L’autòpsia determina que la dona va morir d’un infart després de l’agressió de la seu parella a Guadassuar

L'autòpsia de la dona assassinada ahir per la seua parella sentimental a Guadassuar, a la Ribera Alta, ha determinat que la dona va morir per una parada cardíaca després de la brutal pallissa que el seu agressor li va propinar. La Guàrdia Civil investiga ara la seua mort com un nou cas de violència de gènere, ja que malgrat que va morir en l'ambulància al patir l'infart; este atac al cor va vindre propiciat per la brutal agressió que va rebre. Segons han indicat fonts de la investigació, la dona de 53 anys va ser agredida per la seua parella sentimental, un home de 40 anys, els dos de nacionalitat romanesa.

  

 

 

La Guàrdia Civil va arribar al domicili on s'havia produït l'agressió, després que s'alertara per «sorolls i crits» en este domicili del Carrer Nou número 41 de la localitat. La dona, conscient, va ser traslladada a l'Hospital de la Ribera, però segons sembla no va poder arribar amb vida, ja que va morir en el camí per un infart, degut a una parada cardiorespiratòria. Els agents van detindre a l'agressor i investiguen les causes de la pallissa, que va propiciar, segons ha determinat l'autòpsia l'atac al cor que va patir la víctima.

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.