Intenta vendre al seu amo la bicicleta que li havia furtat

Bicicleta GT Palomar

La bicicleta té un cost de 200€ però el lladre anava a vendre-la per 75€ | Lydia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte del Marìtim de València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar –pel que pareix– una bicicleta d’un traster i, després, tractar de vendre-la a través d’una coneguda pàgina d’internet. El propietari la va localitzar en eixa pàgina per 75 euros i va quedar amb el venedor. Els policies li la van tornar a l’amo.

 

  

Els fets van passar el dissabte de vesprada quan els agents van ser alertats pel 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte del Marítim de València a on, pel que pareix, un home havia localitzat la seua bicicleta –furtada– en una coneguda pàgina de compra i venda i havia quedat amb el venedor.

 

 

  

Els policies es van dirigir al lloc i van descobrir que l’home, quatre dies abans, havia deixat la bicicleta en un traster que tenia llogat, comprovant que la porta quedava tancada amb clau. L’endemà, quan va anar a arreplegar-la, es va donar compte que el pany estava trencat i, en obrir la porta, va comprovar que la bicicleta havia desparegut. El valor de la bicicleta ascendia a uns 200 euros.

 

 

Eixe mateix dia, el propietari va pegar una mirada a una coneguda pàgina d’internet de compra i venda d’articles i va localitzar la seua bicicleta que es venia per 75 euros. Acte seguit va concertar una cita per a eixe mateix dia amb el venedor en un carrer del districte del Marìtim.

 

  

Els policies van establir un dispositiu de vigilància, observant l’arribada d’un home pujat a una bicicleta, de les característiques aportades, que es va dirigir cap al comprador. Després de parlar un poc, el sospitós li va entregar la bicicleta a l’amo i, en el moment en què anava a realitzar el pagament, els agents es van identificar com a policies.

 

 

Després de fer diverses gestions, els policies van detindre al venedor, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, i li van entregar la bicicleta al seu propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022