Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior

Laura Escanes

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior | Instagram @lauraescanes
 

L’èxit professional de Laura Escanes com a influecer l’ha portat a convertir-se en una de les referències espanyoles en el sector. La dona de Risto Mejide ha captivat pràcticament un milió de seguidors a Instagram, que segueixen, comenten i avaluen tots els gestos i decisions que comparteix.

Entre elles, una de les més debatudes en les últimes setmanes és la possibilitat que la jove model haja decidit passar-se pel quiròfan per fer-se algun tipus de retoc. Este dubte el va resoldre la mateixa Escanes, qui no va dubtar a compartir amb els seus fans la realitat sobre les sospites aixecades.

Laura Escanes, antes y después de operarse el labio superior

Laura Escanes, abans i després d’operar-se el llavi superior | Cedida

Es va retocar el llavi superior

Mitjançant el format ‘Stories’ d’Instagram, Laura Escanes va comentar «hi ha una cosa que mai he contestat i em pregunteu moltíssim». Va confessar ser conscient de les preguntes que li formulaven sobre les possibles cirurgies, cosa que fa anys que porta «amagant», per «por» als judicis que puga provocar.

 

No obstant això, era el moment d’explicar els motius pels quals ha «canviat, i molt». «Sempre he tingut el llavi de baix molt grassonet en comparació amb el llavi superior. I no és que tinguera complex, però sempre intentava posar morrets a les fotos per dissimular-ho. Ara ja els tinc igualats i, al meu semblar, molt naturals», admetia la influencer.

 

Reconeixent que, si observem fotos de l’abans i després, «es nota moltíssim», va assegurar que el treball realitzat pel «doctor Julián Bayón» va resultar tot l’eficaç que ella podia esperar. «El que porte és àcid hialurònic. Un procés lent, però molt cuidat», va detallar Escanes.

El nas de sempre

Una vegada confessat el seu retoc de llavis, Laura Escanes va voler resoldre els dubtes sorgits al voltant del seu nas. En este sentit, va recomanar als seus seguidors fixar-se que «en les fotos sempre posa amb el perfil ‘bo’, perquè crec que s’em veu un nas més bonic. Tots tenim els nostres trucs».

  

  

De la mateixa manera, va acceptar que, «comparant fotos de fa 4 anys amb les d’ara, em veig el nas més xicotet». No obstant això, va assegurar que el canvi era natural, a causa del temps que ha passat entre les captures. «No m’he operat el nas. El continue tenint grandet, però això em ve de família», va concloure..

 

Pausa @rosefieldwatches #myrosefieldmoment #whomakesyoublush

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.