Uns lladres robaren als Bombers mentre estaven de servei en un accident a l’AP-7

El passat 27 de gener, un accident a l'AP-7 a l'altura de Benissa, Marina Alta, es va cobrar la vida de tres persones i altres cinc van resultar ferides. Ara s'ha sabut que, mentre els Bombers de Dénia realitzaven les seues tasques de rescat i ajuda, uns lladres van aprofitar per a furtar-los ferramentes d'un dels vehicles amb què s'havien traslladat al lloc de l'accident.

 

 

Mentre els bombers treballaven en l'assistència a les víctimes a la mitjanit, moment en què s'havia produït el tràgic accident, uns lladres aprofitaren per emportar-se ferramentes que, segons ha informat el diari Levante-EMV, podrien ser útils per a forçar l'entrada a vivendes. Ara, el parc de Bombers de Dénia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil.

 

 

Els lladres, a més, aprofitaren les difícils condicions amb què estaven treballant els Bombers, ja que van haver d'excarcerar a una de les persones mortes en plena nit, netejar la via i fins i tot buscar a un possible bebè que viatjava en un dels cotxes, encara que finalment es va descartar que un menut viatjara en un dels vehicles sinistrats.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reforça la rebaixa fiscal en la renda de 2025 i amplia deduccions per a 300.000 valencians més

El Consell defensa una política fiscal orientada a les classes mitjanes i treballadores, amb noves deduccions sanitàries, educatives i per als afectats per la dana

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.