L’112 rep prop de 5.000 telefonades d’alertes d’incendis durant este any

El servei d'emergències valencià ha rebut este any quasi 5.000 telefonades d'alertes d'incendis. Esta és la donada que recull l'informe de la Generalitat per a fer balanç de la campanya 'Stop al foc', dedicada a la prevenció dels incendis forestals. L'Agència Valenciana d'Emergències insistix en la importància de telefonar a l'112, ja que esta simple acció és crucial per a acabar amb el foc el més prompte possible. A més, segons l'informe els grans incendis registraren més de 100 telefonades d'alerta. L'Agència d'Emergències considera també que les xarxes socials han estat una eina fonamental per a comunicar a l'Administració de manera directa amb els ciutadans.

 

 

Campanya per a fer un bon ús de l'aigua 

Vist l'èxit de la campanya 'Stop contra el foc', ara el president de la Generalitat, Ximo Puig, i la consellera de Medi Ambient, Elena Cebrián, han posat en marxa una altra campanya, en este cas, per a fomentar l'estalvi de l'aigua davant la greu sequedat que patix la Comunitat Valenciana.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.