A presó el raper, Lírico, de ‘Violadores del verso’ per agressió a una dona en Alcossebre

David Gilaberte Miguel

David Gilaberte Miguel | Google

 

La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el cantant de rap Líric, de ‘Violadores del Verso’, que ha ingressat en presó preventiva en el centre penitenciari de Castelló.

 

Els fets es van produir en la matinada del dissabte al diumenge, quan la Policia Local va rebre un avís per unes suposades molèsties provocades per una dona en una urbanització d’Alcossebre, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló.

 

En personar-se els agents en el lloc, van observar que l’home que els havia avisat, el cantant de nom real, David Gilaberte Miguel, presentava un alt nivell de nerviosisme i el que pareixien taques de sang en una sabata. El xic explicà que havia discutit amb una dona que l’increpava contínuament.

 

Ràpidament, els agents de Policia Local i la Guàrdia Civil van començar la busca, i van realitzar una batuda a peu per la zona. Finalment, van trobar a una dona amb greus lesions en tot el seu cos que havia sigut llançada a una rasa situada a 200 metres de la vivenda del detingut.

 

  

La víctima de l’agressió va ser traslladada a l’Hospital General de Castelló, per a després tornar a ser traslladada a un hospital de Castella i Lleó, d’on és originària.

 

 

El raper va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, però, segons el consistori, per part de l’autoritat judicial i després de les investigacions pertinents, haurà de determinar-se si s’ha produït dins de l’àmbit de la violència de gènere.

 

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, s’ha valorat la bona labor realitzada pels agents en poder localitzar a la víctima, a pesar de la versió contradictòria aportada pel detingut, a més de la bona coordinació existent entre la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.