L’autor dels vídeos de la suposada violació de ‘La Manada’ admet haver gravat sexe en grup abans

 

Un dels membres de ‘La Manada’, Antonio Manuel Guerrero Escudero, qui va gravar les imatges dels fets esdevinguts durant els sanfermins, ha declarat durant quasi 45 minuts davant la fiscal sobre el succeït la nit de la suposada violació.

  

  

L’acusat explica davant la fiscal, segons publica ‘EL Español’, que no era la primera ocasió que gravava relacions grupals. Assegura que altres vegades ja havia succeït així, les gravava, conservava els vídeos un temps per a vore’ls al costat dels seus amics que també havien participat, i ja després els eliminava. En esta ocasió, assegura el xic, no li va donar temps a esborrar els vídeos, ja que els havia conservat per a vore’ls més tard, tots junts, però van ser detinguts abans.

 

Segons l’acusat la jove volia practicar sexe amb ells

  

El xic va assegurar que segons els actes de la presumpta víctima ella es mostrava disposada a mantindre relacions sexuals amb el grup d’amics. Explica que abans que tot succeïra, ells i la xica van estar bromejant, en una conversa en la qual van acabar parlant de sexe, segons afirma.

  

 

«Van seguir parlant i li van dir, però has de triar a un, però ella va respondre: ‘perquè vaig a haver de triar a un?’. I li van dir, ‘què vols amb els dos’. I ella va respondre: ‘Jo puc amb els dos i amb els cinc’», és el que explica l’acusat.

  

 

Després d’açò assegura que la conversa es va posar més seriosa, i que va ser a partir d’eixe moment quan es van plantejar anar a algun lloc a mantindre relacions sexuals. «Just després d’eixe comentari, riem i ens mirem. I li vam dir nosaltres, tu no saps amb qui estàs parlant. I ella va dir, ‘qui no ho sabeu sou vosaltres’. Estes paraules suposadament dites per la víctima són les que al·lega l’acusat que els van fer creure que era sexe el que la jove buscava amb ells.

  

 

L’acusat explica a més que ell ja s’havia trobat abans en situacions similars, encara que assegura que no amb tanta gent: «Exactament si li dic cinc amb una, no. Però tres amb una, sí. Quatre i dos, també. Eixe número de cinc amb una si era la primera vegada», assegura.

Últimes notícies

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.

Corberán denuncia la desigualtat de descans del Valencia davant el Betis

Carlos Corberán assegura que el Valencia arribarà al partit de Lliga contra el Betis amb un dia menys de descans i un 33 % menys de recuperació física, cosa que considera una situació injusta, encara que desvincula el club sevillà de la responsabilitat.