La plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant 9 dies estos Nadals

La Plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant nou dies este Nadal: des de la vesprada de la nit de Nadal fins al mateix dia de Nadal per la nit; de la vesprada del dissabte 28 a la nit del diumenge 29; el dia de la Nit de cap d’any i Any Nou, i del dissabte 4 de gener a les 15.00 hores al dilluns 6 a la nit.

 

D’esta manera ho ha anunciat el consistori en un comunicat, en el que ha indicat que estos talls es faran mantenint l’accés exclusiu als autobusos de l’EMT i taxis des del número 19 del carrer de Xàtiva fins a l’avinguda del Marqués de Sotelo.

 

També es farà un tall selectiu en la Plaça de Sant Agustí i en el carrer de la Pau a l’altura de Marqués de Dos Aguas, permetent el pas exclusivament al transport públic, bus turístic, vehicles d’emergències, residents i clients de l’aparcament de la Plaça de la Reina.

 

L’Empresa Municipal de Transport de València (EMT) duplicarà el seu servici en les línies nocturnes les nits del 24 i del 31 de desembre. Eixes nits, el servici nocturn avançarà la seua primera eixida a les 21.15 hores, moment en el que la major part del servei diürn es retira. A més, el dispositiu els dies de tancament de la plaça serà el mateix que els dels últims diumenges de cada mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.