El conductor que ha matat un ciclista a Villena té antecedents per intent de violació d’una menor

L'home de 32 anys que este diumenge va matar a un ciclista de 40 anys quan este anava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. Però a més, ara s'ha sabut que esta persona té ja antecedents per conducció temerària i fa dos anys va ser detingut per la Guàrdia Civil per delictes de lesions i agressió sexual a una menor, segons ha informat Información.

 

Este passat diumenge, l'individu anava begut, drogat i va fugir després d'atropellar i matar a un home de 40 anys que passejava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar. Esta persona, que més tard seria arrestada per la Guàrdia Civil, ha sigut posat ara en llibertat pels jutjats, en concret, en llibertat provisional amb càrrecs.

 

Després de ser detingut a la matinada, el conductor del cotxe va donar positiu en la prova d'alcoholèmia i també en consum de cocaïna. Mentre, el poble de Villena es troba commocionat per este tràgic succés que sembla que la justícia no considera suficient per a condemnar a l'assassí. La víctima, Antonio Díaz, era propietari d'un conegut restaurant del municipi.

Últimes notícies

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.

Vint atesos pel dispositiu de l’eclipsi a la Comunitat Valenciana i dotze trasllats a hospitals

El dispositiu especial per l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana ha atés 20 persones per incidències lleus, dotze de les quals han sigut traslladades a hospitals i centres de salut. La jornada s’ha desenvolupat amb normalitat gràcies a la coordinació d’emergències i al comportament de la ciutadania.