A presó el raper, Lírico, de ‘Violadores del verso’ per agressió a una dona en Alcossebre

Ejemplo de shortcode con estilo
David Gilaberte Miguel | Google   La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el […]
David Gilaberte Miguel

David Gilaberte Miguel | Google

 

La Policia Local d’Alcalà de Xivert-Alcossebre i la Guàrdia Civil han detingut a un home de 41 anys, que respon a les inicials D.J.G.M., per, presumptament, haver agredit a una dona que va ser trobada en una rasa i va haver de ser hospitalitzada. Segons pareix, el detingut és el cantant de rap Líric, de ‘Violadores del Verso’, que ha ingressat en presó preventiva en el centre penitenciari de Castelló.

 

Els fets es van produir en la matinada del dissabte al diumenge, quan la Policia Local va rebre un avís per unes suposades molèsties provocades per una dona en una urbanització d’Alcossebre, en la comarca del Baix Maestrat de Castelló.

 

En personar-se els agents en el lloc, van observar que l’home que els havia avisat, el cantant de nom real, David Gilaberte Miguel, presentava un alt nivell de nerviosisme i el que pareixien taques de sang en una sabata. El xic explicà que havia discutit amb una dona que l’increpava contínuament.

 

Ràpidament, els agents de Policia Local i la Guàrdia Civil van començar la busca, i van realitzar una batuda a peu per la zona. Finalment, van trobar a una dona amb greus lesions en tot el seu cos que havia sigut llançada a una rasa situada a 200 metres de la vivenda del detingut.

 

  

La víctima de l’agressió va ser traslladada a l’Hospital General de Castelló, per a després tornar a ser traslladada a un hospital de Castella i Lleó, d’on és originària.

 

 

El raper va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de lesions greus, però, segons el consistori, per part de l’autoritat judicial i després de les investigacions pertinents, haurà de determinar-se si s’ha produït dins de l’àmbit de la violència de gènere.

 

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre, s’ha valorat la bona labor realitzada pels agents en poder localitzar a la víctima, a pesar de la versió contradictòria aportada pel detingut, a més de la bona coordinació existent entre la Policia Local i la Guàrdia Civil.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Conselleria de Justícia passa a denominar-se Conselleria de Serveis Socials i Justícia

La Conselleria de Justícia ha assumit Serveis Socials i passa a tindre quatre secretaries autonòmiques. El Consell queda amb deu conselleries.

La vivenda puja un 18,2 % a la Comunitat Valenciana i les compravendes cauen un 14 %

El preu de la vivenda ha pujat un 18,2 % a l’agost a la Comunitat Valenciana, mentre les compravendes han caigut un 14 % i les hipoteques, un 2,3 %.

Dos anys després de la dana, València recorda les 233 víctimes i els danys

La dana del 29 d’octubre de 2024 va deixar 233 morts a la província de València i danys materials milionaris. Les associacions han convocat actes de record i reivindicació.

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.