L’Ajuntament d’Almussafes posa en marxa el seu sisé Pla d’Ocupació Local

 

 

Dimarts passat 4 de desembre es van incorporar als seus llocs de treball les dotze persones seleccionades per a formar part del nou Pla d’Ocupació Local (POL) desenvolupat per la Regidoria d’Ocupació de l’Ajuntament d’Almussafes. Es tracta del sisé programa completat des de l’inici de la present legislatura, una iniciativa amb què l’executiu local brinda una oportunitat professional a veïns i veïnes amb dificultats d’inserció laboral. Amb la finalitat de millorar les condicions de treball de les persones destinatàries de la iniciativa, així com una major estabilitat econòmica de les mateixes, des de l’executiu s’ha optat per aplicar una ampliació a la duració del contracte en esta nova convocatòria del POL. De fet, la relació laboral del nou grup d’operaris amb l’administració local passa, en esta ocasió, de quatre a sis mesos. Els distints departaments de l’administració local ja han rebut al grup de treballadors i treballadores, entre els quals es troben tres oficials de segona de la construcció, un peó d’obra, dos pintors, dos peons de neteja, altres dos de jardineria, un auxiliar administratiu i un conserge. En 2017, estos plans, creats directament per l’executiu municipal i inclosos en el Pla Estratègic de Foment de l’ocupació 2016-2020, van permetre la contractació durant quatre mesos de 60 veïns i veïnes amb dificultats per a la seua inserció laboral.

Esta iniciativa, finançada íntegrament amb fons propis del consistori municipal, va suposar una inversió total de 400.000 euros l’any passat i la intenció de l’executiu municipal és seguir en esta direcció. «La nostra aposta per l’ocupació és ferma i decidida i per això la nostra estratègia és molt clara: hem d’aprofitar tots els nostres recursos per a continuar abaixant la taxa de desocupació», explica l’alcalde, Toni González. Prova d’eixe compromís, la inversió d’un total de 2.153.081 euros destinats íntegrament a polítiques d’ocupació durant l’any. «Des de l’executiu local estem combinant la implementació de distints programes d’ocupació dirigits a diversos col·lectius poblacionals i el resultat considere que està sent molt satisfactori per a Almussafes, atés que la nostra taxa de desocupació es troba en estos moments en el 6%, el que es considera pràcticament una desocupació tècnica».

Últimes notícies

Quasi 900 cançons aspiren a entrar al Benidorm Fest 2027

RTVE ha rebut prop de 900 cançons per a la sisena edició del Benidorm Fest 2027, després d’un procés de 115 dies que ha avançat el calendari per a millorar la planificació. Ara la corporació triarà almenys 16 temes, ampliables fins a 20, i podria convidar artistes de prestigi.

Benetússer rebrà 1,78 milions per a recuperar quatre instal·lacions malmeses per la dana

El ple de l’Ajuntament de Benetússer ha aprovat quatre projectes de reconstrucció en edificis municipals danyats per la dana, finançats amb 1,78 milions d’euros del Ministeri de Política Territorial.

Més de 16.600 llauradors valencians cobraran 13,7 milions per fertilitzants al setembre

El Ministeri d'Agricultura ingressarà la primera setmana de setembre 13,78 milions d'euros a 16.615 agricultors valencians per l'ajuda extraordinària a fertilitzants, dins d'un paquet estatal de quasi 495 milions. Altres 9.362 productors de tot Espanya continuen pendents de tràmits per poder cobrar.

La Generalitat recorrerà el nou Reglament de Costes per a protegir els veïns de Dénia

La Generalitat ha anunciat a les associacions d’afectats de Dénia que recorrerà la reforma del Reglament General de Costes per via administrativa, política i judicial. El Consell presentarà recurs en setembre i defensa compatibilitzar la protecció del litoral amb la seguretat jurídica de milers de propietaris.

Tancament de parcs naturals i nivell 3 d’emergència per risc d’incendis el dia de l’eclipse

La Generalitat activarà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis el 12 d’agost per l’eclipse solar i tancarà diversos parcs naturals de la Comunitat Valenciana. A més, es desplegarà un ampli dispositiu amb 26 mitjans aeris i 2.500 agents de seguretat en les províncies de València i Castelló.

Alicante concentra un de cada sis ucraïnesos amb residència a Espanya

Espanya compta amb 353.009 ciutadans ucraïnesos amb permís de residència, un 8,2 % més que fa un any, i la província d’Alacant en concentra 62.831, més d’un de cada sis.

Les matriculacions de turismes cauen un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana

La venda de turismes nous ha baixat un 10,9 % en juliol a la Comunitat Valenciana, fins als 8.573 vehicles, mentre que a Espanya ha pujat un 3,7 % i ha arribat a 101.949 unitats.

El PSPV exigix al Consell que accepte la nova financiació i la quita del deute

El PSPV-PSOE reclama al Consell que accepte la proposta estatal de nou model de finançament i la condonació de 11.200 milions de deute, després d’incrementar-se fins a 75.795 milions els compromisos de gasto futurs.
FILMOTECA D'ESTIU