Investiguen a un xic per llogar un camp de taronges per a cultivar marihuana en la comarca de la Safor

 

Agents de la Guàrdia Civil han investigat a una persona que presumptament va llogar un camp de tarongers en les localitats de Castellonet de la Conquesta i Almiserà, en la comarca de la Safor (València), i va cultivar en estos terrenys una plantació de marihuana.

 

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Gandia, en la mateixa comarca, va detectar el 27 de setembre una plantació de marihuana a l’aire lliure, dissimulada entre els tarongers. Es trobava situada en dos parcel·les annexes que formen part de la mateixa explotació agrícola, una d’elles en el terme municipal de Castellonet de la Conquesta i l’altra en el terme municipal de Almiserà.

 

Pel que pareix, un home havia arrendat estes parcel·les de manera legal amb l’excusa d’explotar els tarongers i es va valdre d’estos arbres per a ocultar una plantació de marihuana.

 

Les plantes sumen 80 quilos de droga

Després de detectar la plantació, l’Equip Roca va fer gestions i va descobrir que un jove resident en la localitat d’Oliva, en la mateixa comarca, havia arrendat els camps.

 

Els guàrdies civils van comprovar que algunes de les plantes de marihuana medien més de 2’5 metres. Després del seu triturat i envasat per a posar-les a la disposició dels servicis de Sanitat, van donar un pes de 80 quilos.

 

Per estos fets s’ha procedit a la investigació d’un xic de 35 anys per un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a disposició dels Jutjats de Gandia.

Últimes notícies

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus després de donar suport a la proposta d’Educació

ANPE i CSIF denuncien pintades, amenaces i danys en les seues seus de Castelló després de recolzar la proposta salarial de la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

La jutgessa de la DANA torna a citar com a testimoni a Vicent Mompó

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA torna a citar com a testimoni al president de la Diputació de València, Vicent Mompó, després de la declaració de l'alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado.

Educació garantix una PAU amb normalitat malgrat la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació assegura que les PAU se celebraran amb normalitat en la Comunitat Valenciana, avança la constitució de tribunals i recorda que els correctors voluntaris han de complir el seu compromís.

Compromís porta al Tribunal de Comptes el finançament a col·legis que segreguen per sexe

Compromís denuncia davant el Tribunal de Comptes el finançament de 72,6 milions d'euros a col·legis vinculats a l'Opus Dei que segreguen per sexe i demana que es depuren responsabilitats i es retornen els fons.

Bernabé acusa a Pérez Llorca d’aplicar el dividix i venceràs amb els sindicats docents

Pilar Bernabé critica que el Consell negocie per separat amb els sindicats docents que sostenen la vaga i acusa a Juanfran Pérez Llorca de dividir al col·lectiu del professorat.

Bernabé acusa a Vox de dictar els pressupostos i al PP d’acatxar el cap

Pilar Bernabé critica l'acord entre PP i Vox sobre els Pressupostos de la Generalitat de 2026 i acusa els populars de sotmetre's a les exigències de la ultradreta.

RH BOTS llança dos robots humanoides de codi obert amb IA Física per a empreses

RH BOTS presenta els humanoides de codigo obert Bonico i Bonica, basats en IA Fisica, per a automatitzar tasques repetitives i millorar l'eficiència en empreses.

Baldoví recolza que Compromís treballe per a fer a Mónica Oltra alcaldessa de València

Joan Baldoví expressa el seu ple suport al fet que Compromís per València treballe perquè Mónica Oltra siga candidata a l'Alcaldia, suport que compartix Isaura Navarro i que també ha explicitat Joan Ribó.