L’autor dels vídeos de la suposada violació de ‘La Manada’ admet haver gravat sexe en grup abans

 

Un dels membres de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero Escudero, qui va gravar les imatges dels fets esdevinguts durant els sanfermins, ha declarat durant quasi 45 minuts davant la fiscal sobre el succeït la nit de la suposada violació.

  

  

L’acusat explica davant la fiscal, segons publica ‘EL Español’, que no era la primera ocasió que gravava relacions grupals. Assegura que altres vegades ja havia succeït així, les gravava, conservava els vídeos un temps per a vore’ls al costat dels seus amics que també havien participat, i ja després els eliminava. En esta ocasió, assegura el xic, no li va donar temps a esborrar els vídeos, ja que els havia conservat per a vore’ls més tard, tots junts, però van ser detinguts abans.

 

Segons l’acusat la jove volia practicar sexe amb ells

  

El xic va assegurar que segons els actes de la presumpta víctima ella es mostrava disposada a mantindre relacions sexuals amb el grup d’amics. Explica que abans que tot succeïra, ells i la xica van estar bromejant, en una conversa en la qual van acabar parlant de sexe, segons afirma.

  

 

«Van seguir parlant i li van dir, però has de triar a un, però ella va respondre: ‘perquè vaig a haver de triar a un?’. I li van dir, ‘què vols amb els dos’. I ella va respondre: ‘Jo puc amb els dos i amb els cinc’», és el que explica l’acusat.

  

 

Després d’açò assegura que la conversa es va posar més seriosa, i que va ser a partir d’eixe moment quan es van plantejar anar a algun lloc a mantindre relacions sexuals. «Just després d’eixe comentari, riem i ens mirem. I li vam dir nosaltres, tu no saps amb qui estàs parlant. I ella va dir, ‘qui no ho sabeu sou vosaltres’. Estes paraules suposadament dites per la víctima són les que al·lega l’acusat que els van fer creure que era sexe el que la jove buscava amb ells.

  

 

L’acusat explica a més que ell ja s’havia trobat abans en situacions similars, encara que assegura que no amb tanta gent: «Exactament si li dic cinc amb una, no. Però tres amb una, sí. Quatre i dos, també. Eixe número de cinc amb una si era la primera vegada», assegura.

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA cita com a testimoni a la cap de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana

La jutgessa que analitza la gestió de la DANA en la Comunitat Valenciana ha citat com a testimoni a la cap de Protecció Civil de la Delegació del Govern i a altres dos responsables vinculats a la resposta d'emergències.

La Mesa d’Educació no aconseguix frenar la vaga docent del 31 de març després de dos hores de negociació

La Conselleria d'Educació i els sindicats tanquen sense acord una reunió de més de dos hores i mantenen la vaga educativa del 31 de març a l'espera d'una nova Mesa el 16 d'abril.

Hugo Duro es veu capaç de superar el seu rècord de 13 gols amb el València

Hugo Duro, màxim golejador del València esta temporada, confia a superar el seu rècord de 13 gols i subratlla el paper de l'equip i de Mestalla en el seu millor moment com a davanter.

Presó provisional per al jove acusat de matar a punyalades a un home després d’una disputa per una reforma

Un jove de 22 anys entra a la presó provisional acusat d'apunyalar per l'esquena a un home de 48 anys a Torrent després d'una disputa per una reforma en la seua vivenda. La Policia Nacional li va localitzar ocult a Alaquàs i no es descarten més detencions.

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l’exposició Genoma i estructura escultòrica de Park Eun Sun

La Ciutat de les Arts i les Ciències inaugura l'exposició Genoma i estructura escultòrica de l'escultor sud-coreà Park Eun Sun, amb huit peces de gran format en marbre, acer i granit distribuïdes en interior i exterior del complex.

La nova APP GVA+Salut incorpora SIP virtual i accés a imatges clíniques

La Conselleria de Sanitat ha renovat l'APP GVA+Salut amb targeta SIP virtual, accés a imatges clíniques i noves ferramentes digitals per a agilitzar l'atenció i donar més autonomia al pacient.

Set detinguts per usar associacions cannábicas de Torrevieja com a punts de venda de droga

La Guàrdia Civil arresta a set responsables de cinc associacions cannábicas de Torrevieja per utilitzar-les com a punts de venda de marihuana i haixix, amb un menor implicat en l'activitat.

Espanya es mesura a Sèrbia amb el retorn de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i el dubte de Joan García

La selecció espanyola afronta un amistós exigent davant Sèrbia en La Ceràmica, amb el retrobament de Rodri, Lamine Yamal i Pedri i la possible posada de llarg de Joan García en la porteria.