El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, ha avançat este dilluns que la previsió és que els allotjaments turístics del litoral de la Comunitat Valenciana superen el 70% d'ocupació mitjana durant el Pont de la Constitució. Així consta en els resultats de l'enquesta realitzada per la Agència Valenciana del Turisme (AVT) a una mostra representativa d'hotels, tant de litoral com d'interior, de la Comunitat Valenciana, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Per a Colomer, el fet de caure en dimecres la festivitat de la Constitució i en divendres la de la Inmaculada "ha animat les escapades entre els turistes, sobretot dels propis ciutadans de la Comunitat, que és el nostre principal mercat". De fet, ha destacat que a Benidorm , per exemple, s'espera que es cobrisquen el 85% de les places.
Últimes notícies
Comunitat Valenciana
Quatre ferits lleus en bolcar un cotxe després d’un xoc en el centre de València
Un abast entre dos cotxes a la cruïlla de la gran via Marquès del Túria amb el carrer Félix Pizcueta, en hora punta, deixa un vehicle bolcat, quatre persones ferides lleus i importants retencions.
Comunitat Valenciana
Reprenen la busca de l’home desaparegut mentres es banyava a la platja d’Almassora
Els equips d’emergència reprenen este divendres a primera hora la busca de l’home que va desaparèixer ahir a la vesprada mentre es banyava a la platja Pla de la Torre d’Almassora.
Comunitat Valenciana
Javi Guerra torna a posar un valencianista al mapa de la selecció espanyola
El migcampista del Valencia, Javi Guerra, debuta amb la selecció espanyola absoluta en l amistós contra l Irak i es convertix en el primer jugador valencianista que s estrena amb Espanya en quasi cinc anys.
Comunitat Valenciana
La UPV desenvolupa un xip fotònic reprogramable ràpid i sense consum elèctric continu
Un equip del Photonic Research Lab de la UPV lidera el desenvolupament d'un xip fotònic reprogramable que aconseguix grans velocitats de funcionament sense necessitat d'alimentació elèctrica contínua, clau per a la computació òptica i la IA del futur.
Comunitat Valenciana
Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic
En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.
Comunitat Valenciana
Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’
La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.
Comunitat Valenciana
La Comunitat Valenciana supera el milió i mig d’animals de companyia, quasi la mitat són gossos
La Comunitat Valenciana compta amb 1.533.551 animals de companyia registrats, quasi la mitat gossos i més del 40 % gats, i és la quarta autonomia amb més mascotes d’Espanya.
Comunitat Valenciana
Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social
Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.







