L’Ajuntament de Morella incorpora 18 treballadors i treballadores amb el programa Avalem Joves

Morella ha incorporat 18 treballadores i treballadors amb el programa Avalem Joves de la Generalitat Valenciana, iniciativa que compartix amb el Fons Social Europeu i el Servef durant els mesos de juliol i agost. Així ho ha confirmat l'ajuntament de la localitat que hui ha mantingut una reunió amb tots els nous integrants amb la fi d'organitzar les tasques en les diferents àrees que ocupen. Aquestos es distribuïxen entre la brigada municipal, mestres infantil, monitors d'activitats, disseny, una llicenciada en Belles Arts, treballadors socials, auxiliar d'infermeria i manteniment. Judit García, la regidora de Treball destacà que «és una oportunitat perquè els joves obtinguen experiència laboral i per a l'ajuntament de realitzar més treballs i de manera més eficient». També ha explicat que «l'ajuntament s'esforça per a tindre la capacitat d'acollir este gran nombre de contractacions». L'alcalde per la seua banda, ha comentat que s'està repetint l'experiència d'este any per a incorporar a aquest nombre de persones alhora. Així amb el treball i la col·laboració de totes integrarem estes persones en les seues diferents tasques. Ha destacat, a més que l'ajuntament està obert a propostes noves i idees en totes les àrees i que es tracta de col·laborar i preguntar per engreixar l'engranatge per a poder oferir tots els serveis de la millor manera possible».

Finalment la regidora ha subratllat la gran oportunitat laboral que suposa per a estos joves, ja que van a tindre un any d'experiència per a poder millorar els serveis públics. El programa Avalem Joves abasta una àmplia oferta de llocs de treball de manera que hi ha places que requerixen titulació universitària i altres que no. Cal recordar que el mes de juliol de l'any 2017 s'incorporaren 20 joves en diferents àrees de Morella i aquesta edició 18. La Conselleria d'Economia Sostenible per la seua banda, mitjançant el Servei Valencià de Treball i Formació (Servef) oferix fins a 20.000 euros per cada contracte indefinit a persones parades joves qualificades i 8.500 euros per a contactes en pràctiques. Es tracta de la major línia d'ajudes de la història del Govern valencià per a promoure la contractació de joves en empreses. Qualsevol empresa privada amb àmbit d'actuació en la Comunitat pot sol·licitar aquestes ajudes fins al 31 d'octubre.

 

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.