L’Ajuntament de Morella incorpora 18 treballadors i treballadores amb el programa Avalem Joves

Morella ha incorporat 18 treballadores i treballadors amb el programa Avalem Joves de la Generalitat Valenciana, iniciativa que compartix amb el Fons Social Europeu i el Servef durant els mesos de juliol i agost. Així ho ha confirmat l'ajuntament de la localitat que hui ha mantingut una reunió amb tots els nous integrants amb la fi d'organitzar les tasques en les diferents àrees que ocupen. Aquestos es distribuïxen entre la brigada municipal, mestres infantil, monitors d'activitats, disseny, una llicenciada en Belles Arts, treballadors socials, auxiliar d'infermeria i manteniment. Judit García, la regidora de Treball destacà que «és una oportunitat perquè els joves obtinguen experiència laboral i per a l'ajuntament de realitzar més treballs i de manera més eficient». També ha explicat que «l'ajuntament s'esforça per a tindre la capacitat d'acollir este gran nombre de contractacions». L'alcalde per la seua banda, ha comentat que s'està repetint l'experiència d'este any per a incorporar a aquest nombre de persones alhora. Així amb el treball i la col·laboració de totes integrarem estes persones en les seues diferents tasques. Ha destacat, a més que l'ajuntament està obert a propostes noves i idees en totes les àrees i que es tracta de col·laborar i preguntar per engreixar l'engranatge per a poder oferir tots els serveis de la millor manera possible».

Finalment la regidora ha subratllat la gran oportunitat laboral que suposa per a estos joves, ja que van a tindre un any d'experiència per a poder millorar els serveis públics. El programa Avalem Joves abasta una àmplia oferta de llocs de treball de manera que hi ha places que requerixen titulació universitària i altres que no. Cal recordar que el mes de juliol de l'any 2017 s'incorporaren 20 joves en diferents àrees de Morella i aquesta edició 18. La Conselleria d'Economia Sostenible per la seua banda, mitjançant el Servei Valencià de Treball i Formació (Servef) oferix fins a 20.000 euros per cada contracte indefinit a persones parades joves qualificades i 8.500 euros per a contactes en pràctiques. Es tracta de la major línia d'ajudes de la història del Govern valencià per a promoure la contractació de joves en empreses. Qualsevol empresa privada amb àmbit d'actuació en la Comunitat pot sol·licitar aquestes ajudes fins al 31 d'octubre.

 

Últimes notícies

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.