Uns lladres robaren als Bombers mentre estaven de servei en un accident a l’AP-7

El passat 27 de gener, un accident a l'AP-7 a l'altura de Benissa, Marina Alta, es va cobrar la vida de tres persones i altres cinc van resultar ferides. Ara s'ha sabut que, mentre els Bombers de Dénia realitzaven les seues tasques de rescat i ajuda, uns lladres van aprofitar per a furtar-los ferramentes d'un dels vehicles amb què s'havien traslladat al lloc de l'accident.

 

 

Mentre els bombers treballaven en l'assistència a les víctimes a la mitjanit, moment en què s'havia produït el tràgic accident, uns lladres aprofitaren per emportar-se ferramentes que, segons ha informat el diari Levante-EMV, podrien ser útils per a forçar l'entrada a vivendes. Ara, el parc de Bombers de Dénia ha denunciat els fets a la Guàrdia Civil.

 

 

Els lladres, a més, aprofitaren les difícils condicions amb què estaven treballant els Bombers, ja que van haver d'excarcerar a una de les persones mortes en plena nit, netejar la via i fins i tot buscar a un possible bebè que viatjava en un dels cotxes, encara que finalment es va descartar que un menut viatjara en un dels vehicles sinistrats.

Últimes notícies

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.