Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior

Laura Escanes

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior | Instagram @lauraescanes
 

L’èxit professional de Laura Escanes com a influecer l’ha portat a convertir-se en una de les referències espanyoles en el sector. La dona de Risto Mejide ha captivat pràcticament un milió de seguidors a Instagram, que segueixen, comenten i avaluen tots els gestos i decisions que comparteix.

Entre elles, una de les més debatudes en les últimes setmanes és la possibilitat que la jove model haja decidit passar-se pel quiròfan per fer-se algun tipus de retoc. Este dubte el va resoldre la mateixa Escanes, qui no va dubtar a compartir amb els seus fans la realitat sobre les sospites aixecades.

Laura Escanes, antes y después de operarse el labio superior

Laura Escanes, abans i després d’operar-se el llavi superior | Cedida

Es va retocar el llavi superior

Mitjançant el format ‘Stories’ d’Instagram, Laura Escanes va comentar «hi ha una cosa que mai he contestat i em pregunteu moltíssim». Va confessar ser conscient de les preguntes que li formulaven sobre les possibles cirurgies, cosa que fa anys que porta «amagant», per «por» als judicis que puga provocar.

 

No obstant això, era el moment d’explicar els motius pels quals ha «canviat, i molt». «Sempre he tingut el llavi de baix molt grassonet en comparació amb el llavi superior. I no és que tinguera complex, però sempre intentava posar morrets a les fotos per dissimular-ho. Ara ja els tinc igualats i, al meu semblar, molt naturals», admetia la influencer.

 

Reconeixent que, si observem fotos de l’abans i després, «es nota moltíssim», va assegurar que el treball realitzat pel «doctor Julián Bayón» va resultar tot l’eficaç que ella podia esperar. «El que porte és àcid hialurònic. Un procés lent, però molt cuidat», va detallar Escanes.

El nas de sempre

Una vegada confessat el seu retoc de llavis, Laura Escanes va voler resoldre els dubtes sorgits al voltant del seu nas. En este sentit, va recomanar als seus seguidors fixar-se que «en les fotos sempre posa amb el perfil ‘bo’, perquè crec que s’em veu un nas més bonic. Tots tenim els nostres trucs».

  

  

De la mateixa manera, va acceptar que, «comparant fotos de fa 4 anys amb les d’ara, em veig el nas més xicotet». No obstant això, va assegurar que el canvi era natural, a causa del temps que ha passat entre les captures. «No m’he operat el nas. El continue tenint grandet, però això em ve de família», va concloure..

 

Pausa @rosefieldwatches #myrosefieldmoment #whomakesyoublush

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.

El Arrels, equip nascut després de la dana, conquesta la València Cup Girls en els penals

El Arrels, format per jugadores de zones afectades per la dana, s'imposa a la UE L Alcudia en la final sub19 de la València Cup Girls, en una edicion amb rècord internacional de participacion.