Investiguen a un xic per llogar un camp de taronges per a cultivar marihuana en la comarca de la Safor

 

Agents de la Guàrdia Civil han investigat a una persona que presumptament va llogar un camp de tarongers en les localitats de Castellonet de la Conquesta i Almiserà, en la comarca de la Safor (València), i va cultivar en estos terrenys una plantació de marihuana.

 

L’Equip ROCA de la Guàrdia Civil de Gandia, en la mateixa comarca, va detectar el 27 de setembre una plantació de marihuana a l’aire lliure, dissimulada entre els tarongers. Es trobava situada en dos parcel·les annexes que formen part de la mateixa explotació agrícola, una d’elles en el terme municipal de Castellonet de la Conquesta i l’altra en el terme municipal de Almiserà.

 

Pel que pareix, un home havia arrendat estes parcel·les de manera legal amb l’excusa d’explotar els tarongers i es va valdre d’estos arbres per a ocultar una plantació de marihuana.

 

Les plantes sumen 80 quilos de droga

Després de detectar la plantació, l’Equip Roca va fer gestions i va descobrir que un jove resident en la localitat d’Oliva, en la mateixa comarca, havia arrendat els camps.

 

Els guàrdies civils van comprovar que algunes de les plantes de marihuana medien més de 2’5 metres. Després del seu triturat i envasat per a posar-les a la disposició dels servicis de Sanitat, van donar un pes de 80 quilos.

 

Per estos fets s’ha procedit a la investigació d’un xic de 35 anys per un delicte contra la salut pública. Les diligències han passat a disposició dels Jutjats de Gandia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.