Lola fa saltar les alarmes de ‘Supervivientes’ davant un possible embaràs

L’experiència de Lola en ‘Supervivientes’ no està deixant indiferent a ningú. Després d’haver sigut una de les protagonistes de ‘La Isla de las Tentaciones’, la concursant lleonesa està donant molt a parlar en la seua primera experiència en este reality tan exigent, i especialment ho ha fet en les últimes hores. Marta de Lola ha fet saltar totes les alarmes del programa davant el qual podria ser un nou embaràs d’una concursant del reality.

 

Els seus mals de ventre no cessen

 

Lola està tenint uns mals de ventre una mica fora del comú. La supervivent no està passant un bon dia en Platja Desterrament a causa d’això. “M’estan donant uns torçons que als matins o a les nits m’entra un fred pel cos…”, li comptava estranyava a Palito Dominguín, que s’ha dedicat a cuidar-la com va fer Lola amb ella quan va estar dolenta.

Valeria Marini ja no està en el reality en haver-se convertit en la cinquena expulsada del concurs. No obstant això en ‘Supervivientes: Terra de ningú’ vam veure com li va fer el diagnòstic a Lola. “És entre regla, torçó… porte així diversos dies. No entenc per què em dona de sobte”, li va explicar ella. “Si et fa mal així la panxa, pots estar embarassada“, va dir de sobte la italiana.

Al principi Lola va descartar la idea. Però amb la insistència de Valeria respecte als símptomes va començar a sospitar. “Des de març no tinc la regla. Tant de bo, Val. Que bonic. No vull fer-me il·lusions. Que després em fan un test, ix negatiu i és com… perquè res”, finalment va dir.

Lola va tindre sexe amb el seu nuvi en Platja Desterrament

 

La veritat és que ocasió no ha faltat en Platja Desterrament. Quan Iván, el nuvi de Lola, va visitar a la supervivent, es van deixar portar per la passió malgrat estar Palito pràcticament al costat d’ells. L’endemà, Lola va confessar que la parella havia decidit fer-ho a Hondures amb l’esperança que l’embaràs es produïra allí.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.