Uns lladres robaren als Bombers mentre estaven de servei en un accident a l’AP-7

El passat 27 de gener, un accident a l'AP-7 a l'altura de Benissa, Marina Alta, es va cobrar la vida de tres persones i altres cinc van resultar ferides. Ara s'ha sabut que, mentre els Bombers de Dénia realitzaven les seues tasques de rescat i ajuda, uns lladres van aprofitar per a furtar-los ferramentes d'un dels vehicles amb què s'havien traslladat al lloc de l'accident.

 

 

Mentre els bombers treballaven en l'assistència a les víctimes a la mitjanit, moment en què s'havia produït el tràgic accident, uns lladres aprofitaren per emportar-se ferramentes que, segons ha informat el diari Levante-EMV, podrien ser útils per a forçar l'entrada a vivendes. Ara, el parc de Bombers de Dénia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil.

 

 

Els lladres, a més, aprofitaren les difícils condicions amb què estaven treballant els Bombers, ja que van haver d'excarcerar a una de les persones mortes en plena nit, netejar la via i fins i tot buscar a un possible bebè que viatjava en un dels cotxes, encara que finalment es va descartar que un menut viatjara en un dels vehicles sinistrats.

Últimes notícies

Quique Llopis, únic espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen

Quique Llopis serà l'únic representant espanyol en la reunió de la Lliga Diamant de Xiamen, on repetirà dol davant els grans especialistes internacionals dels 110 metres barres.

El Suprem avala la revisió del transvasament Tajo-Segura i tomba el recurs dels regants

El Tribunal Suprem desestima el recurs del Sindicat Central de Regants de l'Aqüeducte Tajo-Segura contra la revisió del Pla Hidrològic del Tajo, que introduïx cabals ecològics mínims creixents.

Pérez Llorca insta els sindicats docents a reprendre el diàleg en plena vaga

Juanfran Pérez Llorca anima als sindicats docents a tornar a la taula de negociació i defén que l'oferta de la Generalitat és la més ambiciosa, mentres l'oposició l'acusa de retallades en l'educació pública i de falta de diàleg real.

Investiguen a un home per provocar 24 incendis forestals en la Serra Grossa d’Alacant

La Guàrdia Civil investiga a un home de 41 anys per la seua presumpta relació amb almenys 24 incendis forestals intencionats en la Serra Grossa d'Alacant, un paratge pròxim a zones habitades.

Dani Parejo posa fi a la seua etapa al Vila-real després de sis temporades

Dani Parejo no seguirà al Vila-real després de sis temporades en les quals es va consolidar com a peça clau de l'equip. El club ha decidit no oferir-li la renovació i el migcampista s'acomiadarà de l'afició en La Ceràmica.

Sergio de Larrea, millor esportista absolut en els Premis Podi de Castella i Lleó

Sergio de Larrea, base del València Basket, és reconegut com a millor esportista absolut en els Premis Podi 2025 de Castella i Lleó, que distingixen també a jóvens promeses, entitats i tècnics.

El professorat en vaga exigix la dimissió de la consellera davant Les Corts Valencianes

El nové dia de vaga indefinida del professorat valencià reunix a centenars de docents davant Les Corts per a exigir millores en l'educació pública i la dimissió de la consellera d'Educació.

Jutgen a un home per agredir sexualment durant anys a la filla de la seua parella a Alacant

L'Audiència Provincial d'Alacant jutja este divendres a un home acusat d'anys d'abusos i agressions sexuals a la filla de la seua parella, presumptament iniciats quan la menor tenia set anys.