La plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant 9 dies estos Nadals

La Plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant nou dies este Nadal: des de la vesprada de la nit de Nadal fins al mateix dia de Nadal per la nit; de la vesprada del dissabte 28 a la nit del diumenge 29; el dia de la Nit de cap d’any i Any Nou, i del dissabte 4 de gener a les 15.00 hores al dilluns 6 a la nit.

 

D’esta manera ho ha anunciat el consistori en un comunicat, en el que ha indicat que estos talls es faran mantenint l’accés exclusiu als autobusos de l’EMT i taxis des del número 19 del carrer de Xàtiva fins a l’avinguda del Marqués de Sotelo.

 

També es farà un tall selectiu en la Plaça de Sant Agustí i en el carrer de la Pau a l’altura de Marqués de Dos Aguas, permetent el pas exclusivament al transport públic, bus turístic, vehicles d’emergències, residents i clients de l’aparcament de la Plaça de la Reina.

 

L’Empresa Municipal de Transport de València (EMT) duplicarà el seu servici en les línies nocturnes les nits del 24 i del 31 de desembre. Eixes nits, el servici nocturn avançarà la seua primera eixida a les 21.15 hores, moment en el que la major part del servei diürn es retira. A més, el dispositiu els dies de tancament de la plaça serà el mateix que els dels últims diumenges de cada mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.