La plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant 9 dies estos Nadals

La Plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant nou dies este Nadal: des de la vesprada de la nit de Nadal fins al mateix dia de Nadal per la nit; de la vesprada del dissabte 28 a la nit del diumenge 29; el dia de la Nit de cap d’any i Any Nou, i del dissabte 4 de gener a les 15.00 hores al dilluns 6 a la nit.

 

D’esta manera ho ha anunciat el consistori en un comunicat, en el que ha indicat que estos talls es faran mantenint l’accés exclusiu als autobusos de l’EMT i taxis des del número 19 del carrer de Xàtiva fins a l’avinguda del Marqués de Sotelo.

 

També es farà un tall selectiu en la Plaça de Sant Agustí i en el carrer de la Pau a l’altura de Marqués de Dos Aguas, permetent el pas exclusivament al transport públic, bus turístic, vehicles d’emergències, residents i clients de l’aparcament de la Plaça de la Reina.

 

L’Empresa Municipal de Transport de València (EMT) duplicarà el seu servici en les línies nocturnes les nits del 24 i del 31 de desembre. Eixes nits, el servici nocturn avançarà la seua primera eixida a les 21.15 hores, moment en el que la major part del servei diürn es retira. A més, el dispositiu els dies de tancament de la plaça serà el mateix que els dels últims diumenges de cada mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quatre dies d’incendi a la Vall d’Uixó: 8.500 hectàrees cremades i 10.000 evacuats

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó enceta el quart dia actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i unes 10.000 persones encara evacuades, malgrat el retorn parcial autoritzat anit.

La Comunitat Valenciana suma 33.300 ocupats i redueix l’atur en 23.000 persones en tres mesos

La Comunitat Valenciana ha incrementat en 33.300 les persones ocupades i ha reduït l’atur en 23.000 en el segon trimestre de l’any, encara amb una taxa de desocupació per damunt de la mitjana estatal.

Nit tranquil·la a la Vall d’Uixó però l’incendi continua actiu i ja ha arrasat 8.500 hectàrees

La nit ha sigut meteorològicament tranquil·la a la zona de l'incendi de la Vall d'Uixó, però el foc continua actiu en el seu quart dia i ja ha cremat unes 8.500 hectàrees, amb centenars de veïns encara evacuats.

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.
FILMOTECA D'ESTIU