L’autor dels vídeos de la suposada violació de ‘La Manada’ admet haver gravat sexe en grup abans

 

Un dels membres de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero Escudero, qui va gravar les imatges dels fets esdevinguts durant els sanfermins, ha declarat durant quasi 45 minuts davant la fiscal sobre el succeït la nit de la suposada violació.

  

  

L’acusat explica davant la fiscal, segons publica ‘EL Español’, que no era la primera ocasió que gravava relacions grupals. Assegura que altres vegades ja havia succeït així, les gravava, conservava els vídeos un temps per a vore’ls al costat dels seus amics que també havien participat, i ja després els eliminava. En esta ocasió, assegura el xic, no li va donar temps a esborrar els vídeos, ja que els havia conservat per a vore’ls més tard, tots junts, però van ser detinguts abans.

 

Segons l’acusat la jove volia practicar sexe amb ells

  

El xic va assegurar que segons els actes de la presumpta víctima ella es mostrava disposada a mantindre relacions sexuals amb el grup d’amics. Explica que abans que tot succeïra, ells i la xica van estar bromejant, en una conversa en la qual van acabar parlant de sexe, segons afirma.

  

 

«Van seguir parlant i li van dir, però has de triar a un, però ella va respondre: ‘perquè vaig a haver de triar a un?’. I li van dir, ‘què vols amb els dos’. I ella va respondre: ‘Jo puc amb els dos i amb els cinc’», és el que explica l’acusat.

  

 

Després d’açò assegura que la conversa es va posar més seriosa, i que va ser a partir d’eixe moment quan es van plantejar anar a algun lloc a mantindre relacions sexuals. «Just després d’eixe comentari, riem i ens mirem. I li vam dir nosaltres, tu no saps amb qui estàs parlant. I ella va dir, ‘qui no ho sabeu sou vosaltres’. Estes paraules suposadament dites per la víctima són les que al·lega l’acusat que els van fer creure que era sexe el que la jove buscava amb ells.

  

 

L’acusat explica a més que ell ja s’havia trobat abans en situacions similars, encara que assegura que no amb tanta gent: «Exactament si li dic cinc amb una, no. Però tres amb una, sí. Quatre i dos, també. Eixe número de cinc amb una si era la primera vegada», assegura.

Últimes notícies

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.