Investiguen a un xic per llogar un camp de taronges per a cultivar marihuana en la comarca de la Safor

 

Agents de la Guàrdia Civil han investigat a una persona que presumptament va llogar un camp de tarongers en les localitats de Castellonet de la Conquesta i Almiserà, en la comarca de la Safor (València), i va cultivar en estos terrenys una plantació de marihuana.

 

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Gandia, en la mateixa comarca, va detectar el 27 de setembre una plantació de marihuana a l’aire lliure, dissimulada entre els tarongers. Es trobava situada en dos parcel·les annexes que formen part de la mateixa explotació agrícola, una d’elles en el terme municipal de Castellonet de la Conquesta i l’altra en el terme municipal de Almiserà.

 

Pel que pareix, un home havia arrendat estes parcel·les de manera legal amb l’excusa d’explotar els tarongers i es va valdre d’estos arbres per a ocultar una plantació de marihuana.

 

Les plantes sumen 80 quilos de droga

Després de detectar la plantació, l’Equip Roca va fer gestions i va descobrir que un jove resident en la localitat d’Oliva, en la mateixa comarca, havia arrendat els camps.

 

Els guàrdies civils van comprovar que algunes de les plantes de marihuana medien més de 2’5 metres. Després del seu triturat i envasat per a posar-les a la disposició dels servicis de Sanitat, van donar un pes de 80 quilos.

 

Per estos fets s’ha procedit a la investigació d’un xic de 35 anys per un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a disposició dels Jutjats de Gandia.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.