El Govern avisa que les imatges d’anit encara no s’han acabat

 

Queda reconegut pel Secretari General de Salut, Marc Ramentol, segons Ramentol va ser «molta gent» la que la mitjanit d’este diumenge va participar en concentracions per celebrar la fi del toc de queda, però ha insistit que «la gran majoria del país» no ho va fer.

El Secretari General de Salut ha volgut demanar, «posar el focus» en esta majoria que va mantenir les mesures vigents. En declaracions a TV3, ha fet una crida a la prudència perquè la pandèmia «encara no s’ha acabat».

«Encara no és el moment de relaxar-nos», ha dit. Tot i això, ha assegurat que «no hi ha gaires núvols a l’horitzó». A més, ha dit que l’objectiu és que l’oci nocturn estiga «en condicions de reprendre la seua activitat» de cara al començament de la temporada d’estiu.

 

És per això que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat

El Secretar General de Salut, Marc Ramentol ha explicat que porten mesos treballant amb el sector de l’oci nocturn en el marc d’un pla sectorial. Ha recordat, però que és una norma estatal la que des del 15 agost va determinar el tancament del sector. Tot pel nostre bé.

Per això, ha afirmat que «en algun moment» caldrà dirigir un «clam» a l’executiu espanyol perquè derogue esta acció coordinada. Amb tot, ha afirmat que «encara té sentit» que l’oci nocturn estiga tancat ja que la majoria del seu públic és gent jove que està fora ara dels plans de vacunació.

Sobre la vacunació, ha explicat que en pocs dies comunicaran al jutjat el resultat de la vacunació als agents de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, que es va reprendre dilluns passat en compliment d’una ordre judicial. Un cop assolit el mateix percentatge que els Mossos, els agents que queden per vacunar seguiran l’estratègia general del país

La primera nit sense toc de queda

Més de cent joves eixiren al carrer la passada nit per a celebrar la fi de l’estat d’alarma i el toc de queda amb ‘botellons‘, música, sense mascaretes ni marcant distància. Imatges que s’han repetit en tota Espanya.

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.