L’autòpsia determina que la dona va morir d’un infart després de l’agressió de la seu parella a Guadassuar

L'autòpsia de la dona assassinada ahir per la seua parella sentimental a Guadassuar, a la Ribera Alta, ha determinat que la dona va morir per una parada cardíaca després de la brutal pallissa que el seu agressor li va propinar. La Guàrdia Civil investiga ara la seua mort com un nou cas de violència de gènere, ja que malgrat que va morir en l'ambulància al patir l'infart; este atac al cor va vindre propiciat per la brutal agressió que va rebre. Segons han indicat fonts de la investigació, la dona de 53 anys va ser agredida per la seua parella sentimental, un home de 40 anys, els dos de nacionalitat romanesa.

  

 

 

La Guàrdia Civil va arribar al domicili on s'havia produït l'agressió, després que s'alertara per «sorolls i crits» en este domicili del Carrer Nou número 41 de la localitat. La dona, conscient, va ser traslladada a l'Hospital de la Ribera, però segons sembla no va poder arribar amb vida, ja que va morir en el camí per un infart, degut a una parada cardiorespiratòria. Els agents van detindre a l'agressor i investiguen les causes de la pallissa, que va propiciar, segons ha determinat l'autòpsia l'atac al cor que va patir la víctima.

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.