Sense llum per dos avaries en el barri de la Gran Via de València

Llum

Imatge d’arxiu | PIXABAY

Este migdia de dimecres, en la ciutat de València, s’han produït dos incidències en diferents centres de transformació de la companyia Iberdrola i que ha deixat sense llum el barri de la Gran Via de la capital, segons informa ‘Las Provincias’.

 

En concret, hi han uns 550 punts de llum afectats, una incidència que es podria resoldre cap a les 15.00 hores de la vesprada d’este dimecres una volta la companyia elèctrica substituïsca les màquines afectades.

 

Esta incidència ha provocat alguns problemes en esta zona, ja que la Policia Local de València s’ha vist obligada a ordenar el trànsit en la Gran Via del Marqués del Túria en estar apagats els semàfors. A demés, alguns establiments no han pogut obrir durant el dia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.