Estes persones representaran als Reixos d’Orient en la cavalcada de València de 2020

 

L’Ajuntament de València ha donat a conéixer este dilluns a les tres persones que representaran als Reixos d’Orient i portaran la il·lusió als xiquets en la cavalcada d’enguany: el fundador del Circ Gran Fele i pallasso, Rafael Pla, encarnarà a Melcior; el president de la Federació de Moros i Cristians de València, Vicent Roig, es posarà en la pell de Gaspar, i Baltasar serà el membre de l’associació Benka Barthélemy Pare.

 

En un acte en el Palau de l’Exposició, presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament, Pere Fuset, l’edil ha revelat les identitats de les tres persones encarregades de representar a Les seues Majestats d’Orient.

 

Quant a la cavalcada, la cita enguany serà el 5 de gener a partir de les 18.00 hores i la trobada estarà centrada en l’ecologia, el medi ambient i la sostenibilitat. Els Reixos arribaran a València a través del port, a les 16.30 hores i pujats en un catamarà, on els xiquets podran vore de prop a Melcior, Gaspar i Baltasar.

 

Ja en la cavalcada, les carrosses realitzaran el següent recorregut: 

  • Passeig de l’Albereda
  • Marqués de Sotelo
  • Navarro Reverter
  • General Palanca
  • General Tovar
  • Pau
  • Plaça de la Reina
  • Sant Vicent
  • Plaça de l’Ajuntament

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un cotxe en flames col·lapsa l’AP-7 a la Vila Joiosa en sentit València

L’incendi d’un vehicle en l’AP-7 a l’altura de la Vila Joiosa ha provocat llargues retencions en sentit València, tot i que no s’han registrat danys personals.

València reforçarà la seguretat al Jardí del Túria després d’agressions homòfobes

L’alcaldessa de València, María José Catalá, ha condemnat les agressions homòfobes al Jardí del Túria i ha anunciat més coordinació amb la Policia Local i el Servici d’Igualtat per prevenir nous casos.

Una avaria de senyalització obliga a parar uns minuts totes les línies de Metrovalencia

Un problema tècnic de senyalització i comunicacions ha obligat a detindre uns minuts la circulació de totes les línies de Metrovalencia i ha generat retards generalitzats, tot i que el servici ja s’ha restablit amb demores.

Deting a València un dels fugitius txecs més buscats per un frau de dos milions d’euros

La Policia Nacional ha detingut a València un dels fugitius més buscats de República Txeca, reclamat per un frau greu vinculat a una operació comercial de combustible amb un perjudici de més de dos milions d’euros.

La jutgessa de la dana obliga Chiva i Utiel a certificar tots els avisos d’Emergències

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana en la província de València ha reclamat als ajuntaments de Chiva i Utiel que acrediten, amb data i hora, tots els avisos rebuts del Centre de Coordinació d’Emergències els dies 28 i 29 d’octubre.

Polèmica a València per l’anàlisi de la Guàrdia Civil a la gestió de Modepran

L’alcaldessa Catalá assegura que la Guàrdia Civil porta anys analitzant la gestió de Modepran, mentres el PSPV acusa el govern municipal i demana explicacions públiques al regidor de Benestar Animal.

Morant demana que Mazón perda l’acta de diputat i siga expulsat del PP per la gestió de la dana

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, ha reclamat a Juanfran Pérez Llorca que expulse Carlos Mazón del PP i li retire l’acta de diputat, arran dels missatges del grup de WhatsApp del Govern valencià durant la dana del 29 d’octubre de 2024.

Alcoi complix el somni de Camilo Sesto amb un museu que repassa la seua vida

Alcoi ha inaugurat un museu dedicat a Camilo Sesto amb 2.000 peces que repassen la seua trajectòria personal i artística, fruit de la col·laboració entre institucions, família i fans.