Estes persones representaran als Reixos d’Orient en la cavalcada de València de 2020

 

L’Ajuntament de València ha donat a conéixer este dilluns a les tres persones que representaran als Reixos d’Orient i portaran la il·lusió als xiquets en la cavalcada d’enguany: el fundador del Circ Gran Fele i pallasso, Rafael Pla, encarnarà a Melcior; el president de la Federació de Moros i Cristians de València, Vicent Roig, es posarà en la pell de Gaspar, i Baltasar serà el membre de l’associació Benka Barthélemy Pare.

 

En un acte en el Palau de l’Exposició, presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament, Pere Fuset, l’edil ha revelat les identitats de les tres persones encarregades de representar a Les seues Majestats d’Orient.

 

Quant a la cavalcada, la cita enguany serà el 5 de gener a partir de les 18.00 hores i la trobada estarà centrada en l’ecologia, el medi ambient i la sostenibilitat. Els Reixos arribaran a València a través del port, a les 16.30 hores i pujats en un catamarà, on els xiquets podran vore de prop a Melcior, Gaspar i Baltasar.

 

Ja en la cavalcada, les carrosses realitzaran el següent recorregut: 

  • Passeig de l’Albereda
  • Marqués de Sotelo
  • Navarro Reverter
  • General Palanca
  • General Tovar
  • Pau
  • Plaça de la Reina
  • Sant Vicent
  • Plaça de l’Ajuntament

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.