15.4 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

El Govern avisa que les imatges d’anit encara no s’han acabat

 

Queda reconegut pel Secretari General de Salut, Marc Ramentol, segons Ramentol va ser «molta gent» la que la mitjanit d’este diumenge va participar en concentracions per celebrar la fi del toc de queda, però ha insistit que «la gran majoria del país» no ho va fer.

El Secretari General de Salut ha volgut demanar, «posar el focus» en esta majoria que va mantenir les mesures vigents. En declaracions a TV3, ha fet una crida a la prudència perquè la pandèmia «encara no s’ha acabat».

«Encara no és el moment de relaxar-nos», ha dit. Tot i això, ha assegurat que «no hi ha gaires núvols a l’horitzó». A més, ha dit que l’objectiu és que l’oci nocturn estiga «en condicions de reprendre la seua activitat» de cara al començament de la temporada d’estiu.

 

És per això que “encara té sentit” que l’oci nocturn estiga tancat

El Secretar General de Salut, Marc Ramentol ha explicat que porten mesos treballant amb el sector de l’oci nocturn en el marc d’un pla sectorial. Ha recordat, però que és una norma estatal la que des del 15 agost va determinar el tancament del sector. Tot pel nostre bé.

Per això, ha afirmat que «en algun moment» caldrà dirigir un «clam» a l’executiu espanyol perquè derogue esta acció coordinada. Amb tot, ha afirmat que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat ja que la majoria del seu públic és gent jove que està fora ara dels plans de vacunació.

Sobre la vacunació, ha explicat que en pocs dies comunicaran al jutjat el resultat de la vacunació als agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, que es va reprendre dilluns passat en compliment d’una ordre judicial. Un cop assolit el mateix percentatge que els Mossos, els agents que queden per vacunar seguiran l’estratègia general del país

La primera nit sense toc de queda

Més de cent joves eixiren al carrer la passada nit per a celebrar la fi de l’estat d’alarma i el toc de queda amb ‘botellons‘, música, sense mascaretes ni marcant distància. Imatges que s’han repetit en tota Espanya.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.