L’112 rep prop de 5.000 telefonades d’alertes d’incendis durant este any

El servei d'emergències valencià ha rebut este any quasi 5.000 telefonades d'alertes d'incendis. Esta és la donada que recull l'informe de la Generalitat per a fer balanç de la campanya 'Stop al foc', dedicada a la prevenció dels incendis forestals. L'Agència Valenciana d'Emergències insistix en la importància de telefonar a l'112, ja que esta simple acció és crucial per a acabar amb el foc el més prompte possible. A més, segons l'informe els grans incendis registraren més de 100 telefonades d'alerta. L'Agència d'Emergències considera també que les xarxes socials han estat una eina fonamental per a comunicar a l'Administració de manera directa amb els ciutadans.

 

 

Campanya per a fer un bon ús de l'aigua 

Vist l'èxit de la campanya 'Stop contra el foc', ara el president de la Generalitat, Ximo Puig, i la consellera de Medi Ambient, Elena Cebrián, han posat en marxa una altra campanya, en este cas, per a fomentar l'estalvi de l'aigua davant la greu sequedat que patix la Comunitat Valenciana.

 

Últimes notícies

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.