Condemnat a 12 anys i mig de presó per llançar a un home des d’un seté pis

 

L’Audiència Provincial de València ha condemnat a una pena de presó de dotze anys i mig per un delicte d’homicidi a un home que va llançar a un altre al buit des d’un seté pis. La sentència, dictada després que un jurat popular emetera veredicte de culpabilitat el passat 9 de juliol, imposa al penat una indemnització de 150.000 euros per als pares de la víctima.

 

Segons el relat de fets provats de la resolució, la matinada del 29 de setembre de 2019 agressor i víctima, que s’havien conegut aqueixa mateixa vesprada en un bar de València, van anar plegats fins a la casa del condemnat, en el seté pis d’una finca de València.

 

Una vegada en l’habitatge, van mantindre una violenta discussió i un forcejament durant el qual l’amo de la casa va agarrar del coll i dels braços al seu acompanyant, el va espentar i el va llançar per una finestra que donava al carrer, amb la intenció de posar fi a la seua vida. La víctima va morir a conseqüència del sever politraumatisme causat pel colp contra el sòl. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.