L’Ajuntament de Benifaió inicia les obres de millores en les instal·lacions del CEIP Trullás

 

L’Ajuntament de Benifaió ha iniciat les actuacions de millores en el CEIP Trullás, actuacions que ascendeixen, com assegura l’alcaldessa Marta Ortiz a més de 70.000 euros. «Entre les millores que s’estan realitzant destaca la ubicació d’una passarel·la d’accés al col·legi i l’evacuació de les aigües residuals del centre per a connectar-les amb la xarxa de clavegueram de la població» comenta el primer tinent d’alcalde Xavier Martínez. Respecte a aquest últim punt, Ortiz assenyala que des de la construcció del centre educatiu «el desguàs d’aquestes aigües residuals es duia a terme directament a la sèquia de reg, una situació que hem treballat per a poder solucionar-la com farem també en l’Institut, ja estan en marxa aquestes obres per a resoldre també aquest problema en el CEIP Trullás des de fa molts anys». L’alcaldessa recorda també que fa unes setmanes «duem a terme la instal·lació de l’alarma en el centre educatiu per a dotar-o d’una major seguretat». L’edil Martínez matisa que els centres educatius «són una prioritat en el treball diari d’aquest equip de govern municipal, hem aconseguit moltes millores en matèria d’instal·lacions escolars a més d’aconseguir que des de la Conselleria invertiren instal·lant calefacció en les aules d’infantil i primària, també anem a finalitzar la instal·lació de la passarel·la de fusta per a millorar els accessos dels vianants al centre educatiu».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.