Lírico, de Violadores del Verso, de la presó a l’hospital per a fer-li proves mentals en Castelló

lírico

David Gilaberte quan formava part de ‘Violadores del Verso’  | València Diari

 

El cantant David Gilaberte, que havia format part de ‘Violadores del Verso com a vocalista i que està tancat en la presó de Castelló des de principis d’agost, ha eixit recentment de la cel·la per a fer-se proves de salut mental i determinar si pot patir algun trastorn. Segons pareix, les sospites venen determinades pel caràcter violent que l’ha fet agredir a dos persones des que està internat i a una altra a qui va deixar inconscient i que va fer que el tancaren.

 

Tal com ha avançat ‘Mediterráneo’, el conegut com a ‘Lírico’, exvocalista del grup de rap ‘Violadores del Verso’ s’havia establit feia un temps en Alcalà de Xivert. Allí va pegar a una xica de 27 anys, coneguda seua, fins a deixar-la inconscient prop de casa de Gilaberte. La xica va haver d’ingressar en l’UCI de l’Hospital General i ell va ser tancat en la presó per ordre judicial.

 

Una volta tancat, cinc dies va tardar en protagnitzar el primer incident, quan va començar a pegar al seu company de cel·la –que la presó havia posat com a pres de confiança, en cas d’un possible intent de suïcidi– mentres estaven mirant la televisió i acabava d’eixir el cas de la seua detenció. Però, després d’esta primera baralla, encara va agredir al seu segon company de cel·la. Quan els guàrdies van sentir crits, van vore que Gilaberte estava pegant-li colps al cap a l’altre intern, que va haver de ser hospitalitzat.

 

Proves mentals per a determinar què li passa

Des d’esta tercera agressió, la segona dins de la presó, ‘Lírico’ havia estat en una cel·la d’aïllament. Però ara, l’excantant de 42 anys originari de Saragossa, ha sigut tret de la presó per a que els servicis mèdics de l’hospital puguen descobrir si té alguna classe de patologia mental sense diagnosticar. De fet, en el mòdul d’infermeria de la presó se l’havia començat aplicar algun tractament ja i ara caldrà esperar per a vore si és una malaltia el que li provoca eixos estats de violència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

A presó una banda que assaltava bancs i sales de joc a Alacant i València

Cinc membres d’una banda, de nacionalitats sèrbia i espanyola, han ingressat a presó acusats de 52 robatoris en bancs i sales de joc de nou províncies, incloses Alacant i València. La Guàrdia Civil d’Albacete ha desmantellat l’organització, especialitzada en el robatori de caixes fortes i màquines de canvi.

Incautat prop d’un milió d’euros d’una xarxa que portava cocaïna per ports espanyols

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional d’Equador han desarticulat una organització internacional que ha intentat introduir més de 21 tones de cocaïna per ports com València, Màlaga i Algesires, i han incautat prop d’un milió d’euros en metàl·lic a Arnedo.

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.
FILMOTECA D'ESTIU