Intenta vendre al seu amo la bicicleta que li havia furtat

Bicicleta GT Palomar

La bicicleta té un cost de 200€ però el lladre anava a vendre-la per 75€ | Lydia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte del Marìtim de València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar –pel que pareix– una bicicleta d’un traster i, després, tractar de vendre-la a través d’una coneguda pàgina d’internet. El propietari la va localitzar en eixa pàgina per 75 euros i va quedar amb el venedor. Els policies li la van tornar a l’amo.

 

  

Els fets van passar el dissabte de vesprada quan els agents van ser alertats pel 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte del Marítim de València a on, pel que pareix, un home havia localitzat la seua bicicleta –furtada– en una coneguda pàgina de compra i venda i havia quedat amb el venedor.

 

 

  

Els policies es van dirigir al lloc i van descobrir que l’home, quatre dies abans, havia deixat la bicicleta en un traster que tenia llogat, comprovant que la porta quedava tancada amb clau. L’endemà, quan va anar a arreplegar-la, es va donar compte que el pany estava trencat i, en obrir la porta, va comprovar que la bicicleta havia desparegut. El valor de la bicicleta ascendia a uns 200 euros.

 

 

Eixe mateix dia, el propietari va pegar una mirada a una coneguda pàgina d’internet de compra i venda d’articles i va localitzar la seua bicicleta que es venia per 75 euros. Acte seguit va concertar una cita per a eixe mateix dia amb el venedor en un carrer del districte del Marìtim.

 

  

Els policies van establir un dispositiu de vigilància, observant l’arribada d’un home pujat a una bicicleta, de les característiques aportades, que es va dirigir cap al comprador. Després de parlar un poc, el sospitós li va entregar la bicicleta a l’amo i, en el moment en què anava a realitzar el pagament, els agents es van identificar com a policies.

 

 

Després de fer diverses gestions, els policies van detindre al venedor, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, i li van entregar la bicicleta al seu propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.