El Govern avisa que les imatges d’anit encara no s’han acabat

 

Queda reconegut pel Secretari General de Salut, Marc Ramentol, segons Ramentol va ser «molta gent» la que la mitjanit d’este diumenge va participar en concentracions per celebrar la fi del toc de queda, però ha insistit que «la gran majoria del país» no ho va fer.

El Secretari General de Salut ha volgut demanar, «posar el focus» en esta majoria que va mantenir les mesures vigents. En declaracions a TV3, ha fet una crida a la prudència perquè la pandèmia «encara no s’ha acabat».

«Encara no és el moment de relaxar-nos», ha dit. Tot i això, ha assegurat que «no hi ha gaires núvols a l’horitzó». A més, ha dit que l’objectiu és que l’oci nocturn estiga «en condicions de reprendre la seua activitat» de cara al començament de la temporada d’estiu.

 

És per això que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat

El Secretar General de Salut, Marc Ramentol ha explicat que porten mesos treballant amb el sector de l’oci nocturn en el marc d’un pla sectorial. Ha recordat, però que és una norma estatal la que des del 15 agost va determinar el tancament del sector. Tot pel nostre bé.

Per això, ha afirmat que «en algun moment» caldrà dirigir un «clam» a l’executiu espanyol perquè derogue esta acció coordinada. Amb tot, ha afirmat que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat ja que la majoria del seu públic és gent jove que està fora ara dels plans de vacunació.

Sobre la vacunació, ha explicat que en pocs dies comunicaran al jutjat el resultat de la vacunació als agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, que es va reprendre dilluns passat en compliment d’una ordre judicial. Un cop assolit el mateix percentatge que els Mossos, els agents que queden per vacunar seguiran l’estratègia general del país

La primera nit sense toc de queda

Més de cent joves eixiren al carrer la passada nit per a celebrar la fi de l’estat d’alarma i el toc de queda amb ‘botellons‘, música, sense mascaretes ni marcant distància. Imatges que s’han repetit en tota Espanya.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.