22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’Ajuntament de Morella incorpora 18 treballadors i treballadores amb el programa Avalem Joves

Morella ha incorporat 18 treballadores i treballadors amb el programa Avalem Joves de la Generalitat Valenciana, iniciativa que compartix amb el Fons Social Europeu i el Servef durant els mesos de juliol i agost. Així ho ha confirmat l'ajuntament de la localitat que hui ha mantingut una reunió amb tots els nous integrants amb la fi d'organitzar les tasques en les diferents àrees que ocupen. Aquestos es distribuïxen entre la brigada municipal, mestres infantil, monitors d'activitats, disseny, una llicenciada en Belles Arts, treballadors socials, auxiliar d'infermeria i manteniment. Judit García, la regidora de Treball destacà que «és una oportunitat perquè els joves obtinguen experiència laboral i per a l'ajuntament de realitzar més treballs i de manera més eficient». També ha explicat que «l'ajuntament s'esforça per a tindre la capacitat d'acollir este gran nombre de contractacions». L'alcalde per la seua banda, ha comentat que s'està repetint l'experiència d'este any per a incorporar a aquest nombre de persones alhora. Així amb el treball i la col·laboració de totes integrarem estes persones en les seues diferents tasques. Ha destacat, a més que l'ajuntament està obert a propostes noves i idees en totes les àrees i que es tracta de col·laborar i preguntar per engreixar l'engranatge per a poder oferir tots els serveis de la millor manera possible».

Finalment la regidora ha subratllat la gran oportunitat laboral que suposa per a estos joves, ja que van a tindre un any d'experiència per a poder millorar els serveis públics. El programa Avalem Joves abasta una àmplia oferta de llocs de treball de manera que hi ha places que requerixen titulació universitària i altres que no. Cal recordar que el mes de juliol de l'any 2017 s'incorporaren 20 joves en diferents àrees de Morella i aquesta edició 18. La Conselleria d'Economia Sostenible per la seua banda, mitjançant el Servei Valencià de Treball i Formació (Servef) oferix fins a 20.000 euros per cada contracte indefinit a persones parades joves qualificades i 8.500 euros per a contactes en pràctiques. Es tracta de la major línia d'ajudes de la història del Govern valencià per a promoure la contractació de joves en empreses. Qualsevol empresa privada amb àmbit d'actuació en la Comunitat pot sol·licitar aquestes ajudes fins al 31 d'octubre.

 

Últimes notícies

Baldoví lliga Aragó a l’avanç de l’esquerra arrelada i obri la porta a aliances en la Comunitat

El síndic de Compromís ha vinculat el resultat a Aragó amb la força de les esquerres pegades al territori i ha obert a aliances si prioritzen problemes valencians.

Feijóo es mostra ‘raonablement satisfet’ amb el resultat a Aragó i advertix de la polarització

Feijóo ha valorat el 34% i la major distància amb el PSOE a Aragó i ha assenyalat que no sap si eixe patró és extrapolable. Ha alertat de la polarització.

El PP assenyala a Miguel Polo com a responsable polític de les morts del barranc de Poio

El PP ha acusat a Miguel Polo, president de la CHJ, de ser responsable polític de les morts del barranc de Poio. Polo ha defés que la CHJ va informar Emergències i ha qüestionat la gestió i interpretació dels avisos durant la DANA.

Una dona dona a llum a València amb assistència telefònica del CICU

Una embarassada de 37 setmanes ha donat a llum en el seu domicili de València guiada per una metge del CICU per telèfon. Mare i bebé estan en bon estat.

L’Ajuntament d’Alacant anuncia que exclourà a regidors, càrrecs i assessors dels processos de VPP

L'equip de govern ha comunicat que restringirà a regidors, càrrecs i personal de confiança concórrer a les VPP. La decisió arriba després de la crisi dels Naus.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

L'Executiu ha aprovat un decret llei que limita pujades en béns i servicis durant emergències. La mesura fixa referències de 30 dies i obliga a informar.

Dimarts amb pluges febles, mínimes a l’alça i vent molt fort a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts amb cels nuvolosos, pluges febles ocasionals i un ascens notable de les mínimes. El vent d'oest bufarà fort amb ratxes molt fortes a l'interior.

València tanca parcs, jardins i cementeris i suspén activitats a l’aire lliure per alerta taronja de vent

L'Ajuntament de València ha tancat parcs, jardins i cementeris i ha suspés les activitats a l'aire lliure este dimarts després d'activar-se l'alerta taronja per vent de Aemet. Es demana evitar zones arbrades i bastides, assegurar vivendes i seguir els avisos oficials.