12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior

Laura Escanes

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior | Instagram @lauraescanes
 

L’èxit professional de Laura Escanes com a influecer l’ha portat a convertir-se en una de les referències espanyoles en el sector. La dona de Risto Mejide ha captivat pràcticament un milió de seguidors a Instagram, que segueixen, comenten i avaluen tots els gestos i decisions que comparteix.

Entre elles, una de les més debatudes en les últimes setmanes és la possibilitat que la jove model haja decidit passar-se pel quiròfan per fer-se algun tipus de retoc. Este dubte el va resoldre la mateixa Escanes, qui no va dubtar a compartir amb els seus fans la realitat sobre les sospites aixecades.

Laura Escanes, antes y después de operarse el labio superior

Laura Escanes, abans i després d’operar-se el llavi superior | Cedida

Es va retocar el llavi superior

Mitjançant el format ‘Stories’ d’Instagram, Laura Escanes va comentar «hi ha una cosa que mai he contestat i em pregunteu moltíssim». Va confessar ser conscient de les preguntes que li formulaven sobre les possibles cirurgies, cosa que fa anys que porta «amagant», per «por» als judicis que puga provocar.

 

No obstant això, era el moment d’explicar els motius pels quals ha «canviat, i molt». «Sempre he tingut el llavi de baix molt grassonet en comparació amb el llavi superior. I no és que tinguera complex, però sempre intentava posar morrets a les fotos per dissimular-ho. Ara ja els tinc igualats i, al meu semblar, molt naturals», admetia la influencer.

 

Reconeixent que, si observem fotos de l’abans i després, «es nota moltíssim», va assegurar que el treball realitzat pel «doctor Julián Bayón» va resultar tot l’eficaç que ella podia esperar. «El que porte és àcid hialurònic. Un procés lent, però molt cuidat», va detallar Escanes.

El nas de sempre

Una vegada confessat el seu retoc de llavis, Laura Escanes va voler resoldre els dubtes sorgits al voltant del seu nas. En este sentit, va recomanar als seus seguidors fixar-se que «en les fotos sempre posa amb el perfil ‘bo’, perquè crec que s’em veu un nas més bonic. Tots tenim els nostres trucs».

  

  

De la mateixa manera, va acceptar que, «comparant fotos de fa 4 anys amb les d’ara, em veig el nas més xicotet». No obstant això, va assegurar que el canvi era natural, a causa del temps que ha passat entre les captures. «No m’he operat el nas. El continue tenint grandet, però això em ve de família», va concloure..

 

Pausa @rosefieldwatches #myrosefieldmoment #whomakesyoublush

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs