Un xic de 28 anys, lladre de màquines en Algemesí (la Ribera)

El lladre furtava la recaptació de màquines de vènding | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut in fraganti a un home de 28 anys a què se’l considera el presumpte autor de fins a set delictes de robatori amb força perpetrats en diferents locals d’Algemesí. Els investigadors, que ja seguien la pista al sospitós, el van detindre en el moment en què es trobava robant la caixa de dos màquines expenedores d’aliments en una nau de la localitat. En el registre els policies li van localitzar moltes monedes en les butxaques.

 

Els agents van observar que no hi havia signes de forçament en les portes del local i van descobrir que el presumpte autor hauria accedit escalant fins a sis metres per un pal, entrant per la finestra d’un bany situat en el primer pis, després de trencar el vidre.

 

Al sospitós se’l considera el presumpte autor de set robatoris amb força en diferents establiments d’Algemesí. Segons pareix, usava un tallant –una ferramenta– per a fracturar màquines expenedores de café i aliments i conseguir la recaptació. Els danys produïts ascendixen a 10.000 euros i hauria robat 875 euros.

 

El detingut perpetrava els robatoris amb molta cautela per a no ser reconegut, desviant fins i tot les càmeres de seguretat i evitant que el gravaren. El xic, amb antecedents policials per delictes similars, ha passat a disposició

  

judicial.

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.