Lola fa saltar les alarmes de ‘Supervivientes’ davant un possible embaràs

L’experiència de Lola en ‘Supervivientes’ no està deixant indiferent a ningú. Després d’haver sigut una de les protagonistes de ‘La Isla de las Tentaciones’, la concursant lleonesa està donant molt a parlar en la seua primera experiència en este reality tan exigent, i especialment ho ha fet en les últimes hores. Marta de Lola ha fet saltar totes les alarmes del programa davant el qual podria ser un nou embaràs d’una concursant del reality.

 

Els seus mals de ventre no cessen

 

Lola està tenint uns mals de ventre una mica fora del comú. La supervivent no està passant un bon dia en Platja Desterrament a causa d’això. «M’estan donant uns torçons que als matins o a les nits m’entra un fred pel cos…», li comptava estranyava a Palito Dominguín, que s’ha dedicat a cuidar-la com va fer Lola amb ella quan va estar dolenta.

Valeria Marini ja no està en el reality en haver-se convertit en la cinquena expulsada del concurs. No obstant això en ‘Supervivientes: Terra de ningú’ vam veure com li va fer el diagnòstic a Lola. «És entre regla, torçó… porte així diversos dies. No entenc per què em dona de sobte», li va explicar ella. «Si et fa mal així la panxa, pots estar embarassada«, va dir de sobte la italiana.

Al principi Lola va descartar la idea. Però amb la insistència de Valeria respecte als símptomes va començar a sospitar. «Des de març no tinc la regla. Tant de bo, Val. Que bonic. No vull fer-me il·lusions. Que després em fan un test, ix negatiu i és com… perquè res», finalment va dir.

Lola va tindre sexe amb el seu nuvi en Platja Desterrament

 

La veritat és que ocasió no ha faltat en Platja Desterrament. Quan Iván, el nuvi de Lola, va visitar a la supervivent, es van deixar portar per la passió malgrat estar Palito pràcticament al costat d’ells. L’endemà, Lola va confessar que la parella havia decidit fer-ho a Hondures amb l’esperança que l’embaràs es produïra allí.

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.