L’autòpsia determina que la dona va morir d’un infart després de l’agressió de la seu parella a Guadassuar

L'autòpsia de la dona assassinada ahir per la seua parella sentimental a Guadassuar, a la Ribera Alta, ha determinat que la dona va morir per una parada cardíaca després de la brutal pallissa que el seu agressor li va propinar. La Guàrdia Civil investiga ara la seua mort com un nou cas de violència de gènere, ja que malgrat que va morir en l'ambulància al patir l'infart; este atac al cor va vindre propiciat per la brutal agressió que va rebre. Segons han indicat fonts de la investigació, la dona de 53 anys va ser agredida per la seua parella sentimental, un home de 40 anys, els dos de nacionalitat romanesa.

  

 

 

La Guàrdia Civil va arribar al domicili on s'havia produït l'agressió, després que s'alertara per «sorolls i crits» en este domicili del Carrer Nou número 41 de la localitat. La dona, conscient, va ser traslladada a l'Hospital de la Ribera, però segons sembla no va poder arribar amb vida, ja que va morir en el camí per un infart, degut a una parada cardiorespiratòria. Els agents van detindre a l'agressor i investiguen les causes de la pallissa, que va propiciar, segons ha determinat l'autòpsia l'atac al cor que va patir la víctima.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.