Estes persones representaran als Reixos d’Orient en la cavalcada de València de 2020

 

L’Ajuntament de València ha donat a conéixer este dilluns a les tres persones que representaran als Reixos d’Orient i portaran la il·lusió als xiquets en la cavalcada d’enguany: el fundador del Circ Gran Fele i pallasso, Rafael Pla, encarnarà a Melcior; el president de la Federació de Moros i Cristians de València, Vicent Roig, es posarà en la pell de Gaspar, i Baltasar serà el membre de l’associació Benka Barthélemy Pare.

 

En un acte en el Palau de l’Exposició, presidit pel regidor de Cultura Festiva de l’Ajuntament, Pere Fuset, l’edil ha revelat les identitats de les tres persones encarregades de representar a Les seues Majestats d’Orient.

 

Quant a la cavalcada, la cita enguany serà el 5 de gener a partir de les 18.00 hores i la trobada estarà centrada en l’ecologia, el medi ambient i la sostenibilitat. Els Reixos arribaran a València a través del port, a les 16.30 hores i pujats en un catamarà, on els xiquets podran vore de prop a Melcior, Gaspar i Baltasar.

 

Ja en la cavalcada, les carrosses realitzaran el següent recorregut: 

  • Passeig de l’Albereda
  • Marqués de Sotelo
  • Navarro Reverter
  • General Palanca
  • General Tovar
  • Pau
  • Plaça de la Reina
  • Sant Vicent
  • Plaça de l’Ajuntament

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.