La plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant 9 dies estos Nadals

La Plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant nou dies este Nadal: des de la vesprada de la nit de Nadal fins al mateix dia de Nadal per la nit; de la vesprada del dissabte 28 a la nit del diumenge 29; el dia de la Nit de cap d’any i Any Nou, i del dissabte 4 de gener a les 15.00 hores al dilluns 6 a la nit.

 

D’esta manera ho ha anunciat el consistori en un comunicat, en el que ha indicat que estos talls es faran mantenint l’accés exclusiu als autobusos de l’EMT i taxis des del número 19 del carrer de Xàtiva fins a l’avinguda del Marqués de Sotelo.

 

També es farà un tall selectiu en la Plaça de Sant Agustí i en el carrer de la Pau a l’altura de Marqués de Dos Aguas, permetent el pas exclusivament al transport públic, bus turístic, vehicles d’emergències, residents i clients de l’aparcament de la Plaça de la Reina.

 

L’Empresa Municipal de Transport de València (EMT) duplicarà el seu servici en les línies nocturnes les nits del 24 i del 31 de desembre. Eixes nits, el servici nocturn avançarà la seua primera eixida a les 21.15 hores, moment en el que la major part del servei diürn es retira. A més, el dispositiu els dies de tancament de la plaça serà el mateix que els dels últims diumenges de cada mes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.