L’Ajuntament de Benifaió inicia les obres de millores en les instal·lacions del CEIP Trullás

 

L’Ajuntament de Benifaió ha iniciat les actuacions de millores en el CEIP Trullás, actuacions que ascendeixen, com assegura l’alcaldessa Marta Ortiz a més de 70.000 euros. «Entre les millores que s’estan realitzant destaca la ubicació d’una passarel·la d’accés al col·legi i l’evacuació de les aigües residuals del centre per a connectar-les amb la xarxa de clavegueram de la població» comenta el primer tinent d’alcalde Xavier Martínez. Respecte a aquest últim punt, Ortiz assenyala que des de la construcció del centre educatiu «el desguàs d’aquestes aigües residuals es duia a terme directament a la sèquia de reg, una situació que hem treballat per a poder solucionar-la com farem també en l’Institut, ja estan en marxa aquestes obres per a resoldre també aquest problema en el CEIP Trullás des de fa molts anys». L’alcaldessa recorda també que fa unes setmanes «duem a terme la instal·lació de l’alarma en el centre educatiu per a dotar-o d’una major seguretat». L’edil Martínez matisa que els centres educatius «són una prioritat en el treball diari d’aquest equip de govern municipal, hem aconseguit moltes millores en matèria d’instal·lacions escolars a més d’aconseguir que des de la Conselleria invertiren instal·lant calefacció en les aules d’infantil i primària, també anem a finalitzar la instal·lació de la passarel·la de fusta per a millorar els accessos dels vianants al centre educatiu».

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.