Intenta vendre al seu amo la bicicleta que li havia furtat

Bicicleta GT Palomar

La bicicleta té un cost de 200€ però el lladre anava a vendre-la per 75€ | Lydia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte del Marìtim de València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar –pel que pareix– una bicicleta d’un traster i, després, tractar de vendre-la a través d’una coneguda pàgina d’internet. El propietari la va localitzar en eixa pàgina per 75 euros i va quedar amb el venedor. Els policies li la van tornar a l’amo.

 

  

Els fets van passar el dissabte de vesprada quan els agents van ser alertats pel 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte del Marítim de València a on, pel que pareix, un home havia localitzat la seua bicicleta –furtada– en una coneguda pàgina de compra i venda i havia quedat amb el venedor.

 

 

  

Els policies es van dirigir al lloc i van descobrir que l’home, quatre dies abans, havia deixat la bicicleta en un traster que tenia llogat, comprovant que la porta quedava tancada amb clau. L’endemà, quan va anar a arreplegar-la, es va donar compte que el pany estava trencat i, en obrir la porta, va comprovar que la bicicleta havia desparegut. El valor de la bicicleta ascendia a uns 200 euros.

 

 

Eixe mateix dia, el propietari va pegar una mirada a una coneguda pàgina d’internet de compra i venda d’articles i va localitzar la seua bicicleta que es venia per 75 euros. Acte seguit va concertar una cita per a eixe mateix dia amb el venedor en un carrer del districte del Marìtim.

 

  

Els policies van establir un dispositiu de vigilància, observant l’arribada d’un home pujat a una bicicleta, de les característiques aportades, que es va dirigir cap al comprador. Després de parlar un poc, el sospitós li va entregar la bicicleta a l’amo i, en el moment en què anava a realitzar el pagament, els agents es van identificar com a policies.

 

 

Després de fer diverses gestions, els policies van detindre al venedor, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, i li van entregar la bicicleta al seu propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.