9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Investiguen a un xic per llogar un camp de taronges per a cultivar marihuana en la comarca de la Safor

 

Agents de la Guàrdia Civil han investigat a una persona que presumptament va llogar un camp de tarongers en les localitats de Castellonet de la Conquesta i Almiserà, en la comarca de la Safor (València), i va cultivar en estos terrenys una plantació de marihuana.

 

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Gandia, en la mateixa comarca, va detectar el 27 de setembre una plantació de marihuana a l’aire lliure, dissimulada entre els tarongers. Es trobava situada en dos parcel·les annexes que formen part de la mateixa explotació agrícola, una d’elles en el terme municipal de Castellonet de la Conquesta i l’altra en el terme municipal de Almiserà.

 

Pel que pareix, un home havia arrendat estes parcel·les de manera legal amb l’excusa d’explotar els tarongers i es va valdre d’estos arbres per a ocultar una plantació de marihuana.

 

Les plantes sumen 80 quilos de droga

Després de detectar la plantació, l’Equip Roca va fer gestions i va descobrir que un jove resident en la localitat d’Oliva, en la mateixa comarca, havia arrendat els camps.

 

Els guàrdies civils van comprovar que algunes de les plantes de marihuana medien més de 2’5 metres. Després del seu triturat i envasat per a posar-les a la disposició dels servicis de Sanitat, van donar un pes de 80 quilos.

 

Per estos fets s’ha procedit a la investigació d’un xic de 35 anys per un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a disposició dels Jutjats de Gandia.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.