Intenta vendre al seu amo la bicicleta que li havia furtat

Bicicleta GT Palomar

La bicicleta té un cost de 200€ però el lladre anava a vendre-la per 75€ | Lydia

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte del Marìtim de València a un home de 23 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després de furtar –pel que pareix– una bicicleta d’un traster i, després, tractar de vendre-la a través d’una coneguda pàgina d’internet. El propietari la va localitzar en eixa pàgina per 75 euros i va quedar amb el venedor. Els policies li la van tornar a l’amo.

 

  

Els fets van passar el dissabte de vesprada quan els agents van ser alertats pel 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte del Marítim de València a on, pel que pareix, un home havia localitzat la seua bicicleta –furtada– en una coneguda pàgina de compra i venda i havia quedat amb el venedor.

 

 

  

Els policies es van dirigir al lloc i van descobrir que l’home, quatre dies abans, havia deixat la bicicleta en un traster que tenia llogat, comprovant que la porta quedava tancada amb clau. L’endemà, quan va anar a arreplegar-la, es va donar compte que el pany estava trencat i, en obrir la porta, va comprovar que la bicicleta havia desparegut. El valor de la bicicleta ascendia a uns 200 euros.

 

 

Eixe mateix dia, el propietari va pegar una mirada a una coneguda pàgina d’internet de compra i venda d’articles i va localitzar la seua bicicleta que es venia per 75 euros. Acte seguit va concertar una cita per a eixe mateix dia amb el venedor en un carrer del districte del Marìtim.

 

  

Els policies van establir un dispositiu de vigilància, observant l’arribada d’un home pujat a una bicicleta, de les característiques aportades, que es va dirigir cap al comprador. Després de parlar un poc, el sospitós li va entregar la bicicleta a l’amo i, en el moment en què anava a realitzar el pagament, els agents es van identificar com a policies.

 

 

Després de fer diverses gestions, els policies van detindre al venedor, com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, i li van entregar la bicicleta al seu propietari. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.