11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Localitzada una menor de 13 anys desapareguda fa dos dies a Burjassot

La Policia Local de València ha localitzat a una menor desapareguda el passat 8 de novembre en la localitat de Burjassot, ha informat este cos de seguretat. Una menor de 13 anys desapareguda fa dos dies a Burjassot, ha sigut localitzada. Els fets van ocórrer este dijous, 9 de novembre, al voltant de les 21.50 hores, quan una patrulla de la recentment creada 8ª Unitat de Districte va ser avisada pel 092, alertant que en la porta d'un centre comercial del barri de Campanar es trobaven tres persones, entre elles, la jove desapareguda el dia anterior, amb denúncia presentada a Burjassot. Els policies es van personar ràpidament en el centre comercial, on van trobar a la menor al costat d'altres dos joves més. Els agents van poder comprovar que la xica, de 13 anys, es trobava en perfectes condicions i l'entregaren als seus pares.

Últimes notícies

Una productora valenciana digitalitza mites i llegendes de la Comunitat amb suport de la UPV

A&D Real Time, amb suport de la UPV, adapta relats populars al cinema animat, narratives digitals i IA per a evitar la seua pèrdua. La iniciativa naix d'O-CITY i suma produccions locals i internacionals.

Alacant negocia amb Royal Caribbean ser port base de creuers

Alacant negocia amb Royal Caribbean convertir-se en port base de creuers. La ciutat projecta en 2026 un 20% més d'impacte econòmic, més vaixells i més passatgers.

El turisme del running es dispara: maratons plenes, dorsals per sorteig i impacte milionari

L'auge del running transforma grans maratons en pols turístics: més jóvens i dones en la línia d'eixida, dorsals per sorteig i un fort impacte econòmic.

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.