6.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Ajuntament de Benifaió inicia les obres de millores en les instal·lacions del CEIP Trullás

 

L’Ajuntament de Benifaió ha iniciat les actuacions de millores en el CEIP Trullás, actuacions que ascendeixen, com assegura l’alcaldessa Marta Ortiz a més de 70.000 euros. «Entre les millores que s’estan realitzant destaca la ubicació d’una passarel·la d’accés al col·legi i l’evacuació de les aigües residuals del centre per a connectar-les amb la xarxa de clavegueram de la població» comenta el primer tinent d’alcalde Xavier Martínez. Respecte a aquest últim punt, Ortiz assenyala que des de la construcció del centre educatiu «el desguàs d’aquestes aigües residuals es duia a terme directament a la sèquia de reg, una situació que hem treballat per a poder solucionar-la com farem també en l’Institut, ja estan en marxa aquestes obres per a resoldre també aquest problema en el CEIP Trullás des de fa molts anys». L’alcaldessa recorda també que fa unes setmanes «duem a terme la instal·lació de l’alarma en el centre educatiu per a dotar-o d’una major seguretat». L’edil Martínez matisa que els centres educatius «són una prioritat en el treball diari d’aquest equip de govern municipal, hem aconseguit moltes millores en matèria d’instal·lacions escolars a més d’aconseguir que des de la Conselleria invertiren instal·lant calefacció en les aules d’infantil i primària, també anem a finalitzar la instal·lació de la passarel·la de fusta per a millorar els accessos dels vianants al centre educatiu».

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.