embargat.

L’acusat havia de fer front a deutes de més de 220.000 euros, que tenia amb dues entitats bancàries, a les quals va deixar de pagar les mensualitats dels préstecs. Tampoc va retornar els més de 7.500 euros que devia a un particular, que és qui ha portat el cas al jutjat.

En el 2019, quan ja havia liquidat la pensió d’aliments, segons la Fiscalia, el processament es va posar d’acord amb el fill perquè li tornara a demandar amb el pretext de demanar-li unes pensions, a pesar que sempre havien viscut junts.

Un jutjat li va tornar a embargar 1.200 euros, que després gaudien pare i fill i així l’home continuava sense fer front als altres deutes que tenia.

Últimes notícies

Pugen les temperatures i s’esperen ratxes fortes a l’interior de València i Alacant

El dissabte comença el dia amb nuvolositat que tendirà a menys a la vesprada i un ascens tèrmic generalitzat. El diumenge quedarà més estable, amb boires a l'interior de València.

Presó provisional per al detingut per matar a colps al seu company de pis a València

Un jutge ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per la mort a colps del seu company de pis a València. El cas queda a la disposició del Jutjat d'Instrucció 17.

Reivindiquem el trellat

El valencià és un reflex del nostre ser. Una llengua que, al llarg dels segles, ha sigut sinònim d'afecte i que no ens ha dividit mai, ben al contrari, ens ha unit de manera admirable.

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.