10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

L’Ajuntament de Benifaió inicia les obres de millores en les instal·lacions del CEIP Trullás

 

L’Ajuntament de Benifaió ha iniciat les actuacions de millores en el CEIP Trullás, actuacions que ascendeixen, com assegura l’alcaldessa Marta Ortiz a més de 70.000 euros. «Entre les millores que s’estan realitzant destaca la ubicació d’una passarel·la d’accés al col·legi i l’evacuació de les aigües residuals del centre per a connectar-les amb la xarxa de clavegueram de la població» comenta el primer tinent d’alcalde Xavier Martínez. Respecte a aquest últim punt, Ortiz assenyala que des de la construcció del centre educatiu «el desguàs d’aquestes aigües residuals es duia a terme directament a la sèquia de reg, una situació que hem treballat per a poder solucionar-la com farem també en l’Institut, ja estan en marxa aquestes obres per a resoldre també aquest problema en el CEIP Trullás des de fa molts anys». L’alcaldessa recorda també que fa unes setmanes «duem a terme la instal·lació de l’alarma en el centre educatiu per a dotar-o d’una major seguretat». L’edil Martínez matisa que els centres educatius «són una prioritat en el treball diari d’aquest equip de govern municipal, hem aconseguit moltes millores en matèria d’instal·lacions escolars a més d’aconseguir que des de la Conselleria invertiren instal·lant calefacció en les aules d’infantil i primària, també anem a finalitzar la instal·lació de la passarel·la de fusta per a millorar els accessos dels vianants al centre educatiu».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón ha declarat que l’És-Alert del 29-O va sonar quan anaven cap al Cecopi i encara estaven a València

El conductor ha explicat davant la jutgessa que el primer avís És-Alert els va sorprendre abans d'eixir de València rumb al Cecopi. Ha precisat que va deixar al llavors president en el seu domicili entre la mitjanit i l'una.

Detinguda a València una dona de 68 anys per retindre a dos persones a la seua casa

La Policia Nacional ha detingut a València a una dona de 68 anys per presumptament segrestar un home al qual acabava de conéixer i a una altra dona en la seua vivenda. Les dos víctimes van ser alliberades després d'una entrada forçada amb suport de bombers.

Retencions de prop de 35 quilòmetres a primera hora en les carreteres de València

Les carreteres de la província registren a primera hora retencions que sumen prop de 35 km, amb incidències en V-31, V-30, A-7, A-3, CV-36 i CV-35, sobretot cap a la capital i el port.

El vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i de cels buidats en la Comunitat Valenciana

El nord de Castelló encara registra ratxes molt fortes este divendres, però el vent amaina i el cap de setmana arriba amb estabilitat, cels buidats i màximes a l'alça.

El director general d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia rellevar la Secretaria Autonòmica. L'àrea encadena nomenaments i avança en una renovació interna en plena causa penal per la gestió de la DANA.

El director d’Innovació en Emergències de la Generalitat demana el seu cessament

Raúl Quílez ha sol·licitat el seu cessament com a director d'Innovació en Emergències. La Conselleria estudia renovar la Secretaria Autonòmica, que ocupa Irene Rodríguez.

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.