La plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant 9 dies estos Nadals

La Plaça de l’Ajuntament de València serà per als vianants durant nou dies este Nadal: des de la vesprada de la nit de Nadal fins al mateix dia de Nadal per la nit; de la vesprada del dissabte 28 a la nit del diumenge 29; el dia de la Nit de cap d’any i Any Nou, i del dissabte 4 de gener a les 15.00 hores al dilluns 6 a la nit.

 

D’esta manera ho ha anunciat el consistori en un comunicat, en el que ha indicat que estos talls es faran mantenint l’accés exclusiu als autobusos de l’EMT i taxis des del número 19 del carrer de Xàtiva fins a l’avinguda del Marqués de Sotelo.

 

També es farà un tall selectiu en la Plaça de Sant Agustí i en el carrer de la Pau a l’altura de Marqués de Dos Aguas, permetent el pas exclusivament al transport públic, bus turístic, vehicles d’emergències, residents i clients de l’aparcament de la Plaça de la Reina.

 

L’Empresa Municipal de Transport de València (EMT) duplicarà el seu servici en les línies nocturnes les nits del 24 i del 31 de desembre. Eixes nits, el servici nocturn avançarà la seua primera eixida a les 21.15 hores, moment en el que la major part del servei diürn es retira. A més, el dispositiu els dies de tancament de la plaça serà el mateix que els dels últims diumenges de cada mes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Esclat pirotècnic a Alacant amb 6.000 trons en la primera mascletà de Fogueres 2026

La plaça dels Luceros d’Alacant ha acollit la primera mascletà de les Fogueres de 2026, disparada per Pirotecnia Mediterráneo, amb més de 6.000 trons aeris, 75 quilos de pólvora i un pic de 121,8 decibels.

Iryo preveu poder unir Barcelona i València en Alta Velocitat a partir de 2027

Iryo treballa per tindre en 2027 la homologació tècnica que li permeta operar la ruta d’Alta Velocitat Barcelona-València, una connexió clau del corredor mediterrani. El sector marítim reclama també més atenció pública per reforçar la mobilitat al Mediterrani.

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.