Un xic de 28 anys, lladre de màquines en Algemesí (la Ribera)

El lladre furtava la recaptació de màquines de vènding | ACN

 

Agents de la Policia Nacional han detingut in fraganti a un home de 28 anys a què se’l considera el presumpte autor de fins a set delictes de robatori amb força perpetrats en diferents locals d’Algemesí. Els investigadors, que ja seguien la pista al sospitós, el van detindre en el moment en què es trobava robant la caixa de dos màquines expenedores d’aliments en una nau de la localitat. En el registre els policies li van localitzar moltes monedes en les butxaques.

 

Els agents van observar que no hi havia signes de forçament en les portes del local i van descobrir que el presumpte autor hauria accedit escalant fins a sis metres per un pal, entrant per la finestra d’un bany situat en el primer pis, després de trencar el vidre.

 

Al sospitós se’l considera el presumpte autor de set robatoris amb força en diferents establiments d’Algemesí. Segons pareix, usava un tallant –una ferramenta– per a fracturar màquines expenedores de café i aliments i conseguir la recaptació. Els danys produïts ascendixen a 10.000 euros i hauria robat 875 euros.

 

El detingut perpetrava els robatoris amb molta cautela per a no ser reconegut, desviant fins i tot les càmeres de seguretat i evitant que el gravaren. El xic, amb antecedents policials per delictes similars, ha passat a disposició

  

judicial.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.