Lírico, de Violadores del Verso, de la presó a l’hospital per a fer-li proves mentals en Castelló

lírico

David Gilaberte quan formava part de ‘Violadores del Verso’  | València Diari

 

El cantant David Gilaberte, que havia format part de ‘Violadores del Verso com a vocalista i que està tancat en la presó de Castelló des de principis d’agost, ha eixit recentment de la cel·la per a fer-se proves de salut mental i determinar si pot patir algun trastorn. Segons pareix, les sospites venen determinades pel caràcter violent que l’ha fet agredir a dos persones des que està internat i a una altra a qui va deixar inconscient i que va fer que el tancaren.

 

Tal com ha avançat ‘Mediterráneo’, el conegut com a ‘Lírico’, exvocalista del grup de rap ‘Violadores del Verso’ s’havia establit feia un temps en Alcalà de Xivert. Allí va pegar a una xica de 27 anys, coneguda seua, fins a deixar-la inconscient prop de casa de Gilaberte. La xica va haver d’ingressar en l’UCI de l’Hospital General i ell va ser tancat en la presó per ordre judicial.

 

Una volta tancat, cinc dies va tardar en protagnitzar el primer incident, quan va començar a pegar al seu company de cel·la –que la presó havia posat com a pres de confiança, en cas d’un possible intent de suïcidi– mentres estaven mirant la televisió i acabava d’eixir el cas de la seua detenció. Però, després d’esta primera baralla, encara va agredir al seu segon company de cel·la. Quan els guàrdies van sentir crits, van vore que Gilaberte estava pegant-li colps al cap a l’altre intern, que va haver de ser hospitalitzat.

 

Proves mentals per a determinar què li passa

Des d’esta tercera agressió, la segona dins de la presó, ‘Lírico’ havia estat en una cel·la d’aïllament. Però ara, l’excantant de 42 anys originari de Saragossa, ha sigut tret de la presó per a que els servicis mèdics de l’hospital puguen descobrir si té alguna classe de patologia mental sense diagnosticar. De fet, en el mòdul d’infermeria de la presó se l’havia començat aplicar algun tractament ja i ara caldrà esperar per a vore si és una malaltia el que li provoca eixos estats de violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.