19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

El Govern avisa que les imatges d’anit encara no s’han acabat

 

Queda reconegut pel Secretari General de Salut, Marc Ramentol, segons Ramentol va ser «molta gent» la que la mitjanit d’este diumenge va participar en concentracions per celebrar la fi del toc de queda, però ha insistit que «la gran majoria del país» no ho va fer.

El Secretari General de Salut ha volgut demanar, «posar el focus» en esta majoria que va mantenir les mesures vigents. En declaracions a TV3, ha fet una crida a la prudència perquè la pandèmia «encara no s’ha acabat».

«Encara no és el moment de relaxar-nos», ha dit. Tot i això, ha assegurat que «no hi ha gaires núvols a l’horitzó». A més, ha dit que l’objectiu és que l’oci nocturn estiga «en condicions de reprendre la seua activitat» de cara al començament de la temporada d’estiu.

 

És per això que “encara té sentit” que l’oci nocturn estiga tancat

El Secretar General de Salut, Marc Ramentol ha explicat que porten mesos treballant amb el sector de l’oci nocturn en el marc d’un pla sectorial. Ha recordat, però que és una norma estatal la que des del 15 agost va determinar el tancament del sector. Tot pel nostre bé.

Per això, ha afirmat que «en algun moment» caldrà dirigir un «clam» a l’executiu espanyol perquè derogue esta acció coordinada. Amb tot, ha afirmat que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat ja que la majoria del seu públic és gent jove que està fora ara dels plans de vacunació.

Sobre la vacunació, ha explicat que en pocs dies comunicaran al jutjat el resultat de la vacunació als agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, que es va reprendre dilluns passat en compliment d’una ordre judicial. Un cop assolit el mateix percentatge que els Mossos, els agents que queden per vacunar seguiran l’estratègia general del país

La primera nit sense toc de queda

Més de cent joves eixiren al carrer la passada nit per a celebrar la fi de l’estat d’alarma i el toc de queda amb ‘botellons‘, música, sense mascaretes ni marcant distància. Imatges que s’han repetit en tota Espanya.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.