L’Ajuntament de Morella incorpora 18 treballadors i treballadores amb el programa Avalem Joves

Morella ha incorporat 18 treballadores i treballadors amb el programa Avalem Joves de la Generalitat Valenciana, iniciativa que compartix amb el Fons Social Europeu i el Servef durant els mesos de juliol i agost. Així ho ha confirmat l'ajuntament de la localitat que hui ha mantingut una reunió amb tots els nous integrants amb la fi d'organitzar les tasques en les diferents àrees que ocupen. Aquestos es distribuïxen entre la brigada municipal, mestres infantil, monitors d'activitats, disseny, una llicenciada en Belles Arts, treballadors socials, auxiliar d'infermeria i manteniment. Judit García, la regidora de Treball destacà que «és una oportunitat perquè els joves obtinguen experiència laboral i per a l'ajuntament de realitzar més treballs i de manera més eficient». També ha explicat que «l'ajuntament s'esforça per a tindre la capacitat d'acollir este gran nombre de contractacions». L'alcalde per la seua banda, ha comentat que s'està repetint l'experiència d'este any per a incorporar a aquest nombre de persones alhora. Així amb el treball i la col·laboració de totes integrarem estes persones en les seues diferents tasques. Ha destacat, a més que l'ajuntament està obert a propostes noves i idees en totes les àrees i que es tracta de col·laborar i preguntar per engreixar l'engranatge per a poder oferir tots els serveis de la millor manera possible».

Finalment la regidora ha subratllat la gran oportunitat laboral que suposa per a estos joves, ja que van a tindre un any d'experiència per a poder millorar els serveis públics. El programa Avalem Joves abasta una àmplia oferta de llocs de treball de manera que hi ha places que requerixen titulació universitària i altres que no. Cal recordar que el mes de juliol de l'any 2017 s'incorporaren 20 joves en diferents àrees de Morella i aquesta edició 18. La Conselleria d'Economia Sostenible per la seua banda, mitjançant el Servei Valencià de Treball i Formació (Servef) oferix fins a 20.000 euros per cada contracte indefinit a persones parades joves qualificades i 8.500 euros per a contactes en pràctiques. Es tracta de la major línia d'ajudes de la història del Govern valencià per a promoure la contractació de joves en empreses. Qualsevol empresa privada amb àmbit d'actuació en la Comunitat pot sol·licitar aquestes ajudes fins al 31 d'octubre.

 

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.