A presó el raper, Lírico, de ‘Violadores del verso’ per agressió a una dona en Alcossebre

David Gilaberte Miguel

David Gilaberte Miguel | Google

 

La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el cantant de rap Líric, de ‘Violadores del Verso’, que ha ingressat en presó preventiva en el centre penitenciari de Castelló.

 

Els fets es van produir en la matinada del dissabte al diumenge, quan la Policia Local va rebre un avís per unes suposades molèsties provocades per una dona en una urbanització d’Alcossebre, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló.

 

En personar-se els agents en el lloc, van observar que l’home que els havia avisat, el cantant de nom real, David Gilaberte Miguel, presentava un alt nivell de nerviosisme i el que pareixien taques de sang en una sabata. El xic explicà que havia discutit amb una dona que l’increpava contínuament.

 

Ràpidament, els agents de Policia Local i la Guàrdia Civil van començar la busca, i van realitzar una batuda a peu per la zona. Finalment, van trobar a una dona amb greus lesions en tot el seu cos que havia sigut llançada a una rasa situada a 200 metres de la vivenda del detingut.

 

  

La víctima de l’agressió va ser traslladada a l’Hospital General de Castelló, per a després tornar a ser traslladada a un hospital de Castella i Lleó, d’on és originària.

 

 

El raper va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, però, segons el consistori, per part de l’autoritat judicial i després de les investigacions pertinents, haurà de determinar-se si s’ha produït dins de l’àmbit de la violència de gènere.

 

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, s’ha valorat la bona labor realitzada pels agents en poder localitzar a la víctima, a pesar de la versió contradictòria aportada pel detingut, a més de la bona coordinació existent entre la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026

La comissió Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s'ha alçat amb el ninot indultat infantil 2026, obra de Zvonimir Ostoic (Zeta) amb disseny de Raón Pla. L'elecció obri els cinc dies grans amb la plantà de 382 monuments infantils i anticipa l'anunci del ninot gran el diumenge

Milers es mobilitzen a Espanya per a exigir la fi de la guerra a Orient Mitjà

Milers de persones protesten en més de 150 ciutats espanyoles per a reclamar que es detinga la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà. Madrid reunix 5.000 segons l'organització.

Una potent mascletà ha obert els dies grans de les Falles 2026

La mascletà de Pirotècnia Aitana, titulada 'La bellesa del sota', ha inaugurat els dies grans de les Falles 2026 amb 274 quilos de pólvora en sis minuts. La jornada ha estat marcada pel comiat de Juan Bautista Mollá i un balanç de 88 atencions sanitàries.

Compromís demana auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d’Alacant després de la detenció de Carlos Baño

Compromís ha demanat a la Sindicatura de Comptes auditar les ajudes a la Cambra de Comerç d'Alacant i reclama al Consell de Transparència revisar el compliment de la llei.

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.