A presó el raper, Lírico, de ‘Violadores del verso’ per agressió a una dona en Alcossebre

Ejemplo de shortcode con estilo
David Gilaberte Miguel | Google   La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el […]
David Gilaberte Miguel

David Gilaberte Miguel | Google

 

La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el cantant de rap Líric, de ‘Violadores del Verso’, que ha ingressat en presó preventiva en el centre penitenciari de Castelló.

 

Els fets es van produir en la matinada del dissabte al diumenge, quan la Policia Local va rebre un avís per unes suposades molèsties provocades per una dona en una urbanització d’Alcossebre, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló.

 

En personar-se els agents en el lloc, van observar que l’home que els havia avisat, el cantant de nom real, David Gilaberte Miguel, presentava un alt nivell de nerviosisme i el que pareixien taques de sang en una sabata. El xic explicà que havia discutit amb una dona que l’increpava contínuament.

 

Ràpidament, els agents de Policia Local i la Guàrdia Civil van començar la busca, i van realitzar una batuda a peu per la zona. Finalment, van trobar a una dona amb greus lesions en tot el seu cos que havia sigut llançada a una rasa situada a 200 metres de la vivenda del detingut.

 

  

La víctima de l’agressió va ser traslladada a l’Hospital General de Castelló, per a després tornar a ser traslladada a un hospital de Castella i Lleó, d’on és originària.

 

 

El raper va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, però, segons el consistori, per part de l’autoritat judicial i després de les investigacions pertinents, haurà de determinar-se si s’ha produït dins de l’àmbit de la violència de gènere.

 

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, s’ha valorat la bona labor realitzada pels agents en poder localitzar a la víctima, a pesar de la versió contradictòria aportada pel detingut, a més de la bona coordinació existent entre la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferran Torres debuta com a imatge d’una nova línia de roba interior

El davanter de Foyos, heroi del Mundial 2026 amb Espanya, s’ha convertit en imatge i ambaixador de la línia Iuman Intimissimi, la proposta de roba interior masculina de la firma italiana.

L’escriptor valencià Sergio Hernández, finalista del Planeta amb una novel·la que rescata Machado

L’escriptor valencià Sergio Hernández ha resultat finalista del Premi Planeta 2026 amb La añoranza, una ficció històrica que ret homenatge a Antonio Machado i revisita les ferides de la Guerra Civil des de la Barcelona de 1959.

El Valencia Basket cau davant el Maccabi en un final ajustat al Roig Arena

El Valencia Basket ha perdut 88-91 contra el Maccabi Tel Aviv en un duel marcat per la falta de duresa defensiva i l’herència anímica de la derrota prèvia davant l’Olympiacos, segons ha admés Xavi Albert.

Cal un nou decàleg pel valencià, però transversal

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reclama més compromís dels polítics amb l’ús del valencià, ja que considera que els representants públics haurien de donar exemple parlant-lo i escrivint-lo habitualment

Les pluges més adverses es preveuen el 18 i 19 d’octubre, sobretot a Alacant

El Centre de Coordinació d’Emergències alerta que diumenge 18 i dilluns 19 d’octubre poden ser els dies de més afectació del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència al litoral nord d’Alacant i l’entorn del cap de la Nau.

La jutgessa del cas Les Naus manté la investigació i rebutja arxivar la causa de 3 encausats

La magistrada que instrueix el cas Les Naus a Alacant ha denegat el sobreseïment lliure per a tres investigats, entre ells una arquitecta municipal, en considerar que la petició és prematura perquè queden diligències clau, com un informe de la UDEF.

Paiporta acull la mostra fotogràfica dels 21 anys de la UME

La UME porta al Museu de la Rajoleria de Paiporta la mostra fotogràfica 'InvencibleS', que repassa 21 anys d’actuacions en emergències i ret homenatge tant als equips d’intervenció com a les víctimes.

Deting a la platja del Cabanyal després d’estar una hora amagat darrere d’una boia

La Policia Local de València ha detingut un home que havia passat una hora amagat darrere d’una boia, després de ser acusat de sostraure diversos telèfons mòbils a les platges del Cabanyal i la Malva-rosa.