Jutgen dos germans per intentar matar a tirs un home a València

 

Ahir va començar el judici contra dos germans acusats d’intentar matar a tirs a un home que els devia diners en una plaça de València.

Els processats van quedar amb la víctima el 8 de juny de 2020 a una plaça de València per reclamar un deute que la víctima no podia pagar a causa dels alts interessos. Quan es van trobar, un dels encausats va amenaçar de mort la víctima, va treure una pistola i va disparar a terra de forma intimidatòria.

A continuació va apuntar amb l’arma al capdavant del perjudicat, que va aconseguir apartar la pistola, de manera que l’encausat va disparar a l’aire. Posteriorment, va realitzar un tercer tret que va aconseguir a la víctima en una cama.

La Fiscalia manté que el germà de l’agressor, també processat en esta causa, coneixia les intencions de matar a l’home que els devia diners, va concertar el pla amb el seu germà i va anar al lloc per garantir l’èxit criminal i evitar la fugida de la víctima.

El fiscal demana per al principal acusat una pena de presó de 10 anys pels delictes d’homicidi en grau de temptativa i de tinença il·lícita d’armes. Pel seu germà sol·licita una pena de 7 anys de presó per l’intent d’homicidi.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.