El conductor que ha matat un ciclista a Villena té antecedents per intent de violació d’una menor

L'home de 32 anys que este diumenge va matar a un ciclista de 40 anys quan este anava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. Però a més, ara s'ha sabut que esta persona té ja antecedents per conducció temerària i fa dos anys va ser detingut per la Guàrdia Civil per delictes de lesions i agressió sexual a una menor, segons ha informat Información.

 

Este passat diumenge, l'individu anava begut, drogat i va fugir després d'atropellar i matar a un home de 40 anys que passejava en bicicleta amb el seu fill entre Villena i Biar. Esta persona, que més tard seria arrestada per la Guàrdia Civil, ha sigut posat ara en llibertat pels jutjats, en concret, en llibertat provisional amb càrrecs.

 

Després de ser detingut a la matinada, el conductor del cotxe va donar positiu en la prova d'alcoholèmia i també en consum de cocaïna. Mentre, el poble de Villena es troba commocionat per este tràgic succés que sembla que la justícia no considera suficient per a condemnar a l'assassí. La víctima, Antonio Díaz, era propietari d'un conegut restaurant del municipi.

Últimes notícies

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.