Lola fa saltar les alarmes de ‘Supervivientes’ davant un possible embaràs

L’experiència de Lola en ‘Supervivientes’ no està deixant indiferent a ningú. Després d’haver sigut una de les protagonistes de ‘La Isla de las Tentaciones’, la concursant lleonesa està donant molt a parlar en la seua primera experiència en este reality tan exigent, i especialment ho ha fet en les últimes hores. Marta de Lola ha fet saltar totes les alarmes del programa davant el qual podria ser un nou embaràs d’una concursant del reality.

 

Els seus mals de ventre no cessen

 

Lola està tenint uns mals de ventre una mica fora del comú. La supervivent no està passant un bon dia en Platja Desterrament a causa d’això. «M’estan donant uns torçons que als matins o a les nits m’entra un fred pel cos…», li comptava estranyava a Palito Dominguín, que s’ha dedicat a cuidar-la com va fer Lola amb ella quan va estar dolenta.

Valeria Marini ja no està en el reality en haver-se convertit en la cinquena expulsada del concurs. No obstant això en ‘Supervivientes: Terra de ningú’ vam veure com li va fer el diagnòstic a Lola. «És entre regla, torçó… porte així diversos dies. No entenc per què em dona de sobte», li va explicar ella. «Si et fa mal així la panxa, pots estar embarassada«, va dir de sobte la italiana.

Al principi Lola va descartar la idea. Però amb la insistència de Valeria respecte als símptomes va començar a sospitar. «Des de març no tinc la regla. Tant de bo, Val. Que bonic. No vull fer-me il·lusions. Que després em fan un test, ix negatiu i és com… perquè res», finalment va dir.

Lola va tindre sexe amb el seu nuvi en Platja Desterrament

 

La veritat és que ocasió no ha faltat en Platja Desterrament. Quan Iván, el nuvi de Lola, va visitar a la supervivent, es van deixar portar per la passió malgrat estar Palito pràcticament al costat d’ells. L’endemà, Lola va confessar que la parella havia decidit fer-ho a Hondures amb l’esperança que l’embaràs es produïra allí.

Últimes notícies

Crida per a trobar familiars de represaliats soterrats a Bétera i Sant Pere de Ribes

La Diputació de València demana col·laboració ciutadana per localitzar familiars d’onze víctimes de la Guerra Civil soterrades a Bétera i Sant Pere de Ribes i poder així identificar-ne els restes.

Els rodatges deixen més de 4.000 pernoctacions en hotels d’Alacant en mig any

Els rodatges de pel·lícules, sèries, documentals i anuncis han generat 4.107 pernoctacions en hotels de quatre i cinc estrelles d’Alacant entre gener i juny de 2026, impulsats per grans produccions internacionals com ‘Enredados’ i ‘People of the book’. Alicante Film Office veu perspectives “prometedores” per al que resta d’any i destaca també l’impacte en promoció turística i formació de talent local.

L’aigua de Gàtova torna a ser apta per a beure després de l’incendi de Sogorb

El Centre de Salut Pública de València ha confirmat que l’aigua de l’aixeta de Gàtova torna a ser apta per al consum, després de diversos dies de restriccions arran de l’incendi forestal de Sogorb.

Quatre mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Pina de Montalgrao

Quatre mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen este dimecres en l’extinció d’un incendi forestal declarat a Pina de Montalgrao, a la província de Castelló, segons el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat.

L’altra volta a les aules a València, o per què hi ha professionals que comencen setembre amb un MBA

Descobreix com els MBA estan transformant professionals experimentats a València en aquest inici de curs escolar.

Detinguts tres jóvens de 20 anys per una agressió sexual a una xica en una vivenda de Gandia

La Policia Nacional ha detingut tres jóvens de 20 anys després d’una agressió sexual a una xica, presumptament menor, en una vivenda de Gandia. Un d’ells està investigat com a autor material i els altres dos per omissió del deure de socors.

El ponent tornarà este dijous al litoral de València amb fins a 36 graus

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor a tot el litoral de la província de València, on es poden assolir fins a 36 graus per l’entrada de vent de ponent. L’avís estarà vigent entre les 12 i les 20 hores amb una probabilitat estimada entre el 40 % i el 70 %.

Les Urgències del Doctor Peset guanyen un 21 % d’espai amb una inversió de 5,2 milions

El projecte de modernització de les Urgències de l’Hospital Universitari Doctor Peset de València reforma l’espai i l’amplia un 21 %, amb una inversió de 5,2 milions i quatre fases d’obres previstes fins al primer trimestre de l’any que ve. La primera fase ja està acabada i inclou una sala d’espera més gran, més espai per a pacients crítics i noves consultes d’especialitats.