L’Ajuntament d’Almussafes posa en marxa el seu sisé Pla d’Ocupació Local

 

 

Dimarts passat 4 de desembre es van incorporar als seus llocs de treball les dotze persones seleccionades per a formar part del nou Pla d’Ocupació Local (POL) desenvolupat per la Regidoria d’Ocupació de l’Ajuntament d’Almussafes. Es tracta del sisé programa completat des de l’inici de la present legislatura, una iniciativa amb què l’executiu local brinda una oportunitat professional a veïns i veïnes amb dificultats d’inserció laboral. Amb la finalitat de millorar les condicions de treball de les persones destinatàries de la iniciativa, així com una major estabilitat econòmica de les mateixes, des de l’executiu s’ha optat per aplicar una ampliació a la duració del contracte en esta nova convocatòria del POL. De fet, la relació laboral del nou grup d’operaris amb l’administració local passa, en esta ocasió, de quatre a sis mesos. Els distints departaments de l’administració local ja han rebut al grup de treballadors i treballadores, entre els quals es troben tres oficials de segona de la construcció, un peó d’obra, dos pintors, dos peons de neteja, altres dos de jardineria, un auxiliar administratiu i un conserge. En 2017, estos plans, creats directament per l’executiu municipal i inclosos en el Pla Estratègic de Foment de l’ocupació 2016-2020, van permetre la contractació durant quatre mesos de 60 veïns i veïnes amb dificultats per a la seua inserció laboral.

Esta iniciativa, finançada íntegrament amb fons propis del consistori municipal, va suposar una inversió total de 400.000 euros l’any passat i la intenció de l’executiu municipal és seguir en esta direcció. «La nostra aposta per l’ocupació és ferma i decidida i per això la nostra estratègia és molt clara: hem d’aprofitar tots els nostres recursos per a continuar abaixant la taxa de desocupació», explica l’alcalde, Toni González. Prova d’eixe compromís, la inversió d’un total de 2.153.081 euros destinats íntegrament a polítiques d’ocupació durant l’any. «Des de l’executiu local estem combinant la implementació de distints programes d’ocupació dirigits a diversos col·lectius poblacionals i el resultat considere que està sent molt satisfactori per a Almussafes, atés que la nostra taxa de desocupació es troba en estos moments en el 6%, el que es considera pràcticament una desocupació tècnica».

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.