7.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Uns lladres robaren als Bombers mentre estaven de servei en un accident a l’AP-7

El passat 27 de gener, un accident a l'AP-7 a l'altura de Benissa, Marina Alta, es va cobrar la vida de tres persones i altres cinc van resultar ferides. Ara s'ha sabut que, mentre els Bombers de Dénia realitzaven les seues tasques de rescat i ajuda, uns lladres van aprofitar per a furtar-los ferramentes d'un dels vehicles amb què s'havien traslladat al lloc de l'accident.

 

 

Mentre els bombers treballaven en l'assistència a les víctimes a la mitjanit, moment en què s'havia produït el tràgic accident, uns lladres aprofitaren per emportar-se ferramentes que, segons ha informat el diari Levante-EMV, podrien ser útils per a forçar l'entrada a vivendes. Ara, el parc de Bombers de Dénia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil.

 

 

Els lladres, a més, aprofitaren les difícils condicions amb què estaven treballant els Bombers, ja que van haver d'excarcerar a una de les persones mortes en plena nit, netejar la via i fins i tot buscar a un possible bebè que viatjava en un dels cotxes, encara que finalment es va descartar que un menut viatjara en un dels vehicles sinistrats.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.