12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

A presó el raper, Lírico, de ‘Violadores del verso’ per agressió a una dona en Alcossebre

David Gilaberte Miguel

David Gilaberte Miguel | Google

 

La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el cantant de rap Líric, de ‘Violadores del Verso’, que ha ingressat en presó preventiva en el centre penitenciari de Castelló.

 

Els fets es van produir en la matinada del dissabte al diumenge, quan la Policia Local va rebre un avís per unes suposades molèsties provocades per una dona en una urbanització d’Alcossebre, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló.

 

En personar-se els agents en el lloc, van observar que l’home que els havia avisat, el cantant de nom real, David Gilaberte Miguel, presentava un alt nivell de nerviosisme i el que pareixien taques de sang en una sabata. El xic explicà que havia discutit amb una dona que l’increpava contínuament.

 

Ràpidament, els agents de Policia Local i la Guàrdia Civil van començar la busca, i van realitzar una batuda a peu per la zona. Finalment, van trobar a una dona amb greus lesions en tot el seu cos que havia sigut llançada a una rasa situada a 200 metres de la vivenda del detingut.

 

  

La víctima de l’agressió va ser traslladada a l’Hospital General de Castelló, per a després tornar a ser traslladada a un hospital de Castella i Lleó, d’on és originària.

 

 

El raper va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, però, segons el consistori, per part de l’autoritat judicial i després de les investigacions pertinents, haurà de determinar-se si s’ha produït dins de l’àmbit de la violència de gènere.

 

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, s’ha valorat la bona labor realitzada pels agents en poder localitzar a la víctima, a pesar de la versió contradictòria aportada pel detingut, a més de la bona coordinació existent entre la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.

La Diputació de València aprova un protocol intern davant emergències climàtiques

La Diputació de València ha aprovat un protocol intern per a ordenar l'actuació del personal davant alertes groga, taronja i roja. El ple ha recolzat a més iniciatives sobre el sector citrícola i el patrimoni ceràmic.

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.