Un xic de 28 anys, lladre de màquines en Algemesí (la Ribera)

El lladre furtava la recaptació de màquines de vènding | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut in fraganti a un home de 28 anys a què se’l considera el presumpte autor de fins a set delictes de robatori amb força perpetrats en diferents locals d’Algemesí. Els investigadors, que ja seguien la pista al sospitós, el van detindre en el moment en què es trobava robant la caixa de dos màquines expenedores d’aliments en una nau de la localitat. En el registre els policies li van localitzar moltes monedes en les butxaques.

 

Els agents van observar que no hi havia signes de forçament en les portes del local i van descobrir que el presumpte autor hauria accedit escalant fins a sis metres per un pal, entrant per la finestra d’un bany situat en el primer pis, després de trencar el vidre.

 

Al sospitós se’l considera el presumpte autor de set robatoris amb força en diferents establiments d’Algemesí. Segons pareix, usava un tallant –una ferramenta– per a fracturar màquines expenedores de café i aliments i conseguir la recaptació. Els danys produïts ascendixen a 10.000 euros i hauria robat 875 euros.

 

El detingut perpetrava els robatoris amb molta cautela per a no ser reconegut, desviant fins i tot les càmeres de seguretat i evitant que el gravaren. El xic, amb antecedents policials per delictes similars, ha passat a disposició

  

judicial.

 

Últimes notícies

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.

Dissabte amb pujada notable de les temperatures a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge del dissabte estarà marcat per un ambient poc nuvolós, algun ruixat a la vesprada al nord interior i una pujada notable de les temperatures màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana.

Mor un home després de ser rescatat de la mar en una platja de Peníscola

Un home ha mort de matinada en una platja de Peníscola després de patir problemes mentre es banyava. Els bombers i els servicis sanitaris han intentat reanimar-lo sense èxit.

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.