Un xic de 28 anys, lladre de màquines en Algemesí (la Ribera)

El lladre furtava la recaptació de màquines de vènding | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut in fraganti a un home de 28 anys a què se’l considera el presumpte autor de fins a set delictes de robatori amb força perpetrats en diferents locals d’Algemesí. Els investigadors, que ja seguien la pista al sospitós, el van detindre en el moment en què es trobava robant la caixa de dos màquines expenedores d’aliments en una nau de la localitat. En el registre els policies li van localitzar moltes monedes en les butxaques.

 

Els agents van observar que no hi havia signes de forçament en les portes del local i van descobrir que el presumpte autor hauria accedit escalant fins a sis metres per un pal, entrant per la finestra d’un bany situat en el primer pis, després de trencar el vidre.

 

Al sospitós se’l considera el presumpte autor de set robatoris amb força en diferents establiments d’Algemesí. Segons pareix, usava un tallant –una ferramenta– per a fracturar màquines expenedores de café i aliments i conseguir la recaptació. Els danys produïts ascendixen a 10.000 euros i hauria robat 875 euros.

 

El detingut perpetrava els robatoris amb molta cautela per a no ser reconegut, desviant fins i tot les càmeres de seguretat i evitant que el gravaren. El xic, amb antecedents policials per delictes similars, ha passat a disposició

  

judicial.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.