Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior

Laura Escanes

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior | Instagram @lauraescanes
 

L’èxit professional de Laura Escanes com a influecer l’ha portat a convertir-se en una de les referències espanyoles en el sector. La dona de Risto Mejide ha captivat pràcticament un milió de seguidors a Instagram, que segueixen, comenten i avaluen tots els gestos i decisions que comparteix.

Entre elles, una de les més debatudes en les últimes setmanes és la possibilitat que la jove model haja decidit passar-se pel quiròfan per fer-se algun tipus de retoc. Este dubte el va resoldre la mateixa Escanes, qui no va dubtar a compartir amb els seus fans la realitat sobre les sospites aixecades.

Laura Escanes, antes y después de operarse el labio superior

Laura Escanes, abans i després d’operar-se el llavi superior | Cedida

Es va retocar el llavi superior

Mitjançant el format ‘Stories’ d’Instagram, Laura Escanes va comentar «hi ha una cosa que mai he contestat i em pregunteu moltíssim». Va confessar ser conscient de les preguntes que li formulaven sobre les possibles cirurgies, cosa que fa anys que porta «amagant», per «por» als judicis que puga provocar.

 

No obstant això, era el moment d’explicar els motius pels quals ha «canviat, i molt». «Sempre he tingut el llavi de baix molt grassonet en comparació amb el llavi superior. I no és que tinguera complex, però sempre intentava posar morrets a les fotos per dissimular-ho. Ara ja els tinc igualats i, al meu semblar, molt naturals», admetia la influencer.

 

Reconeixent que, si observem fotos de l’abans i després, «es nota moltíssim», va assegurar que el treball realitzat pel «doctor Julián Bayón» va resultar tot l’eficaç que ella podia esperar. «El que porte és àcid hialurònic. Un procés lent, però molt cuidat», va detallar Escanes.

El nas de sempre

Una vegada confessat el seu retoc de llavis, Laura Escanes va voler resoldre els dubtes sorgits al voltant del seu nas. En este sentit, va recomanar als seus seguidors fixar-se que «en les fotos sempre posa amb el perfil ‘bo’, perquè crec que s’em veu un nas més bonic. Tots tenim els nostres trucs».

  

  

De la mateixa manera, va acceptar que, «comparant fotos de fa 4 anys amb les d’ara, em veig el nas més xicotet». No obstant això, va assegurar que el canvi era natural, a causa del temps que ha passat entre les captures. «No m’he operat el nas. El continue tenint grandet, però això em ve de família», va concloure..

 

Pausa @rosefieldwatches #myrosefieldmoment #whomakesyoublush

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.