El Govern avisa que les imatges d’anit encara no s’han acabat

 

Queda reconegut pel Secretari General de Salut, Marc Ramentol, segons Ramentol va ser «molta gent» la que la mitjanit d’este diumenge va participar en concentracions per celebrar la fi del toc de queda, però ha insistit que «la gran majoria del país» no ho va fer.

El Secretari General de Salut ha volgut demanar, «posar el focus» en esta majoria que va mantenir les mesures vigents. En declaracions a TV3, ha fet una crida a la prudència perquè la pandèmia «encara no s’ha acabat».

«Encara no és el moment de relaxar-nos», ha dit. Tot i això, ha assegurat que «no hi ha gaires núvols a l’horitzó». A més, ha dit que l’objectiu és que l’oci nocturn estiga «en condicions de reprendre la seua activitat» de cara al començament de la temporada d’estiu.

 

És per això que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat

El Secretar General de Salut, Marc Ramentol ha explicat que porten mesos treballant amb el sector de l’oci nocturn en el marc d’un pla sectorial. Ha recordat, però que és una norma estatal la que des del 15 agost va determinar el tancament del sector. Tot pel nostre bé.

Per això, ha afirmat que «en algun moment» caldrà dirigir un «clam» a l’executiu espanyol perquè derogue esta acció coordinada. Amb tot, ha afirmat que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat ja que la majoria del seu públic és gent jove que està fora ara dels plans de vacunació.

Sobre la vacunació, ha explicat que en pocs dies comunicaran al jutjat el resultat de la vacunació als agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, que es va reprendre dilluns passat en compliment d’una ordre judicial. Un cop assolit el mateix percentatge que els Mossos, els agents que queden per vacunar seguiran l’estratègia general del país

La primera nit sense toc de queda

Més de cent joves eixiren al carrer la passada nit per a celebrar la fi de l’estat d’alarma i el toc de queda amb ‘botellons‘, música, sense mascaretes ni marcant distància. Imatges que s’han repetit en tota Espanya.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.