20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Estes persones representaran als Reixos d’Orient en la cavalcada de València de 2020

 

L’Ajuntament de València ha donat a conéixer este dilluns a les tres persones que representaran als Reixos d’Orient i portaran la il·lusió als xiquets en la cavalcada d’enguany: el fundador del Circ Gran Fele i pallasso, Rafael Pla, encarnarà a Melcior; el president de la Federació de Moros i Cristians de València, Vicent Roig, es posarà en la pell de Gaspar, i Baltasar serà el membre de l’associació Benka Barthélemy Pare.

 

En un acte en el Palau de l’Exposició, presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament, Pere Fuset, l’edil ha revelat les identitats de les tres persones encarregades de representar a Les seues Majestats d’Orient.

 

Quant a la cavalcada, la cita enguany serà el 5 de gener a partir de les 18.00 hores i la trobada estarà centrada en l’ecologia, el medi ambient i la sostenibilitat. Els Reixos arribaran a València a través del port, a les 16.30 hores i pujats en un catamarà, on els xiquets podran vore de prop a Melcior, Gaspar i Baltasar.

 

Ja en la cavalcada, les carrosses realitzaran el següent recorregut: 

  • Passeig de l’Albereda
  • Marqués de Sotelo
  • Navarro Reverter
  • General Palanca
  • General Tovar
  • Pau
  • Plaça de la Reina
  • Sant Vicent
  • Plaça de l’Ajuntament

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Presó provisional per a l’assassí de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes (Castelló)

Una jutgessa ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al detingut per l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. Està investigat per dos homicidis/assassinats i un trencament de condemna, amb la causa sota secret.

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.