La Policia Local de València ha localitzat a una menor desapareguda el passat 8 de novembre en la localitat de Burjassot, ha informat este cos de seguretat. Una menor de 13 anys desapareguda fa dos dies a Burjassot, ha sigut localitzada. Els fets van ocórrer este dijous, 9 de novembre, al voltant de les 21.50 hores, quan una patrulla de la recentment creada 8ª Unitat de Districte va ser avisada pel 092, alertant que en la porta d'un centre comercial del barri de Campanar es trobaven tres persones, entre elles, la jove desapareguda el dia anterior, amb denúncia presentada a Burjassot. Els policies es van personar ràpidament en el centre comercial, on van trobar a la menor al costat d'altres dos joves més. Els agents van poder comprovar que la xica, de 13 anys, es trobava en perfectes condicions i l'entregaren als seus pares.
Menys d'1 minutde lectura
Localitzada una menor de 13 anys desapareguda fa dos dies a Burjassot
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa
El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.
Política
Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana
Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.
Esports
Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies
Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.
Successos
Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol
La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.
Política
Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València
Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.
Successos
Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció
Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.
Educació
Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027
La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.
Economia
Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries
Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.








