L’autor dels vídeos de la suposada violació de ‘La Manada’ admet haver gravat sexe en grup abans

 

Un dels membres de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero Escudero, qui va gravar les imatges dels fets esdevinguts durant els sanfermins, ha declarat durant quasi 45 minuts davant la fiscal sobre el succeït la nit de la suposada violació.

  

  

L’acusat explica davant la fiscal, segons publica ‘EL Español’, que no era la primera ocasió que gravava relacions grupals. Assegura que altres vegades ja havia succeït així, les gravava, conservava els vídeos un temps per a vore’ls al costat dels seus amics que també havien participat, i ja després els eliminava. En esta ocasió, assegura el xic, no li va donar temps a esborrar els vídeos, ja que els havia conservat per a vore’ls més tard, tots junts, però van ser detinguts abans.

 

Segons l’acusat la jove volia practicar sexe amb ells

  

El xic va assegurar que segons els actes de la presumpta víctima ella es mostrava disposada a mantindre relacions sexuals amb el grup d’amics. Explica que abans que tot succeïra, ells i la xica van estar bromejant, en una conversa en la qual van acabar parlant de sexe, segons afirma.

  

 

«Van seguir parlant i li van dir, però has de triar a un, però ella va respondre: ‘perquè vaig a haver de triar a un?’. I li van dir, ‘què vols amb els dos’. I ella va respondre: ‘Jo puc amb els dos i amb els cinc’», és el que explica l’acusat.

  

 

Després d’açò assegura que la conversa es va posar més seriosa, i que va ser a partir d’eixe moment quan es van plantejar anar a algun lloc a mantindre relacions sexuals. «Just després d’eixe comentari, riem i ens mirem. I li vam dir nosaltres, tu no saps amb qui estàs parlant. I ella va dir, ‘qui no ho sabeu sou vosaltres’. Estes paraules suposadament dites per la víctima són les que al·lega l’acusat que els van fer creure que era sexe el que la jove buscava amb ells.

  

 

L’acusat explica a més que ell ja s’havia trobat abans en situacions similars, encara que assegura que no amb tanta gent: «Exactament si li dic cinc amb una, no. Però tres amb una, sí. Quatre i dos, també. Eixe número de cinc amb una si era la primera vegada», assegura.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.