L’Ajuntament de Morella incorpora 18 treballadors i treballadores amb el programa Avalem Joves

Morella ha incorporat 18 treballadores i treballadors amb el programa Avalem Joves de la Generalitat Valenciana, iniciativa que compartix amb el Fons Social Europeu i el Servef durant els mesos de juliol i agost. Així ho ha confirmat l'ajuntament de la localitat que hui ha mantingut una reunió amb tots els nous integrants amb la fi d'organitzar les tasques en les diferents àrees que ocupen. Aquestos es distribuïxen entre la brigada municipal, mestres infantil, monitors d'activitats, disseny, una llicenciada en Belles Arts, treballadors socials, auxiliar d'infermeria i manteniment. Judit García, la regidora de Treball destacà que «és una oportunitat perquè els joves obtinguen experiència laboral i per a l'ajuntament de realitzar més treballs i de manera més eficient». També ha explicat que «l'ajuntament s'esforça per a tindre la capacitat d'acollir este gran nombre de contractacions». L'alcalde per la seua banda, ha comentat que s'està repetint l'experiència d'este any per a incorporar a aquest nombre de persones alhora. Així amb el treball i la col·laboració de totes integrarem estes persones en les seues diferents tasques. Ha destacat, a més que l'ajuntament està obert a propostes noves i idees en totes les àrees i que es tracta de col·laborar i preguntar per engreixar l'engranatge per a poder oferir tots els serveis de la millor manera possible».

Finalment la regidora ha subratllat la gran oportunitat laboral que suposa per a estos joves, ja que van a tindre un any d'experiència per a poder millorar els serveis públics. El programa Avalem Joves abasta una àmplia oferta de llocs de treball de manera que hi ha places que requerixen titulació universitària i altres que no. Cal recordar que el mes de juliol de l'any 2017 s'incorporaren 20 joves en diferents àrees de Morella i aquesta edició 18. La Conselleria d'Economia Sostenible per la seua banda, mitjançant el Servei Valencià de Treball i Formació (Servef) oferix fins a 20.000 euros per cada contracte indefinit a persones parades joves qualificades i 8.500 euros per a contactes en pràctiques. Es tracta de la major línia d'ajudes de la història del Govern valencià per a promoure la contractació de joves en empreses. Qualsevol empresa privada amb àmbit d'actuació en la Comunitat pot sol·licitar aquestes ajudes fins al 31 d'octubre.

 

Últimes notícies

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.