Uns lladres robaren als Bombers mentre estaven de servei en un accident a l’AP-7

El passat 27 de gener, un accident a l'AP-7 a l'altura de Benissa, Marina Alta, es va cobrar la vida de tres persones i altres cinc van resultar ferides. Ara s'ha sabut que, mentre els Bombers de Dénia realitzaven les seues tasques de rescat i ajuda, uns lladres van aprofitar per a furtar-los ferramentes d'un dels vehicles amb què s'havien traslladat al lloc de l'accident.

 

 

Mentre els bombers treballaven en l'assistència a les víctimes a la mitjanit, moment en què s'havia produït el tràgic accident, uns lladres aprofitaren per emportar-se ferramentes que, segons ha informat el diari Levante-EMV, podrien ser útils per a forçar l'entrada a vivendes. Ara, el parc de Bombers de Dénia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil.

 

 

Els lladres, a més, aprofitaren les difícils condicions amb què estaven treballant els Bombers, ja que van haver d'excarcerar a una de les persones mortes en plena nit, netejar la via i fins i tot buscar a un possible bebè que viatjava en un dels cotxes, encara que finalment es va descartar que un menut viatjara en un dels vehicles sinistrats.

Últimes notícies

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.