9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

L’autòpsia determina que la dona va morir d’un infart després de l’agressió de la seu parella a Guadassuar

L'autòpsia de la dona assassinada ahir per la seua parella sentimental a Guadassuar, a la Ribera Alta, ha determinat que la dona va morir per una parada cardíaca després de la brutal pallissa que el seu agressor li va propinar. La Guàrdia Civil investiga ara la seua mort com un nou cas de violència de gènere, ja que malgrat que va morir en l'ambulància al patir l'infart; este atac al cor va vindre propiciat per la brutal agressió que va rebre. Segons han indicat fonts de la investigació, la dona de 53 anys va ser agredida per la seua parella sentimental, un home de 40 anys, els dos de nacionalitat romanesa.

  

 

 

La Guàrdia Civil va arribar al domicili on s'havia produït l'agressió, després que s'alertara per «sorolls i crits» en este domicili del Carrer Nou número 41 de la localitat. La dona, conscient, va ser traslladada a l'Hospital de la Ribera, però segons sembla no va poder arribar amb vida, ja que va morir en el camí per un infart, degut a una parada cardiorespiratòria. Els agents van detindre a l'agressor i investiguen les causes de la pallissa, que va propiciar, segons ha determinat l'autòpsia l'atac al cor que va patir la víctima.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.