23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

L’autòpsia determina que la dona va morir d’un infart després de l’agressió de la seu parella a Guadassuar

L'autòpsia de la dona assassinada ahir per la seua parella sentimental a Guadassuar, a la Ribera Alta, ha determinat que la dona va morir per una parada cardíaca després de la brutal pallissa que el seu agressor li va propinar. La Guàrdia Civil investiga ara la seua mort com un nou cas de violència de gènere, ja que malgrat que va morir en l'ambulància al patir l'infart; este atac al cor va vindre propiciat per la brutal agressió que va rebre. Segons han indicat fonts de la investigació, la dona de 53 anys va ser agredida per la seua parella sentimental, un home de 40 anys, els dos de nacionalitat romanesa.

  

 

 

La Guàrdia Civil va arribar al domicili on s'havia produït l'agressió, després que s'alertara per «sorolls i crits» en este domicili del Carrer Nou número 41 de la localitat. La dona, conscient, va ser traslladada a l'Hospital de la Ribera, però segons sembla no va poder arribar amb vida, ja que va morir en el camí per un infart, degut a una parada cardiorespiratòria. Els agents van detindre a l'agressor i investiguen les causes de la pallissa, que va propiciar, segons ha determinat l'autòpsia l'atac al cor que va patir la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La defensa de Pradas urgix al CGPJ a resoldre la seua queixa per la instrucció de la dana

La defensa de la exconsellera demana al CGPJ que accelere i resolga les queixes contra la jutgessa de Catarroja per falta d'imparcialitat en la causa de la dana. Al·lega una 'tesi de culpabilitat prematura', retards i resolucions desproporcionades.

La jutgessa de la dana demana al xofer de Mazón la factura del telèfon del 29-O

La magistrada que investiga la gestió de la dana del 29-O ha requerit al conductor de Mazón la factura del mòbil per a acreditar una trucada i amplia testimonis.

La Comunitat Valenciana registra un 7% de trams de carreteres de risc alt

La Comunitat Valenciana concentra un 7% de trams amb risc alt o molt alt, per davall de la mitjana estatal del 11,8% i només per darrere de Madrid. L'informe EuroRAP constata un augment dels trams perillosos i major risc en carreteres convencionals.

Bernabé acusa a Feijóo d’adoptar l’ideari ultra i alerta sobre la igualtat

Bernabé ha acusat a Feijóo d'adoptar l'ideari de la ultradreta després de les paraules de María Guardiola sobre un feminisme de Vox i ha advertit de riscos per a les lleis d'igualtat.

Xúquer i Segura disparen les seues reserves després de les pluges i queden per damunt de la seua mitjana decennal

Les conques del Xúquer i del Segura han sumat 130 i 71 hm³ en l'última setmana i depassen la seua mitjana decennal. Espanya aconseguix 46.229 hm³, el 82,5%, màxim en 12 anys.

Pedro sacsejarà Espanya fins al dijous amb temporal, vent i neu des de 700 metres

La borrasca Pedro, setzena de la temporada, deixarà vent fort, temporal marítim i nevades des de 700-1.000 m. L'episodi arriba amb sòls negats i rius al límit.

Llevant i Vila-real es juguen tres punts extra per a curar ferides

El partit ajornat de la jornada 16 enfronta a Llevant i Vila-real en el Ciutat de València. Tres punts en joc que poden moure la taula immediatament.

La Generalitat prova la xarxa 5G pública per a validar el seu ús en emergències

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport de la infraestructura d'emergències, amb quatre pilots en entorns urbans, industrial i rural. El pla, finançat amb fons europeus i coordinat per ISTEC, mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo, continuïtat en zones d'ombra i combinació amb satèl·lit.