Un xic de 28 anys, lladre de màquines en Algemesí (la Ribera)

El lladre furtava la recaptació de màquines de vènding | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut in fraganti a un home de 28 anys a què se’l considera el presumpte autor de fins a set delictes de robatori amb força perpetrats en diferents locals d’Algemesí. Els investigadors, que ja seguien la pista al sospitós, el van detindre en el moment en què es trobava robant la caixa de dos màquines expenedores d’aliments en una nau de la localitat. En el registre els policies li van localitzar moltes monedes en les butxaques.

 

Els agents van observar que no hi havia signes de forçament en les portes del local i van descobrir que el presumpte autor hauria accedit escalant fins a sis metres per un pal, entrant per la finestra d’un bany situat en el primer pis, després de trencar el vidre.

 

Al sospitós se’l considera el presumpte autor de set robatoris amb força en diferents establiments d’Algemesí. Segons pareix, usava un tallant –una ferramenta– per a fracturar màquines expenedores de café i aliments i conseguir la recaptació. Els danys produïts ascendixen a 10.000 euros i hauria robat 875 euros.

 

El detingut perpetrava els robatoris amb molta cautela per a no ser reconegut, desviant fins i tot les càmeres de seguretat i evitant que el gravaren. El xic, amb antecedents policials per delictes similars, ha passat a disposició

  

judicial.

 

Últimes notícies

La compravenda d’habitatges baixa un 11,5 % en la Comunitat en l’inici de 2026

La compravenda d’habitatges en la Comunitat Valenciana ha baixat un 11,5 % en el primer trimestre de 2026, fins a 24.744 operacions, en línia amb la caiguda del mercat espanyol.

Noves aules per garantir als pares la llengua base triada per als seus fills

Educació ha assegurat que tot l’alumnat tindrà garantida la continuïtat en la llengua base triada, i per això habilitarà o reconvertirà aules, sobretot en municipis castellanoparlants on ha crescut la demanda en valencià.

Tanquen la platja de Torre de la Sal per contaminació bacteriana fins a nou avís

La platja de Torre de la Sal, a Cabanes, ha quedat tancada al bany fins a nou avís per una elevada presència de la bacteria Escherichia coli en l’aigua.

Les noves plantes renovables podran guardar energia amb menys tràmits a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat que simplificarà el procediment perquè les plantes renovables de la Comunitat Valenciana puguen emmagatzemar energia, accelerar la seua finançació i reforçar la seguretat del subministrament elèctric.

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.