12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Lola fa saltar les alarmes de ‘Supervivientes’ davant un possible embaràs

L’experiència de Lola en ‘Supervivientes’ no està deixant indiferent a ningú. Després d’haver sigut una de les protagonistes de ‘La Isla de las Tentaciones’, la concursant lleonesa està donant molt a parlar en la seua primera experiència en este reality tan exigent, i especialment ho ha fet en les últimes hores. Marta de Lola ha fet saltar totes les alarmes del programa davant el qual podria ser un nou embaràs d’una concursant del reality.

 

Els seus mals de ventre no cessen

 

Lola està tenint uns mals de ventre una mica fora del comú. La supervivent no està passant un bon dia en Platja Desterrament a causa d’això. “M’estan donant uns torçons que als matins o a les nits m’entra un fred pel cos…”, li comptava estranyava a Palito Dominguín, que s’ha dedicat a cuidar-la com va fer Lola amb ella quan va estar dolenta.

Valeria Marini ja no està en el reality en haver-se convertit en la cinquena expulsada del concurs. No obstant això en ‘Supervivientes: Terra de ningú’ vam veure com li va fer el diagnòstic a Lola. “És entre regla, torçó… porte així diversos dies. No entenc per què em dona de sobte”, li va explicar ella. “Si et fa mal així la panxa, pots estar embarassada“, va dir de sobte la italiana.

Al principi Lola va descartar la idea. Però amb la insistència de Valeria respecte als símptomes va començar a sospitar. “Des de març no tinc la regla. Tant de bo, Val. Que bonic. No vull fer-me il·lusions. Que després em fan un test, ix negatiu i és com… perquè res”, finalment va dir.

Lola va tindre sexe amb el seu nuvi en Platja Desterrament

 

La veritat és que ocasió no ha faltat en Platja Desterrament. Quan Iván, el nuvi de Lola, va visitar a la supervivent, es van deixar portar per la passió malgrat estar Palito pràcticament al costat d’ells. L’endemà, Lola va confessar que la parella havia decidit fer-ho a Hondures amb l’esperança que l’embaràs es produïra allí.

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.