Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior

Laura Escanes

Laura Escanes confessa haver-se operat el llavi superior | Instagram @lauraescanes
 

L’èxit professional de Laura Escanes com a influecer l’ha portat a convertir-se en una de les referències espanyoles en el sector. La dona de Risto Mejide ha captivat pràcticament un milió de seguidors a Instagram, que segueixen, comenten i avaluen tots els gestos i decisions que comparteix.

Entre elles, una de les més debatudes en les últimes setmanes és la possibilitat que la jove model haja decidit passar-se pel quiròfan per fer-se algun tipus de retoc. Este dubte el va resoldre la mateixa Escanes, qui no va dubtar a compartir amb els seus fans la realitat sobre les sospites aixecades.

Laura Escanes, antes y después de operarse el labio superior

Laura Escanes, abans i després d’operar-se el llavi superior | Cedida

Es va retocar el llavi superior

Mitjançant el format ‘Stories’ d’Instagram, Laura Escanes va comentar «hi ha una cosa que mai he contestat i em pregunteu moltíssim». Va confessar ser conscient de les preguntes que li formulaven sobre les possibles cirurgies, cosa que fa anys que porta «amagant», per «por» als judicis que puga provocar.

 

No obstant això, era el moment d’explicar els motius pels quals ha «canviat, i molt». «Sempre he tingut el llavi de baix molt grassonet en comparació amb el llavi superior. I no és que tinguera complex, però sempre intentava posar morrets a les fotos per dissimular-ho. Ara ja els tinc igualats i, al meu semblar, molt naturals», admetia la influencer.

 

Reconeixent que, si observem fotos de l’abans i després, «es nota moltíssim», va assegurar que el treball realitzat pel «doctor Julián Bayón» va resultar tot l’eficaç que ella podia esperar. «El que porte és àcid hialurònic. Un procés lent, però molt cuidat», va detallar Escanes.

El nas de sempre

Una vegada confessat el seu retoc de llavis, Laura Escanes va voler resoldre els dubtes sorgits al voltant del seu nas. En este sentit, va recomanar als seus seguidors fixar-se que «en les fotos sempre posa amb el perfil ‘bo’, perquè crec que s’em veu un nas més bonic. Tots tenim els nostres trucs».

  

  

De la mateixa manera, va acceptar que, «comparant fotos de fa 4 anys amb les d’ara, em veig el nas més xicotet». No obstant això, va assegurar que el canvi era natural, a causa del temps que ha passat entre les captures. «No m’he operat el nas. El continue tenint grandet, però això em ve de família», va concloure..

 

Pausa @rosefieldwatches #myrosefieldmoment #whomakesyoublush

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.