11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Lola fa saltar les alarmes de ‘Supervivientes’ davant un possible embaràs

L’experiència de Lola en ‘Supervivientes’ no està deixant indiferent a ningú. Després d’haver sigut una de les protagonistes de ‘La Isla de las Tentaciones’, la concursant lleonesa està donant molt a parlar en la seua primera experiència en este reality tan exigent, i especialment ho ha fet en les últimes hores. Marta de Lola ha fet saltar totes les alarmes del programa davant el qual podria ser un nou embaràs d’una concursant del reality.

 

Els seus mals de ventre no cessen

 

Lola està tenint uns mals de ventre una mica fora del comú. La supervivent no està passant un bon dia en Platja Desterrament a causa d’això. “M’estan donant uns torçons que als matins o a les nits m’entra un fred pel cos…”, li comptava estranyava a Palito Dominguín, que s’ha dedicat a cuidar-la com va fer Lola amb ella quan va estar dolenta.

Valeria Marini ja no està en el reality en haver-se convertit en la cinquena expulsada del concurs. No obstant això en ‘Supervivientes: Terra de ningú’ vam veure com li va fer el diagnòstic a Lola. “És entre regla, torçó… porte així diversos dies. No entenc per què em dona de sobte”, li va explicar ella. “Si et fa mal així la panxa, pots estar embarassada“, va dir de sobte la italiana.

Al principi Lola va descartar la idea. Però amb la insistència de Valeria respecte als símptomes va començar a sospitar. “Des de març no tinc la regla. Tant de bo, Val. Que bonic. No vull fer-me il·lusions. Que després em fan un test, ix negatiu i és com… perquè res”, finalment va dir.

Lola va tindre sexe amb el seu nuvi en Platja Desterrament

 

La veritat és que ocasió no ha faltat en Platja Desterrament. Quan Iván, el nuvi de Lola, va visitar a la supervivent, es van deixar portar per la passió malgrat estar Palito pràcticament al costat d’ells. L’endemà, Lola va confessar que la parella havia decidit fer-ho a Hondures amb l’esperança que l’embaràs es produïra allí.

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.