Intenta vendre al seu amo la bicicleta que li havia furtat

Bicicleta GT Palomar

La bicicleta té un cost de 200€ però el lladre anava a vendre-la per 75€ | Lydia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte del Marìtim de València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar –pel que pareix– una bicicleta d’un traster i, després, tractar de vendre-la a través d’una coneguda pàgina d’internet. El propietari la va localitzar en eixa pàgina per 75 euros i va quedar amb el venedor. Els policies li la van tornar a l’amo.

 

  

Els fets van passar el dissabte de vesprada quan els agents van ser alertats pel 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte del Marítim de València a on, pel que pareix, un home havia localitzat la seua bicicleta –furtada– en una coneguda pàgina de compra i venda i havia quedat amb el venedor.

 

 

  

Els policies es van dirigir al lloc i van descobrir que l’home, quatre dies abans, havia deixat la bicicleta en un traster que tenia llogat, comprovant que la porta quedava tancada amb clau. L’endemà, quan va anar a arreplegar-la, es va donar compte que el pany estava trencat i, en obrir la porta, va comprovar que la bicicleta havia desparegut. El valor de la bicicleta ascendia a uns 200 euros.

 

 

Eixe mateix dia, el propietari va pegar una mirada a una coneguda pàgina d’internet de compra i venda d’articles i va localitzar la seua bicicleta que es venia per 75 euros. Acte seguit va concertar una cita per a eixe mateix dia amb el venedor en un carrer del districte del Marìtim.

 

  

Els policies van establir un dispositiu de vigilància, observant l’arribada d’un home pujat a una bicicleta, de les característiques aportades, que es va dirigir cap al comprador. Després de parlar un poc, el sospitós li va entregar la bicicleta a l’amo i, en el moment en què anava a realitzar el pagament, els agents es van identificar com a policies.

 

 

Després de fer diverses gestions, els policies van detindre al venedor, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, i li van entregar la bicicleta al seu propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.