18.3 C
València
Divendres, 24 octubre, 2025

L’Ajuntament de Benifaió inicia les obres de millores en les instal·lacions del CEIP Trullás

 

L’Ajuntament de Benifaió ha iniciat les actuacions de millores en el CEIP Trullás, actuacions que ascendeixen, com assegura l’alcaldessa Marta Ortiz a més de 70.000 euros. «Entre les millores que s’estan realitzant destaca la ubicació d’una passarel·la d’accés al col·legi i l’evacuació de les aigües residuals del centre per a connectar-les amb la xarxa de clavegueram de la població» comenta el primer tinent d’alcalde Xavier Martínez. Respecte a aquest últim punt, Ortiz assenyala que des de la construcció del centre educatiu «el desguàs d’aquestes aigües residuals es duia a terme directament a la sèquia de reg, una situació que hem treballat per a poder solucionar-la com farem també en l’Institut, ja estan en marxa aquestes obres per a resoldre també aquest problema en el CEIP Trullás des de fa molts anys». L’alcaldessa recorda també que fa unes setmanes «duem a terme la instal·lació de l’alarma en el centre educatiu per a dotar-o d’una major seguretat». L’edil Martínez matisa que els centres educatius «són una prioritat en el treball diari d’aquest equip de govern municipal, hem aconseguit moltes millores en matèria d’instal·lacions escolars a més d’aconseguir que des de la Conselleria invertiren instal·lant calefacció en les aules d’infantil i primària, també anem a finalitzar la instal·lació de la passarel·la de fusta per a millorar els accessos dels vianants al centre educatiu».

Últimes notícies

Antonio Tejero, condemnat pel 23F, en estat terminal en un hospital de València

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil, de 93 anys, està conscient i acompanyat per la seua família en un centre sanitari d'Alzira. Va ser condemnat pel 23F i va obtindre la llibertat condicional en 1996.

PowerCo impartirà el primer màster interuniversitari per a fabricar bateries a Espanya

PowerCo i les dos universitats públiques valencianes llançaran un màster semipresencial de 60 crèdits que replica el procés productiu per a formar talent local. El pla inclou huit mòduls, TFM alineat amb la planta i pràctiques remunerades en la gigafactoria.

La Diputació insta Govern i Consell a accelerar les ajudes després de la DANA i a reforçar la prevenció

El ple de la Diputació de València ha aprovat per unanimitat demanar a Govern i Consell que acceleren el pagament d'ajudes per la DANA i que rendisquen comptes del pla de recuperació. La sessió ha inclòs un minut de silenci per les 229 víctimes de la riuada, en vespres del seu primer aniversari.

Morant defén que les ajudes de la DANA que arriben són del Govern i qüestiona a Mazón

La ministra ha assegurat que les ajudes que ja perceben els afectats per la DANA procedixen de l'Executiu central i ha criticat la falta de transparència del Consell. Ha citat 8.000 milions transferits i més de 10.000 beneficiaris d'ajudes de 600 euros per a material educatiu.

Aldaia ha perdut el 50% dels seus vehicles i vivendes en la dana, segons Luján

L'alcalde d'Aldaia xifra en 10.000 els vehicles i en 4.000 els immobles danyats per la dana del 29 d'octubre, amb sis morts i mig municipi afectat. Denuncia retards en la reconstrucció i demana una direcció supramunicipal de l'emergència.

Camarero exigix al Govern transparència sobre les donacions després de la DANA

Camarero ha reclamat que el Govern publique el saldo i l'ús del compte de donacions oberta després de la DANA i ha acusat a Diana Morant d'opacitat i faules.

Morant veu una ocurrència permetre triar entre valencià i castellà a la PAU

La ministra ha qualificat d'ocurrència la proposta del Consell perquè l'alumnat puga triar entre les proves de castellà o valencià i ha demanat centrar-se en la qualitat docent.

A les 12h del 29-O ja es percebia el risc i hi havia rescats, segons un tècnic d’Emergències

L'operador va situar el punt crític de la DANA al migdia del 29-O, amb rescats ja en marxa i risc evident. Aemet va passar a roig sense avís i el Cecopi no es va convocar encara.