13.6 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

L’Ajuntament d’Almussafes posa en marxa el seu sisé Pla d’Ocupació Local

 

 

Dimarts passat 4 de desembre es van incorporar als seus llocs de treball les dotze persones seleccionades per a formar part del nou Pla d’Ocupació Local (POL) desenvolupat per la Regidoria d’Ocupació de l’Ajuntament d’Almussafes. Es tracta del sisé programa completat des de l’inici de la present legislatura, una iniciativa amb què l’executiu local brinda una oportunitat professional a veïns i veïnes amb dificultats d’inserció laboral. Amb la finalitat de millorar les condicions de treball de les persones destinatàries de la iniciativa, així com una major estabilitat econòmica de les mateixes, des de l’executiu s’ha optat per aplicar una ampliació a la duració del contracte en esta nova convocatòria del POL. De fet, la relació laboral del nou grup d’operaris amb l’administració local passa, en esta ocasió, de quatre a sis mesos. Els distints departaments de l’administració local ja han rebut al grup de treballadors i treballadores, entre els quals es troben tres oficials de segona de la construcció, un peó d’obra, dos pintors, dos peons de neteja, altres dos de jardineria, un auxiliar administratiu i un conserge. En 2017, estos plans, creats directament per l’executiu municipal i inclosos en el Pla Estratègic de Foment de l’ocupació 2016-2020, van permetre la contractació durant quatre mesos de 60 veïns i veïnes amb dificultats per a la seua inserció laboral.

Esta iniciativa, finançada íntegrament amb fons propis del consistori municipal, va suposar una inversió total de 400.000 euros l’any passat i la intenció de l’executiu municipal és seguir en esta direcció. «La nostra aposta per l’ocupació és ferma i decidida i per això la nostra estratègia és molt clara: hem d’aprofitar tots els nostres recursos per a continuar abaixant la taxa de desocupació», explica l’alcalde, Toni González. Prova d’eixe compromís, la inversió d’un total de 2.153.081 euros destinats íntegrament a polítiques d’ocupació durant l’any. «Des de l’executiu local estem combinant la implementació de distints programes d’ocupació dirigits a diversos col·lectius poblacionals i el resultat considere que està sent molt satisfactori per a Almussafes, atés que la nostra taxa de desocupació es troba en estos moments en el 6%, el que es considera pràcticament una desocupació tècnica».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat este diumenge MVP de la Copa del Rei després de liderar el triomf del Baskonia davant el Reial Madrid per 89-100. Va firmar 22 punts, 11 rebots i un 38 de valoració, el més alt de la final.